וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, עיצוב חדש: הפריטים שישדרגו את החלל

ישראלים רבים חושבים על מתיחת פנים ושיפוץ לבית, אולם באמצעות מספר פריטים אפשר להשיג אפקט חדש ורענן

Noora  ספה מודולרית, Balloon תאורה -להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
Noora ספה מודולרית, Balloon תאורה -להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ

אין כמו להכניס חידוש וריגוש לבית. לרגל השנה החדשה אספנו את הפריטים היפים והנכונים לבית מעוצב שכולו השראה. כיסא בעל בסיס עם טוויסט , ספה פינתית ושולחן אמורפי, דלת בחיתוך CNC ועוד. בכתבה שלפניכם נתוודע לעוצמתו של האלמנט העומד בפני עצמו ומכתיב מחדש את הוויזואליות הביתית.

המלכה של הסלון

הספה היא בסיס למדורת השבט, והמאסטרפיס של הסלון. מדובר ברהיט משמעותי שלא מחליפים כל יום. לחובבי השינויים, חברת prat living מציעה ספה מודולרית שכל יחידה עומדת בפני עצמה ובכך מעניקה את האופציה לשחק עם ההעמדה ולגוון את מראה הסלון.

"Noora" היא ספה מודולרית חלומית בעלת מודולים שונים בעומקים משתנים. בנוסף, היא רכה, מפנקת ומושלמת לרביצה, " לספה זו, ממליצים מעצבי הבית של prat living, להתאים מערך גופי תאורה דגם Balloon. גופי התאורה תפורים בעבודת יד מבד אלגנטי בגווני אפור או שנהב ומוסיפים אפקט קליל ונעים לחלל.

הספה הפינתית

prat living - ספת Elton- ספה פינתית- להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
prat living - ספת Elton- ספה פינתית- להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ

הדגם המככב בקטגוריה זו הוא Elton corne מבית prat living, המהווה תוספת מהממת לסלון, מאפשרת לנצל את השטח באופן מירבי ומעניקה פינוק לבני הבית והאורחים.

הספה בנויה מבסיס עץ מלא ומילוי כרית במפרט חדש לטובת נוחות ועמידה לאורך זמן.מעצבי הספה חשבו גם על אירוח או סתם הירדמות מול הטלוויזיה והוסיפו לכריות המושב והמסעד שכבה נוספת עגלגלה למקסימום החוויה".

אהבתם את הספה ועדיין מחפשים שינוי?

prat living שולחן סלון Latch להשיג בחנויות ובאתר. יחצ,
prat living שולחן סלון Latch להשיג בחנויות ובאתר/יחצ

גם זה קורה, שמשהו בסלון לא עובר לכם בעין, הפתרון יכול להגיע באמצעות החלפת השולחן. אז הגיע הזמן להכיר את שולחן ה- Latch של prat living.

הפלטה האחידה מעץ מלא בצורניות אמורפית ורגליים מוצקות בעוביים שונים, מעניקה מראה נקי ועכשווי - השינוי המדויק שציפיתם לו. השולחן קיים בשלושה גווני עץ לבחירה- אלון, אלון מולבן ואלון מעושן.

טיפ הום סטיילינג ממעצבי prat living: הניחו את הסנטרפיס ב1/3 הצידי של השולחן ולא במרכזו. בכך תרוויחו אלמנט ה-WOW וגם מקום בשולחן לכיבוד / ספרים וכדומה.

עת לשבת

Ginger wood lounge להשיג ב-prat living. יחצ,
Ginger wood lounge להשיג ב-prat living/יחצ

הבשורה בתחום הכיסאות היא מפתיעה ומרגשת, ומוכיחה שהכיסא יכול להכתיב מחדש את הנרטיב העיצובי בסלון. הכיסאות החדשים מבית prat living מאירים באור אחר את קטגוריית הכיסאות.

מדובר בקולקציית Ginger בעיצובו של המעצב הגרמני עטור הפרסים סבסטיאן הרקנר, שרהיטיו גונבים את ההצגה בכל תערוכה בינלאומית. קימורים מחמיאים ומפנקים, מתכת במבחר צבעים אופנתיים המאפשרים לכיסא להשתלב באופן מושלם בחללי אירוח, חדרי שינה, פינות קריאה ולובאים. אף אחד לא יישאר אדיש לכיסאות הללו, אשר נוחים ומדהימים כאחד.

עם כיסאות כאלה מי צריך שיפוץ?

מיטות מלאות שיק? לא רק בבית מלון

LALA DESIGN מותג עיצוב מיטות וחדרי שינה. ניצן הפנר,
LALA DESIGN מותג עיצוב מיטות וחדרי שינה/ניצן הפנר
מיטת עץ  LALA Design עיצוב פנים קרן פרידמן צור. ניצן הפנר,
מיטת עץ LALA Design עיצוב פנים קרן פרידמן צור/ניצן הפנר

מותג הריהוט LALA DESIGN משיק קולקציה חדשה של מיטות עץ שיאפשרו לכם לעצב חדר שינה חלומי ועדכני. מיטה עשויה עץ אגוז בשילוב בד בוקלה בגימור מקומר בגב המיטה. שילוב בין קלאסי למודרני באווירה של אווירה של בית מלון. מיטה נוספת ומהפנטת בקולקציה היא מיטה דגם NORDILALA בעיצוב נורדי מינימליסטי ונקי. מיטה זו שמה את חומר הגלם במרכז וחושפת אותו במלוא הדרו, עץ אלון בעיבוד מינימלי, מלא שיק. גימורים מעוגלים החל בפינות גב המיטה, ועד לבסיס ולרגלי המיטה שומרים על פשטות, ניקיון ומינימליזם כובש.

בואו נפתח את זה

ארונות ריביירה עיצוב פנים  ויטל ומיקה Home Lifting. "לפעמים ארון הוא לא רק ארון. ככה הפכנו חדר שינה עם חדר ארונות קטן וחדר רחצה צפוף לסוויטה מפנקת עם ארון ענק וחדר רחצה מושלם", משתפות המעצבות ויטל ומיקה. דלת המעבר לחדר הרחצה: משרבייה דגם רנה. קרין רבנה,
ארונות ריביירה עיצוב פנים ויטל ומיקה Home Lifting. "לפעמים ארון הוא לא רק ארון. ככה הפכנו חדר שינה עם חדר ארונות קטן וחדר רחצה צפוף לסוויטה מפנקת עם ארון ענק וחדר רחצה מושלם", משתפות המעצבות ויטל ומיקה. דלת המעבר לחדר הרחצה: משרבייה דגם רנה/קרין רבנה
ריביירה. עיצוב פנים- הילה אריאלי ומיטל קורני. גדי יוסף,
ריביירה. עיצוב פנים- הילה אריאלי ומיטל קורני/גדי יוסף

ארונות הפתיחה חוזרים להיכל התהילה. ארי ארבל, סמנכ"ל השיווק של רשת ארונות ריביירה מסביר, שגם לארונות המסורתיים ניתן להקנות מראה אטרקטיבי הן מההיבט החיצוני והן מההיבט התכנוני. לדבריו, דלתות הארון מכתיבים את השפה העיצובית של החדר ומציג 3 סוגי דלתות:

  • 1. דלת תריס
  • 2. דלת משרבייה בחיתוך CNC
  • 3. דלת חלקה בשילוב נישות בהתאמה אישית

תנו לארון לספר את הסיפור של החדר ולגנוב את ההצגה. ובכול סגנון עיצוב שתבחרו, ארונות ריביירה מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ובתו תקן עולמי מחמיר. עיצוב הארון הוא בהתאם לצרכים המדוייקים שלכם ועם החופש לחלום וליצור.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully