וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: בדקנו את הכסא המשרדי Sihoo M57

דוד רוזנטל

1.10.2023 / 11:57

רגע לפני החזרה לספסל הלימודים והשיבה למתכונת עבודה מלאה, בדקנו כיסא משרדי שמבטיח לא מעט. האם הוא גם מקיים?

כיסא מנהלים מעוצב ומהודר מבית גט קומפי. גט קומפי,
כיסא מנהלים מעוצב ומהודר מבית גט קומפי/גט קומפי
  • המוצר: Sihoo M57, כסא מנהלים
  • תיאור המוצר: כיסא ארגונומי
  • תקופת הניסיון: חודשיים
  • יבואן: גט קומפי איילים
  • המחיר המומלץ: 1,298 שקל במקום 1,598 שקל באתר היבואן

המוצר

התיאור - על פי היבואן: כיסא מנהלים ארגונומי יוקרתי, עומד בתקן BIFMA ו-EN1335, בוכנת גז חזקה ועמידה שעברה SGS TEST, עשוי 100% רשת קוריאנית איכותית וחזקה במיוחד, דוחה נוזלים וזיעה, תוסף תמיכה מתכוונן לגב תחתון לשליטה אופטימלית על נוחות הישיבה לאורך זמן, משענת יד מתכווננת 4D, תוסף מיוחד לקביעת התנגדות משענת הגב, מנגנון נדנוד לאחור ונעילה ב 3 מצבים שונים - 126° - 92°.

הכיסא עשוי פלסטיק איכותי וקשיח במיוחד, עם מושב אורטופדי ונושם, גימורי אלומיניום יוקרתיים, משענת ראש מתכווננת, גלגלי PU איכותי בציפוי ניילון דק.

חוות דעת

כאמור, התיאור שלמעלה נמסר מהיבואן, ומעטות היו הפעמים בחיי שכל כך הסכמתי איתו. ההבדל בין הכיסא הקודם שלי במשרד לזה הנוכחי הוא שמיים וארץ. אחרי חודשיים של התנסות, הכול נראה ובעיקר מרגיש אחרת.

היתרון הבולט של הכיסא הוא בעיניי הרשת התומכת בגב התחתון. התחושה של הזעה במהלך היום יכולה להיות בלתי נסבלת, והאוורור המאסיבי לגב רק מעורר בי את הרצון לכך שתהיה לי רשת כזאת גם במושב של הרכב (ספוילר - הכול בקטגוריה הזאת גימיק, אין מדיפי זיעה טובים למושג הרכב). כך או אחרת, מדובר בכיסא איכותי במיוחד, הרבה מעבר לסטנדרט המשרדי הרגיל.

ההרכבה הפחידה אותי. מדובר בכיסא שמגיע בחלקים בארגז ונותן את הרושם שלא תצאו מזה. ובכן, זה היה קל אפילו לשתי ידיים שמאליות כמוני.

אשר למחיר - 1,298 שקלים אינם סכום זול במיוחד, אולם כיסאות המנהלים בקטגוריה הזאת (יש כל מיני קטגוריות, זולות ויקרות יותר) נעים בין 600 ל-2,500 שקל, כך שנראה שהוא בטווח ההגיוני. כך או אחרת, כיסא משרדי משמש אתכם כמעט כמו מזרן, ולכן מדובר בהשקעה של שנים שעשויה מאוד להיטיב עימכם.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully