וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק, רואים שקוף: כמה אנחנו מתחברים למגמת הארונות השקופים?

המגמה הבינלאומית של ארונות שקופים חוצה גבולות והגיעה גם לכאן, אבל האם היא מתאימה לכל אחד?

עיצוב FT DESIGN, באדיבות ארונות דלקוב. איל תגר,
עיצוב FT DESIGN, באדיבות ארונות דלקוב/איל תגר

המגמה הבינלאומית של ארונות שקופים חוצה גבולות. מגמה שעל פניו נראית מעולה בתמונות וקטלוגים, אבל מה קורה בפועל ? תמיר רז ,מנכ"ל דלקוב, מסביר: "אחת המגמות האופנתיות כיום בענף הארונות, היא מגמת השקוף. כן, כן, אלו ארונות שעוצבו עם זכוכית שקופה או סמי שקופה, דרכה מבצבצים וגלויים לעין פרטי האופנה והביגוד שממוקמים להם בתוך הארון".

לדברי רז, מדובר מצד אחד במגמה שיקית ואופנתית שמספקת טאץ' מדליק בחדר השינה, אולם מצד שני אין ספק שהמגמה אינה מתאימה למי שלא מסודר: "זו בפירוש מגמה שמצריכה מינימום של התייחסות לסדר וארגון. אנו הישראלים אוהבים לאמץ בחום מגמות שאנו רואים בקרב משפיעניות.ים, בטח ובטח אם השם משפחה שלהם הוא קרדשיאן ושות. השאלה הראשונה שהצרכן או הצרכנית צריכים לשאול היא האם המגמה מתאימה לאורח החיים שלי? הרי ארון שקוף יפה ועוצמתי הוא מדהים ותרומתו לחלל עצומה כל עוד הוא עומד בסטנדרטים מסויימים של סדר. אופציה נוספת היא בתכנון ארון עם זכוכית חצי שקופה או כזה שיכולה להפוך לאטומה או לחלופין להשקיע זמן ולסדר את הארון".

באדיבות דלקוב. יחצ,
באדיבות דלקוב/יחצ
באדיבות דלקוב. יחצ,
באדיבות דלקוב/יחצ
ארונות דלקוב, עיצוב רותי ברנדט. נופר בוגנים,
ארונות דלקוב, עיצוב רותי ברנדט/נופר בוגנים
עיצוב רונית שיסמן, באדיבות דלקוב. ערן תורג'מן,
עיצוב רונית שיסמן, באדיבות דלקוב/ערן תורג'מן

בהתייחסו לפונקציונאליות מסביר רז: "ארון שקוף נוח ופשוט בעת בחירת בגדים. זאת ועוד, זה ארון שעוצב בהזמנה אישית, כך שבלי קשר להיותו שקוף, הוא כזה שמתאים במדוייק לצרכים שלנו,והעובדה שהוא שקוף רק תורמת לחלל. אז אם בפועל אתם מתעקשים, אפשר ללכת על פתרון ביניים עם ארון שבחלקו שקוף ובחלקו אטום. כך שקיבלתם מראה אלגנטי ונוטף אופנה, בלי להשתעבד ובלי צורך להשקיע זמן בסידור הארון".

  • עוד באותו נושא:
  • ארונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully