וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינך יכולה כי עכשיו שלכת: הגיע זמן הרומנטיקה בבית

סתיו הוא לא רק עונה, אלא גם צבע, ריהוט ואווירה בבית. מומחי עיצוב מסבירים כיצד מתאימים משלבים בין נעימות למלנכוליה דקה

ellita living, רשת המותג קטלן איטליה. יחצ,
ellita living, רשת המותג קטלן איטליה/יחצ

המראה הרומנטי של הסתיו מעורר את כל החושים. הצבעים הכתומים תלויים על העצים, ריחות הלבלוב, הרעש של העלים המתנפצים תחתינו, המראות היפים. נדמה שהטבע מתעורר לחיים מסתוריים, מפתיעים, סודיים ומעוררי השתאות. כזה הוא הסתיו. אם רק ננסה להכניס את הסתיו לפתח בתינו המשימה לא תהיה קשה.

שעות האור המתקצרות והטמפרטורות הנמוכות, מבשרות על תחילת עונות הקור. שינויים אלו באים לידי ביטוי בטבע האופף אותנו. את הטבע תופסים צבעי השלכת - צהוב, כתום, חום - הממחישים את תרדמת החורף של הטבע. צבעים אלו הנחשבים לחמים ורכים הם בהחלט אחד המאפיינים הבולטים של הסתיו, במהלכו הכל סביבנו צובע שלכת. הכנסת צבעי השלכת אל הבית תוסיף נקודות של חום בחללים השונים, שישדרגו אותו ויספקו לו את הנעימות והמלנכוליה הרצויה, בעיקר כשבחוץ כבר מרגישים את בואו של הקור.

רשת ellita living. יחצ,
רשת ellita living/יחצ
עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק
עיצוב קרן גנס. אסף פינצ'וק,
עיצוב קרן גנס/אסף פינצ'וק

לדברי מעצבת הפנים קרן גנס, "גווני השלכת תמיד היו רצויים בבית הישראלי ללא קשר למזג האוויר. גוונים נעימים, הרמוניים, ונפלאים בבית. הם משרים שקט ושלווה, הגוון הטבעי שלהם יוצר איפוק ועדינות עם מעט מלנכוליה לחלל".

מרינה רכטר רובינשטיין, rema  אדריכלות. עמית גושר,
מרינה רכטר רובינשטיין, rema אדריכלות/עמית גושר
מרינה רכטר רובינשטיין, rema  אדריכלות. עמית גושר,
מרינה רכטר רובינשטיין, rema אדריכלות/עמית גושר

"לקראת בוא עונת החורף עובר הבית מתיחת פנים קלה, על מנת לחמם את הלב וליצור אווירה אינטימית, חמה ומפנקת, הכניסו נגיעות מלנכוליות לבית עם טקסטיל עשיר, כרבוליות, שפע כריות, שיוסיפו נגיעות חמות ונעימות", אומרת אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית מבית רשת ellita living .

צבעי השלכת מקבלים משמעות שונה בחודשי הסתיו, אין ספק שהחמימות שהם משדרים הופכים אותם לרצויים בפינות חמד בבית, מה גם שלרוב מדובר בצבעים שמתמזגים מצויין עם העיצוב הקיים בבית ומספיק להכניס נגיעות קטנות של צבע חם לחללים השונים כדי לתת לו את החמימות הרצויה", מסכמת אדריכלית מרינה רכטר רובינשטיין מ-rema אדריכלים.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully