וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חומה של תקווה": המיזם החדש של עיריית רעננה

הכירו את "חומה של תקווה", מיזם אומנותי קהילתי להחזרת החטופים, שמובילה העירייה בתמיכת אגף הקיימות בעירייה, בשיתוף התושבים ואמנים, ובראשם האמן רפי בלר, יוזם המיצג ולשעבר מנהל מרכז האומנויות ברעננה

מיזם "חומה של תקווה" של עיריית רעננה למען השבת החטופים, הוקם במהלך השבוע שעבר בחומה מרכזית בעיר, כמסר של אחדות, תמיכה ותקווה להחזרתם. החומה נצבעה כולה בציורי גרפיטי על ידי אומנים מכל הארץ ובשיתוף תושבים שהציבו כיסאות כסמל להשבת החטופים, אותם צבעו למיזם אומנות.

"חומה של תקווה" הוא מיזם אומנותי קהילתי שמובילה העירייה בתמיכת אגף הקיימות בעירייה, בשיתוף התושבים ואמנים, ובראשם האמן רפי בלר, יוזם המיצג ולשעבר מנהל מרכז האומנויות ברעננה.

מיזם "חומה של תקווה". יחצ,
מיזם "חומה של תקווה"/יחצ
מיזם "חומה של תקווה". עיריית רעננה,
מיזם "חומה של תקווה"/עיריית רעננה

המיזם המרגש נועד להעלות את המודעות לנושא השבת החטופים והנעדרים ולהציבו בראש סדר היום הציבורי. במסגרת המיזם, אמנים מכל רחבי הארץ שילבו כוחות לצד תושבים על הכנת ציורי גרפיטי ואומנות על החומה הניצבת ברחוב המיתר בעיר (סמוך לבית בנג'י), זאת לצד צביעה וציור של כיסאות, המסמלים את החטופים: כל כיסא מייצג סיפור חיים ועולם ומלואו. הכניסה חופשית.

"מאחורי המיזם עומד האמן רפי בלר ביחד עם אילן זיוניץ, רכז גינה קהילתית "הפעמונים" בתמיכתה של עיריית רעננה ובליווי של נטע ילון מכלין, אחראית תחום גינות קהילתיות ולימודיות באגף קיימות בעייריה."

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully