וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעת לעט: בהתאמה אישית, במראה וינטג'י או עתידני - כך נראה העט החדש

יותר ויותר מותגים משיקים קולקציות עטים מעוצבות. החל משילוב של חומרים יוקרתיים כמו טיטניום, כרום וזהב, דרך החזרה לטרנד מהעבר של העט הנובע עם הראש המשולש: מה התניע את שוק העטים מחדש? והאם היבטים מגדריים באים לידי ביטוי בבחירת עיצוב העט?

ג׳נטלמן, עט LEGEND ANODIZE נובע שחור קליפס זהב, מחיר 169 שקל. יחצ,
ג׳נטלמן, עט LEGEND ANODIZE נובע שחור קליפס זהב, מחיר 169 שקל/יחצ

עטים משמשים כבר שנים ככלים להעברת מסרים, שימור מידע ויצירה. עם השנים היה צפוי שהם יאבדו את הרלוונטיות כשהעולם הפך דיגיטלי, אבל ההפך הוא הנכון. בשנים האחרונות שוק כלי הכתיבה ובתוכו העטים נהנה מצמיחה מתמדת כאשר יותר ויותר מותגים משיקים קולקציות עטים מעוצבות. החל משילוב של חומרים יוקרתיים כמו טיטניום, כרום וזהב, דרך החזרה לטרנד מהעבר של העט הנובע עם הראש המשולש: מה התניע את שוק העטים מחדש? והאם היבטים מגדריים באים לידי ביטוי בבחירת עיצוב העט?

חוסר המלאי העולמי בעטים - לא רק שהביקוש לעיתים לא צנח, אלא להפך! כאשר לפני מספר שנים נרשם מחסור עולמי בעטים. המחסור הוביל להשהיית הזמנות במפעלים ברחבי העולם. מי שאחראים לנסיקה בפופולאריות של העטים הם בני דור המילניום אלו שהחיו מחדש את העט הנובע. דווקא הדור שאת מרבית כתיבתו ביצע באמצעות מקלדת או מסך טאצ', הפיח חיים חדשים בעט הנובע המיושן. זה קורה בין השאר, דווקא כי בני דור המילניום כותבים פחות, וכשהם כבר כותבים הם רוצים שזו תהיה חוויה משמעותית. הדבר בא לידי ביטוי בבחירת עט יוקרתי, יומן מהודר, ובגדול כל מה שבסופו של דבר מצטלם טוב לרשתות.

ג׳נטלמן_עט HOSHI רולר טיטניום_מחיר 99 שקל. יחצ,
ג׳נטלמן_עט HOSHI רולר טיטניום_מחיר 99 שקל/יחצ

מהם העיצובים הבולטים בשנה האחרונה?

  • עטים בסגנון וינטג': שילוב בין אלגנטיות ונוסטלגיה. עטים בסגנון וינטג' הכוללים חומרים כמו עץ ומתכת ומציעים עיצובים שמזכירים ימים יותר "פשוטים", אך בו בזמן יוקרתיים. סגנון הוינטג' מצליח לשלב בהרמוניה בין המודרני לקלאסי והופך את הישן לטרנדי כחלק מהתהליך שעברו מוצרים רבים בשנים האחרונות.
  • עטים מודרניים. עטים אלה משלבים טכנולוגיה מתקדמת הן ברמת הדיו: דיו שמתייבש מהר יותר על הנייר, דיו שלא מתפזר או מטשטש, ודיו שיכול להחזיק לאורך זמן בלעדי ייבוש וכו'. והן ברמת העיצוב האגרונומי. עיצובים ארגונומיים מתייחסים לצורת העט והתאמתו לידו של הכותב. עיצוב ארגונומי מתוחכם יכול לכלול ידית מעוצבת בצורה ייחודית שמפחיתה עייפות במהלך כתיבה ממושכת, מנגנון כתיבה שנועד להפחית לחצים על היד ולמנוע כאבים ועייפות .לצד אלו, מופיעים עטים עם חומרים יוקרתיים כמו טיטניום וכרום המציעים יציבות וחוזק לעט.
  • עטים חסינים לשריטות: הבטחת אורך חיים ועמידות. חשיבות העמידות בעטים היא לא פחותה מהעיצוב והסגנון. עטים עם ציפויים חסינים לשריטות ועטים העשויים חומרים עמידים מבטיחים שהעט ישרוד לאורך זמן, גם עם נעשה בו שימוש יומיומי אינטנסיבי.
  • בהתאמה אישית מלאה ובהקדשה. רבים, במיוחד בעת הענקת מתנות, אוהבים להעניק עט עם הקדשה אישית. עטים עם חקיקות אישיות, כמו שמות או ברכות, מציעים דרך להוסיף נגיעה אישית לחוויה. לצד זאת, עטים יכולים לשלב מסרים שמדברים אל הכותב בפן האישי, כמו למשל יודאיקות, ציטוטי השראה וכו'.
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully