וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: הגרפיטי הגדול למען החטופים והנעדרים

נציגי מטה החטופים ביחד עם עשרות אמני גרפיטי, חברים ומכרים של אמנית הגרפיטי ענבר הימן, שנחטפה ומוחזקת בידי החמאס, יצרו את כתובת הגריפיטי הגדולה בישראל, שצויירה בקריית מוצקין על קיר אקוסטי ענק, בסיוע עשרות גלוני צבע סופרקריל שסיפקה טמבור

כתובת הגרפיטי הגדולה להחזרת השבויים והנעדרים/מורדי אלון

נציגי מטה החטופים ביחד עם עשרות אמני גרפיטי, חברים ומכרים של אמנית הגרפיטי ענבר הימן, שנחטפה ומוחזקת בידי החמאס, יצרו את כתובת הגריפיטי הגדולה בישראל, שצויירה בקריית מוצקין על קיר אקוסטי ענק של כ-300 מטר אורך ו-6 מטר גובה עם המסר הברור: *BRING THEM HOME NOW*. חברת טמבור תרמה וסיפקה עשרות גלוני צבעי סופרקריל ואביזרי צביעה.

בין יוצרי הגרפיטי היו גם הראפר פלד והמפיק המוזיקלי אורי שוחט, שתי דמויות מובילות בסצינה המקומית, שמאז תחילת המלחמה מסתובבים בין מפוני העוטף בים המלח ובשפיים, לבין הפקות מוזיקליות בחינם לטובת פרויקטים שונים להנצחת הנופלים והעלאת המודעות לחטופים והנעדרים.

כתובת הגרפיטי הגדולה להחזרת השבויים והנעדרים. מורדי אלון,
כתובת הגרפיטי הגדולה להחזרת השבויים והנעדרים/מורדי אלון

פלד: "כמו כל עם ישראל גם אנחנו בשוק מאז שזה התחיל אבל מרגישים את עוצמה מהרחוב ומהאנשים שנרתמים למען האחים והאחיות שלנו שצריכים אותנו בדיוק עכשיו, ובגלל אנחנו פה לייצג את הערכים האלו ולהלחם על כל שכולם יחזרו הביתה עכשיו!"

  • עוד באותו נושא:
  • גרפיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully