וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ממ"ד: דירה עם מרחב לארח את הנכדים

נכון, מיגון זה חשוב, אבל כשהילדים באים לסבא וסבתא הם צריכים להרגיש כמו בבית מלון. המעצבת מיכל רוטשילד נרתמה למשימה

קיר כוח. אלעד גונן,
קיר כוח/אלעד גונן
  • פרויקט: תכנון ועיצוב דירת 5 חדרים ברמת השרון
  • שטח: 120 מ"ר
  • הדיירים: זוג בשנות ה-60 לחייהם
  • עיצוב פנים: מיכל רוטשילד
  • צילום: אלעד גונן

המעצבת מיכל רוטשילד התבקשה לעצב דירה שעברה שיפוץ נרחב ברמת השרון, עבור זוג בשנות ה-60 לחייהם כאשר בקשתם הייתה לתכנן דירה חמימה ומרווחת כדי שירגישו כמו "בבית מלון". בנוסף היה חשוב להם לשים דגש על תכנון מקומות אחסון רבים ככל הניתן, משרד ביתי וחדר אירוח לנכדים.

פלטת הצבעים שנבחרה היא לבן-אפרפר חם ועץ, בשילוב נגיעות של אפורים כהים במקומות שונים בבית. קירות הבית נצבעו בגוון בהיר וחם - שהוא גם הצבע שנבחר לחלק מהארונות בבית ודלתות פנים של פנדור, וקיר כח אחד נצבע באפור פחם שבנוי מאריחי גרניט פורצלן מדוקק.

חדר רחצה. אלעד גונן,
חדר רחצה/אלעד גונן
פינת אוכל. אלעד גונן,
פינת אוכל/אלעד גונן

"כשרוצים לייצר חלל שהוא הרמוני ומותאם בתחושות שהוא מייצר בכל חלקי הדירה -יש לקחת בחשבון את סוג החומר והצבע שנבחר בכל חלל ולייצר חזרתיות עדינה בחדרים השונים", מספרת רוטשילד, "במטבח הוספנו צלע שלמה בה מיקמנו את ארונות האחסון הגבוהים תוך ניצול מלא של הגובה ובצלע האחרת שמרנו על קלילות וחיפינו את הקיר בשיש גרניט פורצלן אפרפר, אותו השיש שנבחר למשטח העבודה", מוסיפה המעצבת רוטשילד. "לחלל המטבח הוספנו אי שמשרת את דיירי הבית לאחסון וכמשטח עבודה נוסף. האי אף יוצר סוג של הפרדה בין המטבח לסלון ומספק מקום נוח לישיבה של בני הבית.

"הסלון בדירה לא ענה על צרכי האחסון של דיירי הבית והחלטנו להרחיבו על חשבון חדר קיים. בחרנו בשתי ספות ארוכות ומרשימות אשר הפכו את הסלון לאזור ישיבה נעים ומרווח לאירוח הילדים והנכדים", מספרת המעצבת.

מטבח. אלעד גונן,
מטבח/אלעד גונן
חדר רחצה דלתות פנדור. אלעד גונן,
חדר רחצה דלתות פנדור/אלעד גונן

"בסוויטת ההורים ביטלנו חדר ארונות קטן והגדלנו את חדר הרחצה באופן משמעותי, כך שיתאים לדרישות של בני הזוג. במקום חדר ארונות, יצרנו ארון בנגרות בהתאמה אישית על פי תכנון ומוקפד לכל אורך החדר, בעל נפח גדול ומתאים לאחסון רב".

ממ"ד הבית, הפך למשרד ביתי עם ספריה עצומה מרשימה ופונקציונאלית שתוכננה מיוחד, משולבת עם שולחן עבודה מרווח. בחלל החדר ישנה גם ספה יפהפייה שנפתחת למיטה זוגית, ועשויה לשמש בזמן הצורך לאירוח בני משפחה וחברים. "הספרייה היא פריט עיצובי מיוחד, אך מעבר לכך היא מקום אחסון לפרטי נוי, ספרים ומערכת מולטימדיה", מספרת המעצבת.

מבט לפינת ישיבה. אלעד גונן,
מבט לפינת ישיבה/אלעד גונן

בחדר השינה של הילדים והנכדים, ישנה ספה המשמשת לצפייה בטלוויזיה ואף לשינה, שכן הספה נפתחת למיטה זוגית ומסייעת בעת הצורך לארח לשינה. התפיסה בתכנון ובעיצוב הייתה מינימליסטית, כל רהיט ורהיט נבחן ונבדק להתאמה מדויקת למרחב וכך גם שאר האביזרים.

בחדר הרחצה הכללי ובסוויטת ההורים נבחרו אריחי גרניט פורצלן מדוקקים וגדולים, אשר הותקנו כמעט ללא חיתוכים. בסוויטת ההורים, האריחים נבחרו בצבע אפור עם נגיעות חלודה ואילו בחדר הרחצה הכללי האריחים בצבע אפור פחם בעננות של בטון.
"השילוב של האריחים וארונות האחסון יוצרים אווירה חמימה ונעימה", אומרת רוטשילד.

חדר שינה. אלעד גונן,
חדר שינה/אלעד גונן

"השילוב בין הרהיטים והצבעוניות תוכננו בקפידה עד הפרטים הקטנים ביותר, כולל האביזרים שנרכשו ונאספו ממגוון חנויות, תכנון ארונות ומקומות אחסון רבים שמאפשרים ללקוחות לשמור על סדר בבית ועוזרים להם להשאיר אותו נעים ואסתטי - בדיוק כמו בבית מלון", מסכמת רוטשילד.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully