וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבודה ולמלאכה: הצצה לבתים יפים בסגנון ארצישראלי

סגנון עיצוב ארץ ישראלי - שמירה על מרחבים פתוחים, מינימליזם וחומריות מהטבע. הצצה לבתים היפים שעיצבה מעצבת הפנים ליאור גרבלר, בעלת סטודיו "המלאכה"

חיבור בין חוץ לפנים - עיצוב פנים סטודיו המלאכה - ליאור גרבלר. יחצ,
חיבור בין חוץ לפנים - עיצוב פנים סטודיו המלאכה - ליאור גרבלר/יחצ

שנה חדשה בסימן ניקיון והתחדשות, איך תעצבו חלל שכיף לשהות בו להרבה שנים קדימה. מעצבת הפנים ליאור גרבלר בעלת סטודיו "המלאכה" שעיצוביה משקפים סגנון סקנדינבי עם טוויסט ארץ ישראלי מובהק, המשלב מינימליזם וחיבור לטבע, חומריות גולמית ושמירה על מרחבים פתוחים, פורסת את משנתה, את הפרוייקטים השונים שעיצבה וחושפת כיצד היא בונה לוח השראה, מהו תהליך העיצוב מהיסודות, התכנון, בחירת חומרי הגלם ועד לבחירת פלטת הצבעים, לסיכום היא מדגישה: היו קשובים לצרכים שלכם. נתחו את סדר היום והפעולות שלכם באופן מדוייק וקפדני שיאפשר עיצוב מותאם לפרטים הקטנים.

סלון - עיצוב  מרחב רך ומפנק שעוצב עבור זוג הייטקיסטים.עיצוב פנים ליאור גרבלר סטודיו המלאכה. אלון ברהום,
סלון - עיצוב מרחב רך ומפנק שעוצב עבור זוג הייטקיסטים.עיצוב פנים ליאור גרבלר סטודיו המלאכה/אלון ברהום

חלל הסלון המוצג בתמונה עוצב עבור זוג הייטקיסטים שביקשו סלון רך ומפנק שיהיה מקום מפלט שקט, מקום שניתן לארח בו וגם ולהתרפק בערב מול הטלוויזיה בנוחות והנאה. בהתאם לכך יצרנו מרחב עוטף מזמין חמים ביתי ומעוצב. עבדתי עם 4 חומרים מובילים: עץ, אבן טרוורטין, פשתן וקש המכניסים רוגע ותחושה של טבע לבית. הספה עוצבה בהתאמה אישית המאפשרת ישיבה נמוכה, עמוקה ונוחה וכן מודולריות של השזנלונג וכל חלקיה, לזמן שמארחים. בצלע הספה הוספנו מגש עץ שניתן לפרק ולהעביר למקומות אחרים בחלל אלמנט נוסף המאפשר מודולריות משחק ונוחות. עיצוב הסלון מתכתב עם פלטת החומרים של כל הבית, תוך שימוש בעץ אגוז, שולחן עשוי טרוורטין, אבן טבעית מיוחדת, השולחן מאופיין בקווים חדים תוך משחק גבהים המשתלב עם הספה הנמוכה מעניק טוויסט JAPANDI לחלל והמון סטייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מודולריות ועיצוב ישראלי - עיצוב פנים ליאור גרבלר סטודיו המלאכה. אלון ברהום,
מודולריות ועיצוב ישראלי - עיצוב פנים ליאור גרבלר סטודיו המלאכה/אלון ברהום

טיפ לעיצוב סלון מינימליסטי: "אנחנו הישראלים אוהבים לארח, אוהבים סלון גדול, מפנק, ומרחבים. הדרך הכי נכונה להשיג את המראה העיצובי הנקי ועדיין לענות על הפונקציונליות היא באמצעות יצירת פתרונות אחסון פרקטיים ואסתטיים ככל הניתן. כמו כן, שימוש במערכות ישיבה מודולריות, שולחנות נפתחים, שולנות קטנים שניתן להזיז ממקום למקום ועוד. חשוב לזכור, הכל עניין של תכנון וחשיבה מראש. ככל שניתחנו את הצרכים באופן מדוייק כך נוכל ליישם את הבחירות בחומרים, ברהיטים בהעמדה ובעיצוב פנים כולו. "כאשר אני עובדת עם הלקוחות שלי אני מתשאלת וחוקרת עליהם ועל סגנון החיים שלהם, אני לומדת איך הם מתחילים את היום ואיך הם אוהבים לסיים אותו ומתרגמת את זה לתכנית עיצובית ואסתטית בשיטת עבודה מובנית ומסודרת."

אחסון ואסתטיקה - עיצוב פנים ליאור גרבלר- סטודיו המלאכה. גדי יוסף,
אחסון ואסתטיקה - עיצוב פנים ליאור גרבלר- סטודיו המלאכה/גדי יוסף
מטבח בעיצוב פרקטי ואסתטי - עיצוב פנים ליאור גרבלר- סטודיו. יחצ,
מטבח בעיצוב פרקטי ואסתטי - עיצוב פנים ליאור גרבלר- סטודיו/יחצ

התאמה אישית, תכנון ועיצוב על בסיס הכרות מעמיקה: "השלב הראשון בעיצוב מתחיל בבחינה של הנכס והכרות מעמיקה עם הדיירים, תשאול ארוך ומדוייק מאפשר להבין מי הם, מה חשוב להם, מה הם אוהבים. האם הם מבשלים הרבה, מארחים? בהיבט הנכס, מהם החללים החשובים ביותר עבורם מבחינת הגודל, מיקום, האם יש מגבלות מבנה? תשאול זה נכנס לרזולוציות הכי קטנות ברמה של תחביבים, הרגלים, לדוגמא: האם הלקוחה אוהבת לקרוא ספרים? היכן נשלב סיפרייה. הזוג מספר על חדר רחצה חלומי שראו ביוון ומאוד אהבו, נשלב אלמנטים שיזכירו להם את חדר הרחצה הזה בדיוק. האם הם אוהבים לשתות יין, מוסיקה? מה הם עושים בחיים, איפה הם מטיילים, האם יש להם פריטים סנטימנטליים שחשוב להם לשמור? מידע זה הוא קריטי ויהפוך לכלי יישומי בבניית לוח ההשראה ובביצוע, בבחירת החומרים, הרהיטים, וכמובן בתכנון הכללי של הבית מבחינה מבנית".

מאסטר הורים מפנק- עיצוב פנים ליאור גרבלר. גדי יוסף,
מאסטר הורים מפנק- עיצוב פנים ליאור גרבלר/גדי יוסף
עיצוב פנים ליאור גרבלר. גדי יוסף,
עיצוב פנים ליאור גרבלר/גדי יוסף

בחירת חומרים מהטבע, בניית קונספט, חיבור בין החוץ לפנים: "כמעצבת חשוב לי לייצר קונספט לכל בית. זוהי תחילתו של תהליך בו אני בוחרת 3-4 חומרים מובילים שילוו את הפרויקט ויקבל וביטוי בכל חלל. לדוגמא עץ, אבן ובטון. בתהליך זה אני בוחנת את פנים הבית ואת הסביבה הטבעית שלו, הרחובות, הנוף, האם הנוף הוא לים או הררי וירוק, האם יש שימוש באבן מסוימת בחוץ? אלמנטים אלו יכנסו פנימה ויילקחו בחשבון בעת בחירת החומרים איתם נעבוד. המטרה היא ליצור הרמוניה, המשכיות, תחושה עוטפת ושפה אחידה. השימוש בחומרי היסוד לרוב יהיה בצורה גולמית ככל הניתן עם עיבודים והתאמות למוצר וללקוח. ככל שנצליח לשמור על חומר גלם במראה הטבעי שלו כך התחושה בבית תהיה אותנטית ומחוברת לטבע".

פלטת צבעים: "פלטת הצבעים המועדפת עליי היא צבעי פסטל בהירים, רגועים ורכים, יש בשקט שלהם תחושה מרגיעה והם על זמניים. צבעים אלו מתכתבים עם חומרי הגלם הטבעיים שאני מאוד אוהבת לשלב בכל פרוייקט ומאפשרים לייצר ניקיון ותחושה של חיבור לטבע".

מינימליזם וחומריות מהטבע - עיצוב פנים ליאור גרבלר. גדי יוסף,
מינימליזם וחומריות מהטבע - עיצוב פנים ליאור גרבלר/גדי יוסף
ליאור גרבלר- עיצוב פנים - סטודיו המלאכה. אור דדון,
ליאור גרבלר- עיצוב פנים - סטודיו המלאכה/אור דדון

ליאור גרבלר בעלים של סטודיו "המלאכה" הממוקם בת"א, מלווה פרוייקטים ברחבי הארץ, מתמחה בתכנון ועיצוב פנים בתים פרטיים ודירות. "אני מאמינה מניסיון שתכנון טוב, חיבור נכון של חומרים ותהליך מותאם ומלא הקשבה, מאפשרים לעצב בית יפה שנעים וכייף לשהות בו להרבה שנים קדימה. הסגנון העיצובי שלי הוא מודרני קלאסי עם נגיעות נורדיות, ארץ ישראליות. אני עובדת עם מעצבים ומותגים ישראלים ומקפידה לשלב רהיטים ואקססוריז שלהם בפרוייקטים, כמובן עושה שימוש גם בחומרים מחו"ל בהתאם למגמות חדשות מרחבי העולם. אני מאוד אוהבת את חומרי הגלם המקומיים, אבן טבעית, צמחיה ירוקה, טקסטיל.. אני מאמינה שהסוד הוא באוצרות ובחיבור נכון של הפריטים בחלל. מאוד חשוב לי שהלקוחות ירגישו בנוח בתוך העיצוב, שהבית ישקף אותם, את האופי, הצרכים והסגנון העיצובי שלהם אבל כן יראו בו יד של מעצבת".

סטודיו "המלאכה" - ליאור גרבלר - אינסטגרם: hamelacha@.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully