וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים נשמה: כך תוסיפו חיים לבית

נוכחות של בעלי חיים הופכת את הבית לשונה. גם אם הולכים על ארבע לא קיימים אצלכם פיזית, כדאי שיהיו נוכחים לפחות ברוח

עיצוב סווטלנה לרמן. יחצ,
עיצוב סווטלנה לרמן/יחצ

בעלי חיים ידועים בתכונותיהם התרפויטיות, כאשר בעל חיים נמצא בסביבה הוא נוסך רוגע. זו גם אחת הסיבות לשלב בדגלים ובלוגו של חברות בעלי חיים הן כדי להיות מושפעים מתכונותיהם והן מהזווית שהם יוצרים גם רכות מחשבתית, כזו שכדאי לשקוע בה.

חברת פרארי עושה שימוש בלוגו בסוס, חברת פלייבוי משתמשת בארנב, חברת פומה מודגשת עם פומה בפעולה וגם הסוס של פולו רלף לורן מוכר לכל אחד. בעלי החיים הם גורם מוחלט וודאי לשיקום הנפש, אבל לא כל אחד מוכן להכניס בעל חיים אל ביתו, למרות שמובן שמי שבביתו שוכן בעל חיים הוא אדם מאושר בהרבה.

הנס גרואה - AXOR. יחצ,
הנס גרואה - AXOR/יחצ

בעל החיים מצליחים לרכך את האווירה, וברור מעל לכל ספק שאם אין בעל חיים אמיתי כדאי להכניס בובות , אביזרים ותמונות של בעלי חיים, כאילו שיאפשרו לחזור לימי הילדות , להעלות זכרונות נעימים. מעצבים רבים מודעים לערכם של בעלי החיים וחשוב להם לשלב בין אם בחדרי השינה או האמבטיה נגיעות של בעלי חיים.

הכי קל למקם על גבי המיטות דובונים בשלל גדלים וצבעים המכניסים מיד תחושת רכות של חיבוק, של אהבה. משהו בפרווה גם אם היא סינטטית גורמת לרצון לגעת ולשקוע בעולם מקביל שכולו אגדה, ההיפך מהמציאות הקשה אותה אנו חווים בימים אילו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב חדר אייל טרסר. יחצ,
עיצוב חדר אייל טרסר/יחצ

בדיוק כשם שילדים רואים דובון עולה החיוך על פניהם ומתעוררת תחושת החמימות כך גם המבוגרים. תמונות של בעלי חיים כמו צמחיה מבטאים את הרצון לחוות את הטבע את החוץ ויוצרים חוויה חזותית ורגשית בדיוק בדיוק כמו בחדר הילדים, בו ממוקמים שלל בובות ומשחקים בדמות בעלי חיים. בובות ותמונות של בעלי חיים מכניסים לחדרים אווירה ואנרגיה יחד עם מראה חי ומרתק יוצרים עומק למציאות שעל הקיר.

חברת נוטלי יבואני ברז הנס גרואה-axor גאים להציג מזלפים בדמות בעלי חיים המאפשרים גם לילדים וגם למבוגרים להתקלח בצורה עליזה וכיפית. אוהד לוי, הבעלים של חברת נוטלי, מציין שמאוד חשוב לשלב בחדרי האמבטיה פריט ברוח שובבה וצבעונית במיוחד בימים הקשים אותם אנו חווים.

עיצוב אייל טרסר. יחצ,
עיצוב אייל טרסר/יחצ

בחברת הנס גרואה-axor השקיעו מחשבה רבה איך לייצר לילדים חווית רחצה עם בעלי חיים, חוויה ממנה יצליחו ההורים להנות לא פחות.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully