וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים ניצחון: הסיוע לדרום ולחיילי המילואים בתחום הבית והעיצוב

דיסיטי עם מיצב של שולחן חטופים, פעילות מיוחדת לכל המשפחה במוזיאון העיצוב בחולון, תרומות של רשת תיק התיקים וגט קומפי ומחווה של דיירות פאלאס לחיילי המילואים

שולחן חטופים דיסיטי. יחצ,
שולחן חטופים דיסיטי/יחצ

הנהלת מתחם העיצוב דיסיטי במעלה אדומים הקימה את מיצג שולחן השבת לחטופים ברחבת הפיאצה של המתחם. מיצג שולחן השבת מסמל את המאבק לשיחרורם של החטופים והוא הוקם בשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים. לאורך הכיכר היפה בפיאצה הוצב שולחן ענק ומעוצב עם תמונות החטופים ומסביבו 224 כסאות. הנהלת מתחם דיסיטי ועובדיו מצטרפים לתפילות להחזרת כל השבויים מעזה בהקדם האפשרי.

קרדיט צילום: דיסיטי. עיצוב שולחן: דקלה אוזמגין. כלי שולחן וציוד עריכת השולחן: אולמי sala

מוזיאון העיצוב חולון. שי בן אפרים,
מוזיאון העיצוב חולון/שי בן אפרים

לאור המצב וימים קשים ומאתגרים אלה, מוזיאון העיצוב חולון הכין עבור כל בני המשפחה, מגוון פעילויות עיצוב, שאפשר לעשות יחד עם הילדים מכל מקום בו תהיו, ואולי נצליח יחד לרומם מעט את מצב הרוח. בעמוד הפעילויות אותו נמצא למצוא באתר מוזיאון העיצוב חולון, בפייסבוק או באינסטגרם של מוזיאון העיצוב חולון, תוכלו למצוא מגוון רחב של הפעלות יצירתיות ודפי עבודה לילדים מכל שנות פעילותו של המוזיאון ותערוכותיו השונות, הפעלות המזמינות את הילדים להיות "בלשי עיצוב" ולנסות להביט על דברים מסביבכם מנקודת מבט חדשה. משחקי עיצוב, דפי פעילות להדפסה עם משימות כמו "סיפורו של חפץ", איך מגדירים כיסא? משימת עיצוב של הכנת כרטיס ביקור אישי מעוצב, פעילות על שפת הלבוש שלנו, יצירת מפה אישית, איך מעצבים סמלים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יובל בנטוב, מבעלי רשת תיק התיקים תרם כ-100 תיקי נסיעות על גלגלים לתושבי קיבוץ נירים שנאלצו לעזוב את בתיהם ולארוז שלל פריטים מביתם ושלל תרומות שקיבלו לקראת המעבר לאילת. יובל בנטוב:" אני כל כך שמח שיכולתי לסייע במעבר למקום בטוח יותר, נמשיך לתרום ולסייע בכל מה שניתן".

גבי אקשטיין, מבעלי חברת ארט יודאיקה, החליט לצייד את חיילי צה"ל בספרי תהילים קטנטנים ובברכת הדרך , בנוסף הוא צייד את החיילים בלוחות קטנים ומוזהבים עליהם חרוטה סגולה מיוחדת המכונה שמירה לחייל לשמירה והצלה, פיתוח של החברה, שרלוונטי כל כך בימים אילו . רבים מהחיילים מיקמו את הברכות בתוך האפוד הקרמי. גבי אקשטיין דאג לשלוח כ-10,000 תפילות לחיילים הקרביים וממשיך בכך עם יחידות צבאיות בדרום ובצפון. בנוסף הוא דאג לשליחת תיקים עמידים ומיוחדים לנשיאת התפילין.

אייל ברגרזון, מבעלי חברת גט קומפי, יבואנית כסאות ארגונומיים - SIHOO, תרם שלל כסאות עבור תופרות העוסקות בתפירת ציוד לחימה באמלחייה בדרום הארץ. התופרות יושבות שעות ממושכות ונזקקות לישיבה נוחה. במידה ואמלחייה נוספת/ צוותי חמ"ל או כוחות ביטחון העוסקים במלאכה שדורשת ישיבה ממושכת אנא פנו ל-052-5000464.

בנות פאלאס במחווה לחיילי המילואים. יחצ,
בנות פאלאס במחווה לחיילי המילואים/יחצ

דיירות בית הדיור המוגן "פאלאס מודיעין" החליטו להזדהות עם הטרנד החדש של המילואימניקים - גידול שפם להעלאת המורל וגיבוש הכוחות באזור עוטף עזה. פרלה פליישמן וריקי נבון, דיירות "פאלאס מודיעין"', החליטו לצייר שפם ולהביע הזדהות עם הלוחמים ואיחלו לחיילים הצלחה במשימה המרכזית למוטט את חמאס דאעש.

חלוקת צעצועי מאטל במלונות ישרוטל. יחצ,
חלוקת צעצועי מאטל במלונות ישרוטל/יחצ

ענקית הצעצועים העולמית מאטל MATTEL, בראשות היו"ר והמנכ"ל יליד ישראל, ינון קרייז, תרמה והפיצה אלפי צעצועים לילדים שפונו מבתיהם ממגוון מותגיה, לרבות 'ברבי', 'Hot Wheels', Matchbox', 'Uno'' ו'תומס וחברים', כמו גם מוצרי 'פישר פרייס' וצעצועים לתינוקות.

מאטל אף העבירה צעצועים לילדים פצועים המאושפזים בבית החולים סבן לילדים, הממוקם במרכז הרפואי סורוקה.

בנוסף, בשיתוף עם ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, חולקו צעצועי מאטל על ידי עובדי ישרוטל גם לילדים הרבים השוהים בבתי המלון של הרשת.

אלפי צעצועי מאטל נתרמו גם לילדי אופקים ולבתי החולים השונים, בתי מלון ומרכזי הפצה ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully