וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל לכל: אנרפוינט התקינה מערכת אנרגיה סולארית בכפר המכביה

חברת אנרפוינט מבית כלמוביל התקינה בימים אלו מערכת אנרגיה סולארית על גג אולם הספורט בכפר המכביה, שתספק חשמל גם למתחם אוהלי הגלאמפינג שהוקם לאחרונה (30 אוהלים) שיעמוד לרשות תושבי עוטף עזה

אנרפוינט. יחצ,
אנרפוינט/יחצ

חברת אנרפוינט התקינה בימים אלו מערכת אנרגיה סולארית על גג אולם הספורט בכפר המכביה, שתספק חשמל גם למתחם אוהלי הגלאמפינג שהוקם לאחרונה (30 אוהלים) שיעמוד לרשות תושבי עוטף עזה. מתחם אוהלי גלאמפינג שהוקם ע"י "מכבי תנועה עולמית" בכפר מכביה כולל כ-30 אוהלים נתרם ע"י פדרציית שיקגו.

טרם התקנת המערכת, הוחלף גג האסבסט וכל הטקסטורה סביב אולם הספורט באיסכורית חדשה. מערכת האנרגיה הסולרית שהותקנה באולם הספורט של כפר מכביה היא בהספק מותקן של כ - 250 קוו"ט עם צפי תפוקה שנתית של כ 420,000 קווט"ש הצריכה שתקוזז מחשבון החשמל הכללי של כפר המכביה במשך כל תקופת ההסכם (25 שנה) מוערכת ביותר מ - 3,000,000 שקל.

מתחם אוהלים בכפר המכביה. צילום מורג ביטן, אתר רשמי
מתחם הגלאמפינג למפונים בכפר המכביה/אתר רשמי, צילום מורג ביטן

ניר פלג, מנכ"ל אנרפוינט מבית כלמוביל מהחברות הגדולות בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות: "חברת אנרפוינט גאה להיות חלק מהמאמץ המלחמתי ותתרום את צריכת החשמל מהמערכת הסולארית בחודש נובמבר שתשמש את מתחם האוהלים".

פלג מוסיף כי מחירי החשמל הגבוהים הביאו את תחום האנרגיה הסולארית לכדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס, יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בהשקעה עם סיכון נמוך, ויש כאן נכס מניב למשך 25 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully