וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להחזיר את החיוך לפנים, דווקא מהמשרד

משרד חמים הוא הכרח לחזרה לשגרת עבודה. הנה כמה דוגמאות למשרדים שיעשו לכם טוב על הלב

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

כולנו כמהים לימים אופטימיים. בדרך זו או אחרת מנסים להמשיך עם השגרה. דרך נפלאה לעשות זאת היא לעבוד ממקום העבודה. להתלבש, להתאפר, לפגוש אנשים, לדבר, לפרוק וכן כמובן גם לעבוד.

להלן מספר משרדים נעימים וחמימים, שהעיצוב מהווה נדבך חשוב לטיב העבודה, ול WELL BEING של העובד. ובנימה אופטימית זו - שנדע ימים טובים יותר ונגיע למשרד מחויכים.

תכנון ועיצוב: אדר' ליליאן בן שוהם ומעצבת הפנים דורית וינברן

ליליאן בן שוהם ודורית וינברן. עמית גושר,
ליליאן בן שוהם ודורית וינברן/עמית גושר

חברה המתמחה במתן שירותי ניהול כלכליים בתל-אביב. עתה, משמספר העובדים והמפתחים עלה משמעותית הם החליטו לפתוח מרחב עבודה נוסף בצמוד לקיים. מתחם העבודה החדש שימש עד לא מזמן כאולם התעמלות וריקודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליליאן בן שוהם ודורית וינברן. עמית גושר,
ליליאן בן שוהם ודורית וינברן/עמית גושר
ליליאן בן שוהם ודורית וינברן. עמית גושר,
ליליאן בן שוהם ודורית וינברן/עמית גושר

"החלל המרווח יושב ממש בתפר של שני בניינים סמוכים וככזה הוא מורכב משתי קונסטרוקציות שונות. הרסנו את ה-layout הקיים ויצרנו חלוקה חדשה במסגרתה רתמנו את העמודים לתכנון ולמעשה הוא נרקם סביבם. גילחנו אותם ואת הקורות הנושאות מהטיח, הותרנו אותם גלויים והשתמשנו בהם כנדבך משמעותי בתכנון החדש, כיתרון עיצובי", משחזרת האדריכלית ליליאן בן-שוהם. "בחרנו להשתמש בפלטת צבעים וחומרים חמימה ומלאת חיים. הרצפה היא רצפת פרקט קורות עץ אלון בהירה ועבור חלק מהקירות ופרטי הנגרות בחרנו בגוונים חמרה ותכלת שמייצרים הדגשים ומעגנים פינות מפגש ונקודות ציון. המאסה העיקרית של הקירות נצבעה בלבן, כך גם התעלות בתקרה ומערכת המיזוג שנותרה גלויה- התוצאה היא דינמית וצעירה כיאה לחלל בו עובדים בעיקר צעירים. התאורה רכה ונעימה, חלקה משמשת כתאורת אווירה וחלקה פרקטית ונקודתית".

במסגרת הפרוגרמה תוכננו במרחב שני חללי open space בגדלים שונים ובהם עמדות עבודה. בנוסף תוכננו משרדים אישיים לצוות ההנהלה ולצוותי העבודה ושני חדרי ישיבות, האחד גדול ופורמלי והשני קטן ואינטימי יותר.

תכנון ועיצוב: ליעד יוסף

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

נראה שהמשרד שלפנינו הוא של אחת מחברות ההייטק המצליחות במשק אך מדובר במשרדי חברת 'דקר' המתמחה ב-25 השנים האחרונות בכל הקשור לעולמות הביטוח והפיננסים. למשימה רתמו בעלי החברה המשפחתית את מעצב הפנים ליעד יוסף שיצר עבורם סביבת עבודה עדכנית שצועדת עם הזמן.

ברוכים הבאים לחלל העבודה המעוצב של חברת 'דקר' הממוקם במערב ראשון לציון. "ביני לבין בעלי המשרד, יש היכרות ארוכת שנים- תכננתי עבורם פרויקטים פרטיים וברגע שהם רכשו את המשרדים (עוד כשהיו בשלב תכנית על הנייר) הם פנו אלי". מסביר ליעד יוסף. "את הקלסרים והניירת החלפנו למערך טכנולוגי מתקדם. יש במשרדים הללו לא מעט מאפיינים שלרוב רואים בחברות הייטק כמו חללי עבודה משותפים, בר אלכוהול ופינוקים נוספים. שילבנו רמקולים נסתרים, אקוסטיקה אופטימלית שמאפשרת לעבוד בדיסקרטיות ואת החלל שוטפים ניחוחות נעימים.

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

"המתחם מעוצב כחלל צעיר, דינמי ומזמין והוא משמש בשגרה כ-15 עובדים. בכניסה ממוקמת עמדת קבלה ומעברה השני של הדלת ממוקם המטבחון שחופה בעבודת נגרות מיוחדת והכניסה אליו מתבצעת דרך דלת בקו אפס. בהמשך קיר הכניסה ישנה ספריה המשמשת לאחסון פריטים דקורטיביים כמו ספרי אמנות וכלים נאים שמכניסים חיים ואופי למשרד. את קיר הכוח המלא שהתקבל תכננתי בקומפוזיציה א-סימטרית של משולשים בפריסה דינמית שיוצרים תנועה על הקיר - אלה הכהים נצבעו בתנור ואלה מעץ עשויים פורמייקה עמידה במיוחד, אלה החומרים איתם השתמשנו ליצירת עמדת הקבלה והם משתלבים היטב עם רצפת הפרקט". "מעברו השני של הקיר נמצא אחד משני חללי open space. בציר החלונות שפונה לרחוב תוכננו משרדי המנהלים. את המשרד מלווה קונספט מאוד ברור: "שילבתי אלמנטים נבחרים מעולמות הביטוח. כדוגמאת מיקס ריבועים אותם מסגרתי בפסי אלומיניום- חלקם משמשים להטבעות ובחלקם חבויים מפסקים, שקעים ואלמנטים טכניים נוספים לשימוש המשרד, שלקוחים מעולם הרכב".

אדריכל ירון אלדד

אדריכלות ועיצוב ירון אלדד. עומרי עמסלם,
אדריכלות ועיצוב ירון אלדד/עומרי עמסלם

אדריכל ירון אלדד התבקש לתכנן ולעצב משרד העוסק בבינה מלאכותית ולו 100 עובדים. המשרדים בני 3200 מ"ר מתפרסים על גבי קומה באחד המגדלים בתל אביב. "הקונספט של הפרוייקט נבע מתחום העיסוק של החברה, כאמור בינה מלאכותית. לקחתי את הרעיון ובחרתי לשנות את המציאות באמצעות אדריכלות חכמה. הרעיון היה לקמט את המציאות", מסביר אלדד. כך נוצר אלמנט האוריגמי הדומיננטי בחלל, שנעשה באמצעות בד אלסטי שנמתח ומשחק עם התקרה. מעבר לרעיון היוצא דופן, כל המערכות של המשרד מסתתרות מתחתיו, ומאפשרות מראה נקי. האוריגמי מתפרס לו בגבהים שונים על התקרה, ומתכתב עם גופי התאורה התלויים.

אדריכלות ועיצוב ירון אלדד. עומרי עמסלם,
אדריכלות ועיצוב ירון אלדד/עומרי עמסלם
אדריכלות ועיצוב ירון אלדד. עומרי עמסלם,
אדריכלות ועיצוב ירון אלדד/עומרי עמסלם

גם דלפק הקבלה מצטרף לקונספט האוריגמי. עיצוב מפתיע ומסקרן. הדלפק הינו בר ישיבה באורך של 6 מ', עם אלמנט אסימטרי שמתכתב עם התקרה.

לחדרי הישיבות מחיצות עץ, שתורמות למראה הייחודי של המשרד ומוסיפות לו פן מעט שונה, שמכניס חום ושובבות לחלל. גם המחיצות בעלות עיצוב מינימליסטי, כאשר כל חדר מאופיין במחיצה בצבע אחר. האדריכל השכיל ליצור פינות ישיבה נמוכות, ובסמוך אליהן את חדרי הישיבות השקופים, כאשר השוהים בכל אחד מהם נהנים מהנוף.

  • עוד באותו נושא:
  • משרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully