וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים בסטייל: תיקי הסטודנטים מעוצבים מתמיד

לא רק ללמוד טוב, גם להיראות טוב: רגע לפני החזרה ללימודים, התיקים המעוצבים כובשים את ספסלי האוניברסיטה

סמסונייט חזרה לאוניברסיטה. תיק גב מחשב STACKD BIZ, מחיר 625 שקל. יחצ,
סמסונייט חזרה לאוניברסיטה. תיק גב מחשב STACKD BIZ, מחיר 625 שקל/יחצ

לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמאית החדשה, שתחל ב- 15/10/23, מותג התיקים והמזוודות הבינלאומי סמסונייט, משיק מגוון רחב של תיקים ייעודיים לסטודנטים: תיקי-גב, תיקי-צד, תיקי-גב על גלגלים-מחשב מתאימים ללימודיים אקדמאיים בחלוקות הפנימיות, מרופדים ומותאמים לנשיאת מחשב.

תיקי-הגב של המותג משווקים תחת המוטו "ידיים חופשיות" Hands Free Mobility כשבתיקים הללו תאים המתאימים לחומר לימודי, לארגונית בקדמת כל תיק ותא לבקבוק. לתיקים מערך ארגנו-מטרי לנוחות מקסימלית בעת נשיאה - לתיקי-הגב מערך מדופן וכתפיות מרופדות עם שרוול אויר במרכז (למניעת הזעה) כך גם ידיות הנשיאה - מרופדות ונוחות לאחיזה.

בנוסף, מרבית התיקים עם מאפיינים בטיחותיים נגד גניבות או עם טכנולוגיית RFID לחסימת פריצת נתונים, ועם כניסת USB לחיבור ל- POWER BANK (שאינו כלול בתיק).

במסגרת השמירה על כדור הארץ והבר קיימא, מהערכים החשובים ביותר על-פיהם נוהג המותג, בקולקציות אלו מגוון תיקים העשויים מחומרים ממוחזרים - סגסוגת PET ממוצרים חד-פעמיים כגון בקבוקי שתייה וכוסות יוגורט.

קולקציות התיקים לסטודנטים כוללות מגוון של תיקי נשים/גברים/יוניסקס, במגוון רחב של סגנונות, צבעים ודגמים עם שנתיים אחריות בינלאומית מטעם היצרן.

מחירים לדוגמה

  • תיקי-צד-מחשב סטודנטים/יוניסקס - טווחי מחירים - 315 שקל - 990 שקל
  • תיקי-גב מחשב סטודנטים/יוניסקס - טווחי מחירים - 410 שקל - 1035 שקל
  • תיקי-גב/גלגלים - טווחי מחירים - 795 שקל - 940 שקל
אמריקן טוריסטר חזרה לאוניברסיטה AT WORK תיק-גב מחשב 290 שקל. יחצ,
אמריקן טוריסטר חזרה לאוניברסיטה AT WORK תיק-גב מחשב 290 שקל/יחצ

מותג התיקים והמזוודות אמריקן טוריסטר משיק לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמאית קולקציית תיקים המתאפיינים במראה אופנתי, צעיר, ועדכני. הקולקציה החדשה כוללת תיקי-גב ותיקי-צד ייעודים לסטודנטים, פונקציונליים, במשקלים קלים במיוחד, מבדים איכותיים וברמה הגבוה ביותר; לתיקים מקום אחסון רחב לציוד לימודי, תאים מרופדים למחשבים ניידים ולטאבלטים, תאי-ארגונית, כיסים רבים ובכללם כיס לבקבוק - נגישות נוחה לכל דבר.

תיקי-הגב מגיעים עם רצועות גב מרופדות ומערך גב ארגונו-מטרי. כך גם תיקי-הצד - ידיות נשיאה מרופדות לנוחות מרבית. חלק מהתיקים בקולקציה עשוי חומרים ממוחזרים (סדרת URBAN GROOVE הססגונית). לתיקים אחריות מלאה לשנתיים.

התיקים - יוניסקס ומגיעים בצבעים אופנתיים כמו: ורוד, תכלת, יריק, צהוב, אדום, בורדו, לצד צבעים קלאסיים: שחור, חום, בז' ועוד. טווח מחירי-התיקים החל מ-155 ועד 385 שקל. להשיג ברשת חנויות סמסונייט בקניון עזריאלי ת"א ובגרנד קניון בחיפה.

תיקי קבאיה מחומרים ממוחזרים בלבד של אתר סוואג. יחצ,
תיקי קבאיה מחומרים ממוחזרים בלבד של אתר סוואג/יחצ

במתחם הבוטיקים SWAGG בנתניה מצאנו שני סוגי תיקים שמתאימים לסטודנטים: CABAIA (קאבייה) הוא מותג שיקי צרפתי, שהפתיחה הרחבה שלהם מאפשרת גישה נוחה לכל הדברים החשובים, כמו מחשב נייד, מחברות וארנק. יש להם רוכסנים איכותיים ובד ניילון טבעוני נגד מים שיישאר עמיד לאורך זמן. אבל חכו, השוס הגדול הוא בכלל בכיס החיצוני של התיק אשר ניתן להחלפה בפשטות וללא מאמץ. בא לכם להתאים את התיק ללוק? לגוון את הבגדים היומיומיים שלכם עם צבע? התיקים של CABAIA הופכים את זה לאפשרי, ואפילו רצוי. כל תיק גב של המותג מגיע עם כיס צבעוני נוסף, וניתן לרכוש כיסים צבעוניים נוספים בהתאם לטעמכם (החל מ-379 שקלים).

תיקי מולסקין של מתחם ואתר הבוטיקים סוואג. דג הזהב,
תיקי מולסקין של מתחם ואתר הבוטיקים סוואג/דג הזהב

ויש גם את תיקי המותג האיטלקי המוערך MOLESKINE (מולסקין), שחנויות שלו יש בכל ערי הבירה המרכזיות במערב אירופה. הם ממותגים גבוה, מעוצבים להפליא ופשוט יפהפיים (החל מ-439 שקלים), להשיג בחנות ברחוב האומנות 12 נתניה ובאתר.

מיניבאגס רולינק לנשים עם שמות. יח"צ,
מיניבאגס רולינק לנשים עם שמות/יח"צ

ולמי שחולם בקטן, רולינק, חברת המזוודות החכמות הישראלית, גאה להשיק לראשונה סדרת מיני-תיק פרימיום, פרי פיתוח ישראלי, הנמכרת כבר בהצלחה רבה בבתי הכלבו הגדולים ברחבי העולם, דוגמת Macy's בארה"ב ורשת KADEWE בגרמניה. התיקים עשויים מחומרים ייחודיים המונעים גניבה ורטיבות

הקולקציה החדשה כוללת תיקים בעיצובים מרהיבים הממשיכים את קו המותג המוצלח הנמכר בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם, ומציעה שתי סדרות של תיקי נסיעות אישיים, הסדרה TOUR לנשים והסדרה GO לגברים, המתאימים לשימוש יום-יומי וכן בנסיעות לחו"ל.

התיקים, חצי קשיחים ונעימים למגע, מציעים שילוב מושלם של הגנה מלאה על התכולה, הגנה מפני גניבות, נוחות ארגונית וסטייל לא מתפשר. הם אידיאליים לשימוש יום-יומי לצורכי שופינג, בילויים ליליים וכמובן טיולים בחו"ל. שתי הסדרות עשויות מחומר EVA קשיח, השומר באופן מושלם על התכולה, מונע את היכולת לחתוך אותו בסכין יפני ודוחה ביעילות מים. החלוקה הפנימית נוחה וכוללת כמה תאים לאחסון נוח של טלפון נייד, משקפי שמש, דרכונים, כרטיסי אשראי, מזומן, אוזניות ועוד. בכל סדרה 5 צבעים אופנתיים, כולם מגיעים עם רצועה מתכווננת להתאמה ולנוחות מרבית.

בחברת ROLLINK יודעים לספר כי קיים ביקוש אדיר בכל המדינות שבהן הושקו הקולקציות עד כה, וכי הם צופים כי השקת הקולקציה פה בישראל תהיה מוצלחת לפחות כמו כל המוצרים שהושקו עד כה.

169 שקלים בלבד, להשיג באתר

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully