וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרת מלחמה: המוצרים שיעשו לנו הרגשה טובה בבית

המציאות הקשה בה שרויה החברה הישראלית מאז ה-7 באוקטובר הורידה באופן טבעי את הרצון והיכולת של כולנו לעשות קניות ולרכוש מוצרים חדשים עבור עצמנו ועבור הבית. ועדיין, ערב חודש הקניות, זה הזמן לקצת מרגוע לנפש

קניון ביג פרדס חנה סגור. יואב איתיאל, יואב איתיאל
יעשה טוב לכם וגם להם. זה הזמן להגיע למרכזי הקניות/יואב איתיאל, יואב איתיאל

המציאות הקשה בה שרויה החברה הישראלית מאז ה-7 באוקטובר הורידה באופן טבעי את הרצון והיכולת של כולנו לעשות קניות ולרכוש מוצרים חדשים עבור עצמנו ועבור הבית. זאת לצד העובדה שבימים הראשונים למלחמה מרכזי הקניות היו סגורים עקב המצב הבטחוני ולא אפשרו רכישה פרונטלית. התחושות הקשות ימשיכו ללוות אותנו עוד זמן רב, אבל המשק נדרש להתאושש, להניע ולהחזיר עובדים מחל"ת. מה גם שאלוף פיקוד העורף הדגיש את חיוניות שגרת המלחמה.

כבר הוכח מדעית כי התחדשות במוצרים חדשים גורמת למרכזי ההנאה של המוח לפעול, אלו משחררים את הכימיקל הדופמין שיוצר הרגשה טובה ובכך למעשה יכול לעזור לנו להתעודד מעט בימים חשוכים אלו. זאת, על אף שחודש הקניות שובש השנה ולא יתקיים כסדרו.

אז לקראת ניסיונות התאוששות המשק, צירפנו לכם מספר הצעות להתחדשות במוצרים שגם אפקטיביים, אלו יעזרו לכם להתעודד מעט ולהתמודד עם התקופה המורכבת.

לתלמיד בבית

Vostro 3530 של dell. יחצ,
Vostro 3530 של dell/יחצ

בימים אלו בהם רבים מהתלמידים לומדים מערכת לימודים מלאה דרך המסכים מהבית או לימודים היברידיים, מחשב נייד הוא אחד המוצרים הנדרשים ביותר.

מחשב מומלץ ללימודים מהבית של חברת DELL הוא ה- Vostro 3530 המהווה לטענת החברה פתרון לכל תלמיד אשר מעוניין במחשב מספיק חזק אשר משלב גם עיבוד תמלילים וגם להאזנה למוזיקה וצפיה בסרטים. למחשב מפרט הכולל מעבד i5, זיכרון פנימי 8 GB, זיכרון GB255 ומסך 15.6 אינצ'. למחשב יתרונות רבים כגון מעבד דור 13, עמידות מפני נוזלים, הטענה מהירה, מסך FHD והוא קל משקל יחסית רק 1.6 ק"ג.

המחיר המומלץ לצרכן : 2,949 שקל. בנוסף, ניתן לשדרגו בתוספת של 641 שקל לזיכרון 16GB ודיסק 512GB SSD במחיר של 3,590 שקל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

למבקשים להתנתק

Jabra Elite 5 Angle 4 Gold Beige LB Large RGB. יחצ,
Jabra Elite 5 Angle 4 Gold Beige LB Large RGB/יחצ

בתקופות של לחץ, עומס נפשי וצפיפות שלפעמים היא כורח המציאות אנו זקוקים להפוגה, להתנתק קצת מרעשי הרקע ולצלול לתוך מוזיקה, מדיטציות ופודקאסטים. בנוסף רבים צריכים ללמוד או לעשות זום בסיבה רועשת וצריכים סביבה שקטה. אוזניות מנטרלות רעשים הם פתרון אולטימטיבי אשר מאפשר לא רק סינון רעשים בסביבה רועשת אלא מהווה גם פתרון נוסף לפעילות ספורטיבית ואפשרות לשמיעת מוזיקה באיכות גבוהה.

היבואנית ביקונקט ממליצה על אוזניות True Wireless Jabra Elite 5, המאפשרות לשים את העולם על השתק ואז להתחבר אליו שוב בלחיצת כפתור. הן מעוצבות במראה אופנתי וכוללות טכנולוגיית ANC לסינון רעשים אקטיבי והיברידי, 6 מיקרופונים MEMS, גישה ישירה ל- Spotify Tap playback, תמיכה בעוזרת אישית: Alexa *, Siri® ו- Google Assistant, תקן עמידות IP-55, נגד מים ואבק וכן אפשרות לשימוש באוזניה אחת, טעינה מהירה של 10 דק' ושימוש עד 28 שעות. המיקרופונים בקוטר 6 מ"מ עם אלגוריתמים חכמים, מאפשרים לשקוע במוזיקה עוצמתית, נקייה ואיכותית.

מחיר: 639 שקל

לחדש את המטבח

טוסטר של LUNA STON. יחצ,
טוסטר של LUNA STON/יחצ

המטבח הוא מקום שאנו מבלים בו שעות ארוכות בבית. במיוחד בימים לחוצים אלו בהם האוכל מהווה נחמה ודרך להפחתת סטרס.

היבואנית שריג אלקטריק מציעה טוסטר חשמלי מדגם LUNA STONE. מדובר מצנם נירוסטה בגימור אבן חול, עם פונקציית "LOOK&LIFT" המאפשרת לבדוק את מידת הקלייה מבלי להפסיק או לבטל את פעולת המצנם. בנוסף כולל סת השחמה אלקטרוני, מגש פירורים נשלף לניקוי קל, מעמד רשת לחימום לחמנייה ובייגל, לחצנים ללחם קפוא, לחימום חוזר ולביטול פעולה. המצנם מתאים גם לקליית פרוסות לחם עבות במיוחד ולטענת החברה גם קלייה מהירה ב-55% ביחס לאחרים.

מחיר: 229 שקל

לרענן את חדר האמבטיה

מגבות של ערד טקסטיל. עדי גלעד,
מגבות של ערד טקסטיל/עדי גלעד

מגבות חדשות ומפנקות יוצרות אווירה נעימה. זה פשוט כיף להתחדש במספר מגבות אלו חדשות ונעימות. מגבות איכותיות הופכות את המקלחת פשוט לחוויה. ישנו מבחר רב של מגבות הנמדדות על פי איכות החומר וכן מוצעים בצבעים רבים ושונים.

רשת "ערד טקסטיל" מציעה מגבת רקומה מדגם ROYALTY . המגבת עשויה 100% כותנה איכותית במשקל 600 גרם למטר מרובע. ניתן להשיג בשלל גוונים: לילך, אקווה, לבן, חול, אפור.

מידות: מגבת ידיים 80*50, מגבת גוף 130*70, מגבת ענקית 140*90.

מחיר: 104.50-39.50 שקל.

להשלמת חווית רחצה מפנקת ורכה, בערד מציעים גם חלוק רחצה מגבת עם כובע קפוצ'ון בעלת כושר ספיגה גבוה במיוחד. עשויה 100% כותנה, משקל בגרם למ"ר 420. מחיר: 214.50 שקל.

טיפוח לתחושה רעננה

קרם לחות SEBO OR. יחצ,
קרם לחות SEBO OR/יחצ

הרגשה טובה לא מגיעה מוואקום. טיפוח עצמי הוא חשוב מאוד ליצירת תחושה נעימה. קרם לחות ידוע כמרענן ומחדש את העור, כך שבאופן טבעי נרגיש טוב יותר לאחר השימוש בו וגם נרשים שיורד הסטרס.

בד"ר עור ממליצים על קרם לחות.Sebo OR התכשיר ייעודי ליצירת לחות לעור רגיש אדמומי ומגורה. קרם לחות יומיומי נטול שומן להענקת לחות, הרגעה והקלה על עור פנים בעיקר בצדי האף, הגבות והסנטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 שקל.

מוצרים להתמודדות עם חרדה

נרבן. יחצ,
נרבן/יחצ

לאור הביקוש הגובר והטבעי לרכישת תרופות הרגעה בעקבות המצב הבטחוני, ד"ר ורד סימוביץ', מומחית ברפואת משפחה, מבקשת להמליץ על מספר תרופות לחרדה ללא צורך במרשם.

"המצב הבטחוני וימי הלחימה הביאו לעלייה בביקוש לתרופות הרגעה, כולל תרופות שלא מצריכות מרשם. בבתי המרקחת תמצאו גם תכשירי OTC הנמכרים ללא מרשם רופא. הם בטוחים לשימוש ובעלי פרופיל תופעות לוואי נוח יותר ביחס לתרופות מרשם. התכשירים הללו מבוססים לרוב על צמחי מרפא בעלי השפעה מרגיעה ומפחיתת חרדה", אומרת ד"ר סימוביץ', לדוגמה היא מציינת את נרבן, תרופה המכילה
לדבריה ארבעה צמחי מרפא פעילים והם אלו הפועלים להפחתת המתח: "שמן כישות" (Humulus Lupulus) , המשמש לעתים קרובות כתרופת הרגעה וכמעודד שינה. ולריאן, כמסייע בבעיות של לחץ וחרדה, הפרעות שינה, אי-שקט והרגעת מערכת העצבים, הות`ורן או קרטגוס שתמציתו נמצאה אף יעילה בהפחתה ובמניעת השפעות המתח על מערכת הלב וכלי הדם ופסיפלורה - צמח נוסף בעל השפעה מרגיעה", כך היא מסבירה ומרגיעה: "לאלו מכם החוששים כי התרופה תגרום לירידה במצב הדריכות עד כדי חוסר תגובה לאזעקות - הרי שאני יכולה להרגיע כי בעוד שהתרופה מטפלת ביעילות בתסמיני החרדה ומפחיתה לחץ ומתח, הרי שאינה פוגמת בדריכות ומאפשרת לנו להגיב היטב לכל מצב המחייב נקיטת פעולה תוך שמירה על תובנה מלאה - כך שנוכל להיכנס למרחב מוגן בתחושה של רוגע יחסי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully