וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריחה ריח מוזר של דגים בחדר שינה, מסתבר שזה כמעט גרם למותה

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 0:14

קלאודיה אנדרסון התעלמה במשך כמה שבועות מריח מוזר וחשבה שמדובר בבעיית אינסטלציה. אלא שאחרי שחקרה את הנושא היא מצאה בעיית חשמל שכמעט גרמה לשריפה בבית שלה: "היה לנו מזל גדול"

ריח של דגים בחדר השינה? תקראו לחשמלאי!/@mrsclaudiaanderson

בחורה סקוטית התלוננה שמחדר השינה שלה עולה ריח מוזר של דגים. קלאודיה אנדרסון חיכתה כמה שבועות עד שביקשה עזרה ואחרי שגילתה מה היה המקור לריח היא מפצירה באנשים אחרים לא לחכות כמוה - כי מסתבר שזה היה עניין של חיים ומוות.

מסתבר שהריח הלא נעים נגרם כתוצאה מקצר אלקטרוני מסוכן מאוד שהיה יכול לגרום לשריפה בבית שלה. היא העלתה סרטון לטיקטוק שצבר עשרות אלפי צפיות ובו סיפרה על השתלשלות האירועים.

"ריח של דגים בבית שלכם? תקראו מיד לחשמלאי!", היא כתבה בכיתוב של הסרטון ואמרה: "במשך כמה שבועות אני ובעלי הרחנו ריח מסריח של דגים בחדר השינה שלנו". היא סיפרה שהיא לא שיתפה אף אחד כי זה היה מביך וחשבה שהריח מגיע בגלל בעיית צנרת בשירותים, אבל לא מצאה לזה סימנים אחרי בדיקה.

צפו בסרטון שלה

היא החליטה לפנות לגוגל כדי לבדוק מה זה יכול להיות ואחרי שחרשה את האינטרנט היא גילתה שבעיה חשמלית עלולה לגרום לריח רע. "לעולם לא הייתי מנחשת שזו הסיבה", היא סיפרה, "סימסתי לגיסי שהוא חשמלאי והוא אמר כן, זו לבטח בעיה חשמלית שצריך לבדוק".

גיסה בדק ומצא שהיה כבל חשמל מנותק בתוך קופסה של מתג חשמלי. "אני לא יודעת אם אתם יכולים לראות, אבל הוא המיס את הפלסטיק בתוך השקע", סיפרה קלאודיה, "זה היה מפחיד. היה לנו מזל גדול שעלינו על זה לפני שזה גרם לשריפה ואסון של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully