וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופת ההרגעה הטובה ביותר למצב נמצאת אצלכם בבית

בימים אילו של סטרס כה גבוה המים הופכים להיות מי ברכה, מים מבורכים שלהם תפקיד חשוב בהרגעה הלאומית. המקלחת תספק לכם הקלה למצב, אבל אפילו להתקלח צריך לדעת

הנס גרואה ברזי AXOR. יחצ,
כשהזרם מפנק, אפשר לתת מרגוע לנפש. ברזי axor של הנס גרואה/יחצ

בימים הקשים שנפלו עלינו, כולנו חווים חרדה, פחדים, עצבות ומחפשים רוגע, נינוחות והנאה. בימים אילו של סטרס כה גבוה המים הופכים להיות מי ברכה, מים מבורכים שלהם תפקיד חשוב בהרגעה הלאומית.

המים ידועים כבעלי סגולה מיוחדת הנוסכת רוגע. לא פעם נוסעים ומתיישבים ליד הים לצפות בגלים ובאדוות המעניקים לנפש מרגוע. כמו הים, המקלחת הביתית היא מקום המאפשר ריפוי וחזרה לאיזון.

תמיד נשאלת השאלה: מי המציא את המקלחת? מי הוא זה שרצה לפנק את הגוף והמוח? הרי מקלחת היא סוג של טיפול מובהק במים, המים גורמים לרווחה אישית, וכל זאת מבלי לנסוע רחוק או לבזבז להשקיע מאמץ. הם מגרים את מחזור הדם, את העצבים ואת מערכת הנשימה, מה שמצליח להפחית מתח ולשפר רווחה רגשית ובכך לגרום להפחתת רמות הלחץ.

ראש מקלחת גשם. ShutterStock
לשטוף הכול ולהתנקות/ShutterStock

יש יתרונות רבים בשהייה באמבטיה עם מים חמים לעומת טבילה. רצוי לעשות אמבטיה מרגיעה מדי יום, אמבטיה גם מאפשרת הירדמות קלה יותר, היות והגוף נינוח לחלוטין והמחשבות הרעות נלקחות למחוזות חיוביים יותר. קצף אמבטיה, שמני אמבט, נרות צפים משפיעים גם על הנפש והמוח ורצוי לעשות בהם שימוש בעת שהיה במקלחת או באמבטיה.

כדי למקסם את פעילות המים כדאי לבחור באריחים לבנים היוצרים הרמוניה, יש לתת את הדעת על תאורה מתאימה ואביזרים שזורמים, תרתי משמע, עם הלוק והמים כמו מגבות , צמחיה המכניסה ירוק גם לנשמה. ראשי אמבטיה המורידים זרזיפי מים כמו גשם מרענן בצורת טיפות גדולות יוצרים תחושה של שהייה בטבע, מתחת למפל, דבר המעניק מזור לנפש. זרמי המים הניתכים על הגוף בצורה מפנקת כאילו עוטפים את הגוף הדואב והנפש ומכנס אותם לתוךzone ממנו ניתן לאגור כוחות להמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הנס גרואה. יחצ,
להציף את הטוב. axor של הנס גרואה/יחצ

ראש המקלחת מבית הנס גרואה-axor עוצבו כך שתחושת המים הניגרת מהם מדמה את המים שבטבע, בין אם זרזיפי גשם טרופי קל היישר מיערות האמזונס בברזיל או קילוחי מפל או לסירוגין רסיסי גלים שנשברים בגסות אל עבר המזח. זרימת המים נוסכת תחושה עילאית.

המעצבים שעובדים ביחד עם הנס גרואה -axor העמידו לנגד עיניהם חזון בלתי מתפשר של הרמוניה מוחלטת בין האדם, הטבע והטכנולוגיה שיחידיו רוצים שנחוש טוב, שנאמין שאנו רוחצים בחוץ, בטבע. מערכות המים החכמות של החברה יצרו הזלפת מים בסגנון ה-powder rain,תחושה של אבקת מים שאופפת את הגוף בזכות תיחום סיליקון ובמבנה מיוחד במקלחת המאפשר החדרת מים ואוויר גם יחד. הזלפת המים תוכננה כך שגם הצלילים של התכת המים בקרקע ישרתו את האווירה המרגיעה וייצרו הרמוניה בנשמה.

אוהד לוי, יבואן מוצרי הנס גרואה -axor , מסכם: "אין ספק שהעיסוק במים מוסיף מאוד בימים אילו. המים גורמים לנו להאמין שאנו שוטפים מעלינו את הרע ומציפים לנו את הטוב. המים יכולים להכניס שקט לתוך החיים שקט ששכחנו מה הוא. הרמב"ם, הרופא היהודי הדגול, אמר לכל אב לשלוח את בנו למים כדי לדבוק בהם ולהביא לשחרור נפשי".

  • עוד באותו נושא:
  • מקלחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully