וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את המחיצות: הצצה לטרנד הנועז בעיצוב הבית

הבשורה החלה להתפשט בבתי המלון וחלחלה גם לדירות פרטיות. כיצד מעצבים נכון חדרי אמבטיה שקופים וכיצד הם משפיעים על חדר השינה שלכם?

Kaldeweie - אמבטיה שקופה עם אמבטיות וכיורים מבית נוטלי. יחצ,
Kaldeweie - אמבטיה שקופה עם אמבטיות וכיורים מבית נוטלי/יחצ

חדרי האמבטיה השקופים, המשקיפים את עבר חדרי השינה הפכו לא מכבר לפופולאריים הן בבתים והן בדירות והמגמה מאוד בולטת גם בבתי המלון, משם בעצם החלה הבשורה.

הפתיחה של חדר הרחצה יצרה סימביוזה מעניינת המשפיעה הן על עיצוב חדר האמבטיה, כולל האקססוריז שבו, וכנ"ל לגבי חדר השינה שהופך למושקע יותר, בעיקר ברמת המיטה והריהוט המצטרף למיטה שצריך לבטא את אותה השפה העיצובית.

הדגש על עיצוב המוצרים מדגיש את המגמה שהכול הופך בעצם ליחידה אחת ומכאן שיש לתת את הדעת על כל פריט ופריט הן בחדר האמבטיה והן בחדר השינה ויתרה מכך שיזרמו בהרמוניה יחדיו. עיצוב האמבטיה, הברזים והמזלפים מקבל כוח עז ומובהק, תפקידם מתחזק והופך למאוד משמעותי.

מיטת פלורנס סוויס סיסטם. יחצ,
מיטת פלורנס סוויס סיסטם/יחצ

ברגע שחדרי המאסטר אינם מופרדים יותר ע"י קירות או דלתות המרחב גדל למראית עין. חדר השינה שהיה עד לא מזמן מרחב אינטימי ורומנטי שובר למעשה את המחיצות ומנתץ כל מיני חסמים ומדגיש פתיחות דבר המשפיע על עיצוב המיטות.

כשאחד מבני הזוג ניצב בחדר האמבטיה והוא משקיף את עבר חדר השינה נראה שייטיב לו להביט את עבר מיטות מעוצבות בסגנון אסתטי ומפנק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיטה זוגית סוויס סיסטם. יחצ,
מיטה זוגית סוויס סיסטם/יחצ

רשת סוויס סיסטם נרתמה למגמה החדשה ומציעה מיטות דרמטיות בעיצובים בלתי שגרתיים ולשם כך בעלי החברה נעזרים במעצבים בעלי שם היוצרים דרמה בחדר השינה , מיטות בעיצובים חסרי תקדים.

  • מיטת פיטנס , מיטה ייחודית המשלבת ראש מיטה ובסיס בסגנון הייטקיסטי, עם שולחנות צד בילט אין ורגליי מיטה בזויות מעוצבות בסגנון עכשווי. המיטה מעניקה מראה צעיר, דינאמי וזורם ביחד עם אמירה "ראו אני כאן ולא תפספסו אותי".
  • מיטת בקינגהאם עוצבה ע"י ריק גאייסמית מבית המותג האוסטרלי גנצ'וורלי והפעם בסגנון מלכותי כשראש המיטה הגבוה, כולל גימורי קפיטונאג' עמוקים במיוחד. כמובן שלחדר שינה זה יותאמו ברזים בסגנון יותר עתיק עם טוויסט שובב, למרות הכול התחושה היא כמו בבית מלוכה.
  • מיטת קוקון שעוצבה ע"י המעצב תומאס אלטהאוס מבטאת יותר מכל את החשיבות בעיצוב מיטה שמפחיתה פעימה עם ראש מיטה מרשים בזוויות אוויריות ופלואידיות המדמות תעופה.
  • מיטת מגניפיסו מרופדת בחומר חדשני עם ער אקולוגי - חדשני, טבעי, רך לנעים ורך למגע והכול בעצוב מלכותי, מפואר.
סוויס סיסטם. יאן ברקובסקי,
סוויס סיסטם/יאן ברקובסקי

בחברת הברזים הנס גרואה-axor מישמים את החלק שלהם בחדר האמבטיה. הם הופכים את המוצרים הטריוויאלים בחדר האמבטיה למוצרים מהפכניים.

היות ומוצרי החברה מתוכננים בשת"פ עם מעצבים מובילים ונחשבים הם מצליחים לייצר שפה חדשה בחדר האמבטיה שמהנה מאוד להשקיף לעברם מחדר האמבטיה. המוצרים מצליחים לייצר אוירה יוקרתית ומפנקת ומצליחים להגדיר מחדש את חדר האמבטיה אמירה של שנות ה-30 במאה ה-21. בין המוצרים הזוכים לעיצובים מיוחדים הם מזלפים וראשי אמבט שעוצבו כיצירות במוזיאון ,הם מדגישים קידמה ומבטאים חווית רחצה וויזואליה חוצת גבולות בסטייל יוצא דופן. ניתן באמצעותם להגדיר את עוצמות המים והדרך בה יוזלפו על הגוף, בצורת זרזיפים מפנקים, בדמות גשם האופייני ליערות הגשם, או במטחים כבדים ודרמטיים.

מעצב העל אנטוניו צ'יטריו שגורס שהינו מעל הכול אדריכל ברזים עיצב עבור הנס גרואה - axor מוצרים מעודנים ומתוחכמים עם יופי שימושי והרמוניה , השבים בין חדשנות איטלקית בועטת לבין מסורת ארוכת שנים. מוטות האמבט והברזים עוצבו בעדינות ובקווים מעודנים.

מוצרי הנס גרואה -אקסור אמבטיה שקופה. יחצ,
מוצרי הנס גרואה -אקסור אמבטיה שקופה/יחצ

המעצבת הספרדיה פטרישיה אורקיולה יוצרת עבור הנס גרואה - axor פריטים בסגנון אקלקטי מובהק שמבקש להדגיש חושניות, יצירתיות ומכאן שמוצריה מהווים קרקע בלתי נדליית למרחבים פתוחים בחדר המאסטר.

אוהד לוי, הבעלים של חברת נוטלי המייבאת בין היתר את מוצרי הנס גרואה-axor ואת אגני האמבטיה והכיורים מבית ,KALDEWEI מציין כי "היום כל המוצרים זוכים לפרשנות אחרת וכיום מעבור למחשבה על פונקציונאליות קיים הצורך להעניק למוצרים עיצוב מיוחד, בדיוק כשם שדואגים לשלב בסלון פריטים שהם 'יוניק' ובעלי נוכחות.

למשל, פיליפ סטארק, מעצב העל נבחר לעצב בעבור חברת הנס גרואה - axor וחשוב לו לתת לכל מוצר מירה כה מיוחדת שהופכת את הברזים למשל ליצירות אומנות, כמו פריטים לאספנים חובבי אלגנטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully