וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ולקחתם לכם פרי עץ הדר": תערוכה חדשה של קופסאות אתרוג

לכבוד סוכות: מבט על יצירותיו של האמן יעקב מרדינגר - הצורף הראשי של חברת "הצורפים"

קופסת אתרוג רויאלטי גלריה הצורפים בהזמנה אישית. צחי קיבנשטיין,
קופסת אתרוג רויאלטי גלריה הצורפים בהזמנה אישית/צחי קיבנשטיין

מותג "הצורפים" הוא מותג מוכר ומוביל בעולם הצורפות לכלי כסף בכלל בהתמחות בפריטי יודאיקה ואמנות על זמנית החברה קיימת מעל 70 שנים, לאורך כל שנות קיומה עיצבה וייצרה מגוון אדיר של פריטים , בניהם עשרות דגמים של קופסאות אתרוג.

התערוכה תתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 28.09.2023 -08.10.2023, י"ג עד כ"ג ב תשרי, במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

בתערוכה נבחרו 8 יצירות, 8 קופסאות אתרוג מרהיבות בסגנונות שונים המייצגות את אמנות הצורפים על שלל גווניה, כולן עשויות מכסף טהור, חלקן בציפוי זהב, עבודת צורפות במלאכת יד המשקפת את הטכניקות והידע המעמיק של הצורפים.

תמונת אווירה. צחי קיבנשטיין,
תמונת אווירה/צחי קיבנשטיין

כל קופסה היא יצירת אומנות אותנטית המשדרת כבוד למסורת היהודית העשירה. הקופסאות אינן רק יצירת אומנות הן גם פונקציונליות, שומרות על פרי האתרוג בשלמותו ועל המסורת , סיפור השראה לקשר בין העבר להווה.

אתרוג הוא אחד מהסמלים היהודים הקדומים ביותר ואחד מארבעת המינים בחג הסוכות. על האתרוג להיות מושלם, לכן נהוג לשמרו בקופסא מהודרת בכל ימי החג. קופסאות לאתרוג נוצרו ממגוון חומרים וצורות, החל מהמאה ה-19 ונפוצות מאוד עד ימינו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קופסת אתרוג מלכות גלריה הצורפים בהזמנה אישית. יחצ,
קופסת אתרוג מלכות גלריה הצורפים בהזמנה אישית/יחצ

יעקב מרדינגר, מגדולי הצורפים של הדור הנוכחי והאמן הראשי של "הצורפים",חברת יודאיקה וכלי כסף בינלאומית, נותן את ידו כבר למעלה מחמישה עשורים בהידורם של מרחבים ורגעים קדושים בקרב משפחות וקהילות יהודיות ברחבי העולם. מורשתו של מרדינגר שופעת יופי על-זמני, המשלב חדשנות ועיצובים פורצי דרך, אלו האורנמנטליים ואלו שנוצרו בקווי המינימליזם המודרני. מגוון היצירות המוצגות בתערוכה משקפות את הוורסטיליות שבאומנותו של מרדינגר. עבודותיו מוצגות לראווה בגלריה לצורפות: Y.Merdinger gallery שם נמצאים פריטים נבחרים של יצירות האמנות. כל הפריטים ממוספרים וחתומים על יעקב מרדינגר.מרגע הרעיון והשרטוט הראשוני, דרך העיצוב והסגנון האומנותי, ועד ההקפדה על כל פרט ופרט. לרגל התערוכה מותג "הצורפים" יציג לראשונה את קופסאות האתרוג הנדירות ביותר ותאפשר הצצה נדירה ואינטימית אל מלאכת המחשבת שביצירות המרהיבות.

  • מתי: 28.09.2023 -08.10.2023, י"ג עד כ"ג בתשרי
  • איפה: מלון וולדורף אסטוריה, רחוב גרשון אגרון 26-28, ירושלים, קומת כניסה.
  • לפרטים: 050-8816333 - סוזי - מנהלת הגלריה
  • עוד באותו נושא:
  • אתרוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully