וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 20 מיליון שקל: הכירו את מתחם העיצוב החדש בתל אביב

עם עיצוב שלא נראה כמותו ועל פני 2500 מ"ר: קבלו הצצה מרהיבה למתחם L1 TLV

מתחם L1 TLV - שירותים. רמי סיני,
מתחם L1 TLV - שירותים/רמי סיני

לפני כחמש שנים רכש איש העסקים בוריס לוין (מבעלי קבוצת מגדלי הים התיכון), את מתחם "גאלרי פאלאס" ברחוב הלוחמים 2 בת"א, הסמוך לתחנת הרכבת הקלה "הבעש"ט". כיום, לאחר השקעה של כ-20 מיליון שקל וכ-24 חודשי שיפוצים הוא השתנה לחלוטין. המתחם עבר מתיחת פנים, החזית, החניון וחלל המרכז השתנו לחלוטין, וגם שמו השתנה למתחם Downtown. בשנה האחרונה בנו של לוין, טל גורדון לוין, מבעלי קבוצת "הבלבוי", ואלירן ברדוגו, ממובילי תחום ההפקות בארץ יזמו פרויקט משותף במתחם המחודש - הקמת אולם אירועים חדש, הנקרא L1 TLV Convention Center השנפתח כעת.

מדובר באולם אירועים ענק בתל אביב, המשתרע על פני 2500 מ"ר ויותר מ-600 מ"ר מרפסת, ומשמש בעיקר כמתחם כנסים ואירועים עסקיים. החלל הרחב תוכנן בקפידה ומעניק מענה אולטימטיבי לצרכים של המפיקים והחוגגים במקום. הפן העיצובי בולט בו מאוד, החל מהכניסה אשר מדמה כניסה לסאבווי, מחניון עם אומנות גרפיטי, שפע של צמחייה, ויצירות אומנות עוצרות נשימה המעטרות את החללים השונים. המתחם ורסטילי, ויודע להתאים את עצמו לאירועים עסקיים ופרטיים בגדלים שונים, החל מאירועים אינטימיים ל30 איש ועד לאירועי ענק עם 2000 איש, באמצעות חלוקת חלל נכונה.

מתחם L1 TLV - שירותים. רמי סיני,
מתחם L1 TLV - שירותים/רמי סיני
מתחם L1 TLV. רמי סיני,
מתחם L1 TLV/רמי סיני
מתחם L1 TLV כניסה ראשית. רמי סיני,
מתחם L1 TLV כניסה ראשית/רמי סיני
מתחם L1 TLV. רמי סיני,
מתחם L1 TLV/רמי סיני

רמי רומנו, אדריכל הפרויקט מציין כי "זהו פרוייקט מאוד מעניין ומאתגר, שבו מבנה ישן וכעור שהיה חייב מתיחת פנים והתחדשות מבלי להפוך אותו לנטע זר בסביבתו. כשקיבלתי את החזון של הבעלים לפתוח אולם כנסים שישרת מפיקים וחברות לאירועים עסקיים, היה צורך גדול במראה חדשני ומודרני יחד עם זאת ורסטילי, שיוכל לשרת כנסים מקצועיים לצד אירועים מעוצבים וממותגים".

רומנו מספר כי מיקום המתחם לקח חלק עיקרי מהעיצוב. "L1 TLV נמצא בפאתי תל אביב, על יציאה מאיילון, כביש 1, 431, צמוד למסוף אוטובוסים, תחנת רכבת ישראל ותחנות הרכבת הקלה. כל אלה נתנו לי את ההשראה לכניסה מעוצבת כתחנת מטרו, כמו באירופה. כשעולים לאולם מתוך התחנה נכנסים לפנינה אורבנית מודרנית מלאה בעבודות אומנות מרהיבות. החלל מעוצב, נעים, יפה ומזמין כמו שהוא אך עדיין יכול ללבוש כל צורה לכל אירוע. את הפנינות וההפתעות הכנסתי במקומות בהם האורח "מתרענן" בזמן אירוע. לא עוד שירותים בנאליים, אפרוריים שמאפיינים אולמות כנסים למיניםה, אלא כאלה המעוצבים בסגנון אחר לחלוטין. המרפסת הענקית מלאה בצמחייה שופעת ירוקה ותאורת גרילנדות חמימה שמתכתבת עם השקיעה בצד המערבי".

מתחם L1 TLV. רמי סיני,
מתחם L1 TLV/רמי סיני
מתחם L1 TLV. רמי סיני,
מתחם L1 TLV/רמי סיני
מתחם L1 TLV. רמי סיני,
מתחם L1 TLV/רמי סיני

לא רק השירותים הפכו להיות לפינה מיוחדת באולם, אלא גם החניה. "את החניה מיפינו ועשינו תחרות בין 30 אמני גרפיטי ישראליים שציירו עבודות גרפיטי מהממות, מעל 150 מטר רץ של אומנות גרפיטי כמותה אין באף מקום בישראל" מספר האדריכל.

טל גורדון לוין, מבעלי מתחם האירועים L1 TLV: "הרעיון מאחורי L1 TLV הוא להביא לתל אביב מרכז כנסים ואירועים שלא נראה כמותו, שיתאים לחברות וארגונים, שצריכות להפיק עבור העובדים, הלקוחות, המשקיעים, אירועים שונים מכנס מקצועי ועד למסיבות ענק ולאירועים גדולים מהחיים. בחרנו את המיקום המדויק ל- L1 TLV- על היציאה מאיילון, קרוב לרכבת הקלה, לרכבת ישראל ועם המון חניה כדי להפוך את חווית ההגעה לאירוע לקלה ונעימה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully