וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בתחום עיצוב הבית, חשוב לתמוך בכחול-לבן

כיצד מעודדים את הייצור הישראלי בתחום עיצוב ושיפור פני הבית? אנשי מקצוע מסבירים

באדיבות מפתחי ארטפרו. אלברט אדוט,
באדיבות מפתחי ארטפרו/אלברט אדוט

דווקא עכשיו, במיוחד עכשיו, חשוב לתמוך בתוצרת כחול - לבן. נכון ששמות כמו פיליפ סטארק, פאולה נבונה, ודומיהם, מייצגים את המותגים המובילים בעולם, אולם בוודאות אף אחד מהם לא בחר להשבית ולו לרגע את המפעל כדי לסייע לתושבי העוטף, או כדי לדאוג לחיילים בחמ"ל האקספו, וכאן, אבל לא רק , טמון ההבדל.

לדברי תמיר רז, מנכ"ל חברת דלקוב, "אין כמו תוצרת כחול-לבן. להיות אותנטיים ולהתחבר לצרכים של הצרכן הישראלי, לבקר בבית הלקוח, לחוש מה קורה בבית הישראלי, להבין מהן המגמות בעולם, לחבר בין העולמות ולהביא ללקוח את התוצר הטוב ביותר". לדבריו "כפועל יוצא מכך, עיצוב ישראלי, משמעותו שרשרת ארוכה של עובדים, החל מעובדי מפעל, ייצור, שיווק, מכירה והתקנה. עיצוב ישראלי, זה אומר שיש לך אבא ואמא כאן, שיכולים לסייע ולתת שירות מהיר ומיידי". רז מסביר "כמי שנוסע רבות בתערוכות בעולם ובקשר עם מעצבי פנים ישראלים ובינלאומיים, אני מחדד את הצרכים, הצבעים, החומרים, על מנת שהתוצר יקלע לבית הישראלי, ואין לי ספק שהוא לא נופל כהוא זה ממוצר מקביל בעולם".

יש לציין, כי בתחילת המלחמה תפקדו המשאיות של דלקוב כדי להעביר אמצעי מיגון לממדים שבעוטף לצד מוצרי טואלטיקה, עזרה ראשונה ועוד למפונים ולחיילים. בימים אלה, דלקוב אף לוקחת חלק בפרוייקט צו 8 של מירי בלבול הנהדרת, במסגרתו תורמת החברה ארונות לטובת חדרי חיילים שמצריכים שיקום זה או אחר.

עיצוב פנדי עיצובים, באדיבות דלקוב. נדב פקט,
עיצוב פנדי עיצובים, באדיבות דלקוב/נדב פקט
באדיבות דלקוב. יחצ,
באדיבות דלקוב/יחצ
אדריכל רוני פרידמן - מפתח ארטפרו. שי גיל,
אדריכל רוני פרידמן - מפתח ארטפרו/שי גיל
עיצוב רונית שיסמן, באדיבות דלקוב. ערן תורג'מן,
עיצוב רונית שיסמן, באדיבות דלקוב/ערן תורג'מן

קובי חליפה מעצב הבית של ארטפרו, המתמחה בכל הקשור לעולם הברזל, עם דגש למפתחים, ספריות, ואלמנטים נוספים מברזל, מסביר כמי שנמצא בקשר יומיומי עם אדריכלים, בונים ומשפצים, ומתכנן עבורם מפתחים לבית. אני יושב עם הלקוחות באולם התצוגה שלנו ברמת השרון, מתכנן ומשרטט, ממחיש להם איך ייראו המפתחים, לאחר מכן מגיע למפעל בו הכל מתרחש, שם אני רואה את התכניות רוקמות עור וגידים. לאורך השנים, התכנון השתנה, וכך גם הצרכים , המפתחים גדלו, וההיכרות הפרטית שלי עם הבית הישראלי, מעצימה את הדיוק של הצרכים ובו זמנית הפתרונות שאנו מספקים, שהם עיצוב, תכנון איכותי, ותעסוקה כחול לבן.

..
"ברור שיכולתי לבחור לעצב ולתכנן בארץ ולהעביר את הייצור לחו"ל, אבל דווקא העובדה שהייצור נעשה ממש כאן עם חומרים "משלנו", ופס הייצור באחריותי התוצאה מדויקת, מקצועית, מהודקת ואין שני לה" מסכם חליפה.

תמיר רז. יחצ,
תמיר רז/יחצ
מיטל צימבר. עידו לביא,
מיטל צימבר/עידו לביא
קובי חליפה. שי שיין,
קובי חליפה/שי שיין

מעצבת הפנים מיטל צימבר מסבירה: "דווקא עכשיו אני חושבת שצריך לתמוך בעיצוב הישראלי, הכסף מתגלגל ונשאר בידיים שלנו, והתוצאה מצויינת ולא נחותה כהוא זה מעיצוב של מותגים בינלאומיים. זאת ועוד, חשוב להבין, שאם יש בעיה עתידית כלשהי עם המוצר, הפתרון נמצא ממש כאן, וזה לא עניין של מה בכך. אז מעצבים יקרים, תנו כתף ובחרו תוצרת כחול לבן".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully