וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה לתת את הדעת לעיצוב חדר ילדים שמח?

חשיבה ותכנון מושכל: כדאי להכיר את השיקולים השונים לבחירות שלנו ואת השפעתם לתכנון נכון של החלל, הצבעוניות, האור הטבעי ואזורי השימוש השונים. כך תעצבו נכון את חדר הילדים

רהיטי דורון תכלת. רהיטי דורון,
רהיטי דורון תכלת/רהיטי דורון

עיצוב מוצלח לחדר ילדים זו משימה מורכבת הדורשת חשיבה ותכנון מושכל. כדאי להכיר את השיקולים השונים לבחירות שלנו ואת השפעתם לתכנון נכון של החלל, הצבעוניות, האור הטבעי ואזורי השימוש השונים.

בתוך תכנון העיצוב לחדר הילדים אין להתעלם מנושאים כגון בטיחות, נוחות, אסתטיקה ועמידות לאורך זמן. לקחת בחשבון שהעיצוב יוכל לשרת אותנו גם בעתיד ולשם כך הוא יוכל להתבגר עם הילד. אז איך עושים את זה?

אסף טייכמן סמנכ"ל רהיטי דורון מעניק לנו את מורה המבוכים בתחום.

רהיטי דורון חדר בוורוד. יחצ,
רהיטי דורון חדר בוורוד/יחצ
  • בחירת צבעוניות: בחירת צבעוניות מתחילה בהגדרת המשתמש ובהעדפתו. ההמלצה היא בבחירת צבעוניות בהירה כבסיס לצבעוניות החדר ועל הצבעוניות הבהירה לשלב את הצבעוניות הדומיננטית לחדר שנותנת לו את הייחודיות והחתימה האישית. הצבעוניות הדומיננטית יכולה לבוא לידי ביטוי באביזרים הנלווים המשולבים בחדר או בשילוב זהיר של הצבעוניות כבר ברהיטים. יש לאזן את בחירת הצבעוניות בשילובים המתאימים ובמינון הנכון. בחירה בצבעוניות דומיננטית כהה אפשרית ואז לאזן עם שילוב של צבעוניות בהירה שתרכך את החלל.
  • סגנון הרהיטים: בעת ההתלבטות על סגנון הרהיטים אל תתפשרו על איכות וסגנון. בחרו ברהיטים בעלי עיצוב בקווים קלאסיים שיהוו בסיס נכון לשינויים בחדר לאורך השנים ויכולים להוות עוגן להתחדשות החדר בסגנונות שונים בעתיד.
  • בחינת איכות רהיטים: איכות הרהיט תקבע מחומרי הגלם מהם הם מיוצרים. סוג ואיכות העץ תשפיע על מראה הרהיט בשל יתרונות וחסרונות כל חומר. השקיעו זמן בבדיקת איכות החומרים ובבחירת חומרים עמידים שמתיישנים בחינניות ושניתן לנקות אותם בקלות- דגש זה במיוחד לחדרי ילדים בעלי נטייה להיות מועדים לקשקושים.
  • בטיחות: בחרו ברהיטים העמידים לאורך זמן ובבניתם הושקעה מחשבה רבה להגנה עליהם ועל המשתמש לדוגמה - האם לרהיט יש קנט תחתון להגנה מרטיבות? האם לרהיט יש רגלי הפרדה וכיוונון מהרצפה? האם עומק המדפים בארון הוא עומק מלא? האם הארון כולל טריקה שקטה ובטוחה?
  • חומרי גלם: חומר גלם המתאים לחדרי ילדים הוא כזה המגן על פלטת העץ מפני שריטות וקשקושים. בחרו ברהיט עם אחריות ארוכה ובדקו מה כוללת האחריות, התייחסות לסדקים בעץ, לטיפול בהתייבשות "עיניים" של העץ או לנזילות שרף הנפלט מהעץ אחריות אמיתית היא גם מה אומרים חברים וברשתות חברתיות.
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully