וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה חדשה למשפחות המפונים: סיירת כביסה

בעקבות המצוקה של מאות מפונים החליטה ד"ר להבית אקרמן להקים מיזם חדש: 'כביסה למפונים', במסגרתו נרכשו מכונות ומייבשי כביסה לטובת הנושא, כולל שינוע

דר להבית אקרמן עם מייזם כביסה במלחמה , כביסה למפונים. יחצ,
דר להבית אקרמן עם מייזם כביסה במלחמה , כביסה למפונים/יחצ

במהלך שלושת השבועות האחרונים משפחות רבות מעוטף עזה, מדרום הארץ ומהצפון, שנאלצו לעזוב את בתיהם ולעבור להתגורר בבתי מלון, מתמודדים עם בעיה נוספת: כביסת הבגדים. כידוע, הרוב הגדול מהם הגיע עם מעט מאוד בגדים והם זקוקים ללבוש נקי.

בעקבות המצוקה של מאות מפונים החליטה ד"ר להבית אקרמן להקים מיזם חדש: 'כביסה למפונים', במסגרתו נרכשו מכונות ומייבשי כביסה לטובת הנושא, כולל שינוע עבור המפונים.

כמו כן ד"ר להבית אקרמן גייסה למיזם החדש את צוות עובדיה, מכלל הקליניקות שבבעלותה, יחד עם כ - 50 מתנדבים מגבעת שמואל (עיר מגוריה) והסביבה, שיגיעו לאסוף את שקי הכביסה המלוכלכת מבתי המלון השונים בתל אביב, יכבסו וייבשו עבורם, ויחזרו להם שקים מכובסים וריחניים.

רון חולדאי עם ד"ר להבית אקרמן. יחצ,
רון חולדאי עם ד"ר להבית אקרמן/יחצ

לדברי ד"ר להבית אקרמן: "עם ישראל התגייס במיידי לעזור ולתמוך בתושבי עוטף עזה. אלפי המתנדבים תרמו בעיקר ציוד בסיסי למפוני הדרום, כמו: אוכל, בגדים, נעליים וכו', אך אף גורם לא חשב שאין למפונים בבתי המלון ובתי הארחה מקום לכבס את בגדיהם. הרעיון במיזם החדש הוא לדאוג לכל הלוגיסטיקה במטרה שהמפונים יקבלו פעמיים בשבוע כביסה נקייה. לדבריה: "אנו נדאג לאסוף את הכביסה המלוכלכת מבתי המלון, בשלב הראשון רק מתל-אביב, לכבס, לייבש ולהחזיר נקי".

עוד הוסיפה אקרמן: "אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, לנחמה שורק, מנהלת קליניקת נווה סביון אשר תרמה מכונת כביסה, לתושבי גבעת שמואל שהתגייסו לכבס ולצוות שלי שמנהל את הלוגיסטיקה ".

מי שהגיע להגיד תודה על המיזם החדש הוא ראש העיר תל-אביב רון חולדאי, שהסתובב עם המתנדבים בין בתי המלון בעיר ואמר: "כל הכבוד על היוזמה המבורכת, ואנו מודים על הארגון והביצוע המרשימים".

  • עוד באותו נושא:
  • כביסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully