וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם באמת חושבים שסיימתם עם הניקיונות?

החג מאחורינו, הניקיון לפנינו. למה צריך לשים לב כשמנקים אחרי האורחים? שאלנו "חולת ניקיון" וכן את מומחי ניקיון ובהם גם את אלו מחברת DYSON. כל התשובות בפנים

דייסון סאבמארין. יחצ,
יאללה, יאללה, תתחילו לעבוד. דייסון Submarine בפעולה/יחצ

החגים הסתיימו, האורחים שבעו, השקט שב על כנו וכך גם השלום על ישראל. טוב לפחות עד החג הבא. אבל מה שכן? לצד שאריות הבישולים, נותרנו עם הרבה מאוד לכלוך ואבק שהותירו האורחים וזה הזמן לנקות על מנת שנוכל באמת להשאיר את החג מאחורינו.

ביקשנו לשמוע ממומחים מחברת Dyson, איך הם ממליצים להחזיר את הבית לקדמותו.

המטבח

אם בישלתם בחג הזה, כנראה שהמטבח עדיין מכיל "ראיות" בדמות פירורים או שאריות אחרות. לכל יש צורך לעבור היטב על המגירות ועל ארונות המטבח. מומלץ להשתמש באביזר לפינות ומסילות של ה 15Vעל תוותרו על ארון האחסון של הכלים החגיגיים, מגירת התבניות מתחת לתנור או ארון מוצרי הניקוי מתחת לכיור.

לאחר הניקיון, סדרו בצורה את המוצרים כף שתתאפשר לכם גישה נוחה וקלה לכלים והמוצרים שאתם משתמשים בהם הכי הרבה. התנור לצד מוצרי חשמל אחרים, עבד שעות נוספות, נקום את התנור עם חומר ניקוי ומסיר שומן מותז ולאחר מכן תעברו בעזרת מטלית. כדי להסיר שומנים שנדבקו למחבתות וסירים מבלי לשרוט אותם, תוכלו להיעזר במלח גס ובמים רותחים.

ניצן הורוביץ, תצוגת מטבח. עודד סמדר,
לצחצח ולנקות היטב. תצוגת מטבח של נאנו מטבחים של המעצב ניצן הורוביץ/עודד סמדר

רצפת המטבח ספגה כנראה את מיטב השמנים והרטבים שנזלו מהבישולים, וגם אם עברתם עם נייר סופג או סמרטוט, סביר להניח שהכתמים עדיין נותרו. כדאי מאוד להימנע מהצפת המטבח בנוזלי ניקוי ואפילו בהרבה מים. ניתן לעשות שימוש ב- Dyson v15s Submarine, שהוא גם שואב אבק וגם שוטף רצפות. להשלמת ניקיון המטבח ולניטרול ריחות הטיגון מומלץ להשתמש במסנן האוויר של דייסון.

הסלון

הסלון שימש כחלל המרכזי לאירוח המשפחה בחג. הילדים הקטנים התרוצצו בין הסבתות והדודים, ולא מופרך יהיה להעריך שהותירו בכל מני פינות פירורי במבה או חטיפים אחרים. החריצים בספה סובלים יותר מכל מהתופעה ואוגרים גם בשגרה שאריות מזון. שאבו היטב את הספה תוך פירוק והרמה של הכריות, ובעזרת שימוש בכלי עזר המשלימים לשואב ומותאמים לספות. אל תשכחו לעבור גם מאחורי השידות והמזנון. לבטח מתחבאים שם צעצועים או פריטים אחרים שהילדים או הנכדים הותירו.

מסנן אוויר של דייסון. יחצ,
לנקות את החלקיקים. דייסון Pure Hot&Cool/יחצ

עוד לפני שטיפת הריצפה, אנחנו נרצה שכל האבק שהצטבר על המדפים ובמקומות הגבוהים, ירדו אל הריצפה. לכן יש להתחיל את הניקוי מהחלק הכי גבוה בחדר, לכיוון מטה. אחרת, האבק יתעופף לכל עבר, וזה יראה כאילו לא עשינו כלום. תחילה יש לנקות את גופי התאורה (קודם עם סמרטוט יבשה להסרת האבק ואז עם סמרטוט לחה או עם חומר ניקוי להברקתם, בהתאם לחומר ממנו הם עשויים). לאחר מכן, כדאי להסיר אבק ולנקות היטב את החלק העליון של הארונות, השידות והמדפים. לאחר שסיימנו עם האבק בשידות, ניתן לעבור לשאוב ולשטוף את הריצפה. לא לשכוח שהפאנלים הם חלק מהריצוף - הקפידו על ניקיון הפאנלים ולא רק על ניקיון המרצפות. ניקיון הפאנלים ימנע הצטברות לכלוך וכתמים.

אמבטיה

"חדר האמבטיה הוא חלל שכל אחד מהאורחים נכנס אליו וכנראה יותר מפעם אחת. אחרי אירוח, אנחנו נרצה להחזיר אותו למצב הנקי והנוח ביותר על מנת שירגיש שוב שלנו", אומרת מירי רווח (40) מרמת גן, "חדר אמבטיה זקוק לניקיון קפדני יותר. תמיד כיף לנו יותר להתקלח בחדר רחצה נקי או לטבול באמבט שהוא מבריק מניקיון. את הכיור, המדפים ואת השירותים יש לנקות באמצעות חומרי ניקוי נכונים ולתת תשומת לב לכל הפרטים, במיוחד לפרטים הקטנים. אתם תרצו לחטא אותו באופן מלא. את ריצפת האמבטיה, ניתן לנקות בעזרת שואב ושוטף. אם הותרתם שטיח אמבט לפני האירוח (טעות), דאגו לכבס אותו היטב בטמפרטורה גבוהה. אתם תרצו לצאת מהאמבטיה כאשר אתם נקיים אל שטיח נקי".

חדר אמבטיה בעיצוב מיטל צימבר. יחצ,
לשים לב להצטברות אבנית. אמבטיה בעיצוב מיטל צימבר/יחצ

עוד מוסיפה מירי: "אם כבר "התלבשתם" על האמבטיה, אז למה שלא תשימו לב להצטברות אבנית שהצטברה על הברזים באמבטיה ובכיור. אם לא מסירים את האבנית באופן סדיר היא תצטבר ותצהיב ולן, יש להשתמש בחומרים ייעודיים להסרת אבנית על בסיס קבוע".

טיפ של "חולת ניקיון": "אל תשקיעו מאמץ רב בניקיון הבית, אבל תשקיעו זמן. עשו שימוש בחומרי ניקוי שיש למרוח והמתינו מעט בכדי שיבצעו את פעולתם, אל תמהרו. בצעו שאיבה ושיטיפה בעזרת מכשיר חשמלי ייעודי, תקלו עליכם ועל דרי הבית".

ברכות. סיימתם עם ניקיון הבית. נתראה בחג הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully