וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש יותר בנוח, גם בממ"ד

פרחים, כריות ואפילו כיסאות ארגונומיים. גם את השהות בחדר המוגן אפשר להפוך לנעימה יותר

כיסא מבית sihoo. מירב לברון,
כיסא מבית sihoo/מירב לברון

ביום שישי האחרון השתרכו להם תורים ארוכים בחנויות הפרחים. מדוע דווקא עכשיו? כי בעיתות מלחמה חשוב לכולם להתאבזר בקישוטים, המוצאים את מקומם בממ"ד או לסירוגין בחדר המגורים, על מנת להעניק הרגשה של יופי ורוגע. המראה הצבעוני יוצר במעט שמחה ויזואלית. ישנם גם שלל עציצים שכדאי להכניס אל תוך הממ"ד או המרחב המוגן דבר שגם מסייע בטיהור האוויר וגם מעניק נקודת אור.

אין ספק שפריטים לבית יכולים לפתור חרדות , בעיות שינה, להעניק מעט מרגוע לנשמה ובד בבד לייצר רוגע.

שמיכת לוקס גטה, מחיר 180 שקל. יחצ,
שמיכת לוקס גטה, מחיר 180 שקל/יחצ

אודליה פרידמן, מנכ"לית חברת גטה, מבקשת להבהיר איך ניתן בימים טרופים אילו עת סובלים מחרדות יום ולילה ניתן לבסס שינה ומנוחה נינוחה. מאז תחילת המלחמה, כאשר אנו זקוקים לשינה ולמנוחה, צצות בראשנו מחשבות טורדניות שמעוררות בנו פחד מתח ובלבול. לאחרונה הדבר הפך להרגל שמונע מאיתנו לנוח וליהנות משנת לילה שלווה, מה שמשפיע על כל מהלך היום שלנו למחרת. אלו הם התקפי חרדה או פאניקה יומיים וליליים.

בימים אלו עלינו לחזור לשגרת שינה קבועה ולמנוחה, שלפיה אנו יודעים בכל יום בדיוק מתי הגיע הזמן להירגע ואיך עלינו לעשות זאת. עיצוב הממ"ד והחדרים יכול לייצר סביבת שינה ומנוחה נוחה, כזו שמעניקה שלווה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כיסא ארגונומי מבית גט קומפי. יחצ,
כיסא ארגונומי מבית גט קומפי/יחצ

מוצרים כמו מזרוני הלטקס מבית גטה נעימים למגע והופכים את השכיבה למפנקת ועוטפת. הלטקס הוא חומר ידידותי בעל יתרונות רבים, דבר המאפשר להניח למחשבות הרעות להעלם. להשלמת השינה מוצעת כרית 100% לטקס בשם zone2, כרית בעיצוב מיוחד להתאמה מלאה לראש ולתמיכה בעור, בצוואר ובכתפיים, הכרית כוללת שקע לראש ושני צדדים בגבהים שונים, צד נמוך מיועד לשינה על הגב וצד גבוה יותר מיוחד לשינה על הצד, הכרית ברכות בינונית תורמת לנוחות ולשינה נכונה ובכך יכולה להפחית מהלחץ. טוב לעשות בה שימוש כאשר רוצים לנוח מטרדות היום.

עוד מציעים בגטה טופר, שהוא בעצם שכבת נוחות מפנקת וטבעית. שכבת נוחות זו מעניקה תחושה של משהו שעוטף אל תוכו, מעניק הגנה ועשוי מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה בגימור של בד במבוק שמצטיין בספיגת לחות.

שמיכת biocare משלימה את התמונה בעטיפת משי טהור רך ועוטף, מפנק ומחזק.

כיסא sihoo בורוד. Sihoo,
כיסא sihoo בורוד/Sihoo

הכיסאות הארגונומיים מבית SIHOO מוצעים גם בכתום וורוד, עוד נקודת צבע שניתן להכניס לממ"ד. הכיסאות משלבים משענות גב ארגונומיות, בעלי מנגנון נדנוד לאחור, פעולות חיוניות בעת הישיבה שמעניקות לגוף רגיעה זמנית מכל הדיווחים הקשים.

טוב גם לפזר כריות נוי על הרצפה או על המיטה שבממ"ד ליצירת מראה מפנק ומאוד ביתי , המפגין רוך וזרימה תרופה כנגד המתח.

  • עוד באותו נושא:
  • ממ"ד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully