וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת מנוחה מהמצב: כך "תרגיעו" את הבית

בצל המצב ביקשנו מאנשי מקצוע ומעצבים מובילים, לתת לנו המלצה חמה, וטיפ מרגיע, להתאמת החלל לתקופה הנוכחית

עיצוב חיה שעשוע, באדיבות דלקוב. ערן תורג'מן,
עיצוב חיה שעשוע, באדיבות דלקוב/ערן תורג'מן

אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, שבה הנפש מתקשה למצוא מרגוע. פנינו לאדריכלים ומעצבי פנים כדי לבדוק מה אפשר לעשות בכל הקשור לבית כדי למצוא קצת מנוחה לנפש.

אדריכלית ומעצבת הפנים ליליאן בן שוהם אומרת: "לשדרג את הסלון הביתי למרחב יותר אינטימי ועוטף על ידי תוספת של כריות רכות ונעימות, כירבוליות שכיף לחבק ואפילו תוספת של פוף שמאפשר צורת ישיבה נוספת ומרחיב את מעגל השיחה. אין ספק שהסלון הביתי שלי, הפך להיות פינת משפחה חמה ונעימה".

עיצוב רועי לוי, באדיבות דלקוב. אלעד גונן,
עיצוב רועי לוי, באדיבות דלקוב/אלעד גונן
עיצוב קארין קיקוז צלמת מירב פרבר. אלפינה תאורה,
עיצוב קארין קיקוז צלמת מירב פרבר/אלפינה תאורה
עיצוב צביה קזיוף. איתי בנית,
עיצוב צביה קזיוף/איתי בנית

אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית מבית רשת ellita living: "חדר השינה שלנו הופך בימים האלה בפרט למקום מפלט בתום יום רווי מתחים והסחות. אני מציעה להקדיש זמן לפנות את הבלגן והגבבה מחדר השינה, ולהפוך אותו למרחב חף מחפצים מסודרים ומאורגן. ארגנו ופנו את הניירת, את הבגדים, התכשיטים, הותירו את המשטחים חלקים ונקיים. גודש צורני מעיב על תחושת השקט וזה בוודאות משהו שאנחנו לא רוצים. למי שמוכן להרחיק לכת הייתי מציע להחליף את המנורה בחדר לנורת פחם מדומרת (שניתן לעמעם) שמפיצה אלומת אור כתומה-אדמדמה מאוד מרגיעה. באותה מידה אפשר לרכוש מנורה רצפתית עומדת קלאסית שתמיד נראית נהדר ויכולה לתת פתרון הולם לתאורת אווירה.

"נרות הם אמנם עניין של טעם והתפעול שלהם דורש קצת טרחה אבל הם יכולים להפיח בחלל תחושת רוגע ונינוחות. אישית אני משתמשת במבער מיוחד לו אני מוסיפה תמצית שמנים אתריים בריח יסמין או לבנדר. הניחוחות שמתפזרים בחלל מחזירים אותי מהר מאוד לריזורט בתאילנד ומייצרים תחושה של ספא. זהו בדיוק הזמן להתפנק במצעים טובים. ממש לא צריך למלא את הארון ב-10 סטים של מצעים. שניים יספיקו בהחלט. השקיעו בקניית סט מצעים לבנים (צבע שתמיד מרגיע). בחרו בסט מצעים מבד כותנה שמורכב מסיבים טבעיים נושמים. זהו בד שפחות מזיעים בו ונחשב כבעל ספיגה טובה. לפני שקונים, בידקו את צפיפות החוטים כשהאידיאל הוא בין 400-500 סיבים לאינץ מרובע כך תדעו שבחרתם סט נעים למגע, עמיד ואפקטיבי יותר".

מיטות חדר שינה, רשת ellita living. יחצ,
מיטות חדר שינה, רשת ellita living/יחצ
ליליאן בן שוהם. אלעד גונן,
ליליאן בן שוהם/אלעד גונן
עיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

בני כוהנר, יועץ תאורה באלפינה תאורה: "מה שממש מרגיע אותי זה תאורת אווירה רכה ונעימה. לא האור הלבן, אלא האור הרך, בגוון צהוב חם. התאורה משפיעה על הנפש. תאורה עם אור לבן קר תשנה את מצב הרוח וההרגשה הפנימית, לעומת חלל עם תאורה חמה ורכה. אם אין לכם תאורה רכה או דימר שמאפשר לעמעם את האור, ממליצה מאוד להדליק נרות, ולא לשכוח את הכוס יין בצד".

תמיר רז, מנכ"ל דלקוב: "סדר. כן, כן , תסדרו. זמן נפלא לניצול הזמן. קחו אתכם את הילדים, רתמו אותם למשימה. תדאגו שהם יקחו חלק בסידור. גם ככה העונות הקרות הגיעו, וגם ככה זה זמן לסדר. תתרמו מה שאינו בשימוש, יש סביבכם הרבה אנשים שלרגל המצב ישמחו לקבל. זאת ועוד, סדר יעשה לכם טוב בעיניים ולא פחות גם בנשמה".

המותג CATTELAN ITALY רשת ellita living. יחצ,
המותג CATTELAN ITALY רשת ellita living/יחצ
באדיבות אלפינה תאורה. יחצ,
באדיבות אלפינה תאורה/יחצ
אדריכלות ליליאן בן שוהם. אלעד גונן,
אדריכלות ליליאן בן שוהם/אלעד גונן

מעצבת הפנים צביה קזיוף: "נצלו את המרפסת. אין ספק שהיא מהווה מפלט ודרך לקבל אוויר נקי ולהרגיש מחוץ לבית. נצלו אותה! סדרו אותה, נקו אותה, תארגנו בה פופים וישיבה לא קונבנציונאלית נוספת שתהפוך את השהייה בה לאיכותית".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully