וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 16 מיליון שקל: בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב משתדרג

איריס כהן, מנכ"לית רשת בתי דיור המוגן פאלאס: "בימים אלו רשת פאלאס מרחיבה את הפעילות ומקימה בית דיור מוגן חדש בראשל"צ ופועלת באופן רציף לשמירה על חווית הלקוחות ועל העדכניות של בתים"

פאלאס תל-אביב מקבוצת עזריאלי. יחצ,
פאלאס תל-אביב מקבוצת עזריאלי/יחצ

בית הדיור המוגן "פאלאס תל-אביב" מקבוצת עזריאלי, הממוקם בלב מרכז התרבות של תל אביב שנבנה כקומפלקס יוקרתי בסגנון קלאסי אירופאי, עובר בימים אלה פרוייקט התחדשות. הפרוייקט כולל שדרוג ורענון של השטחים הציבוריים כגון הטרקלין, הבר, הלובי ומתחם הספא הכולל את הבריכה, הסאונה, חדרי הטיפולים והכושר. הפרוייקט תוכנן על ידי האדריכל ערן בינדרמן. ההשקעה בפרויקט כ-16 מיליון שקל.

העיצוב העדכני יעניק לבית מראה מעט יותר בהיר וקליל תוך שמירה על הצביון האקסקלוסיבי של המותג. בית דיור המוגן "פאלאס תל-אביב" משתרע על שטח בנוי של כ-25,000 מ"ר וכולל 231 יחידות דיור.

ניר בן ברוך, מנכ"ל פאלאס תל-אביב :"השנה אנו מציינים 18 שנים להקמת הבית שקבע סטנדרט חדש בענף הדיור המוגן בישראל. אנו שמחים על ההשקעה הגדולה ועל המהלך להתחדשות הבית ומשוכנעים שהוא יוסיף רבות לאיכות חיי הדיירים ולרווחתם".

איריס כהן מנכ"לית רשת בתי דיור המוגן פאלאס :"בימים אלו רשת פאלאס מרחיבה את הפעילות ומקימה בית דיור מוגן חדש בראשל"צ ופועלת באופן רציף לשמירה על חווית הלקוחות ועל העדכניות של בתים".

  • עוד באותו נושא:
  • דיור מוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully