וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה רכה: מה שסטודנטים צריכים עם החזרה לספסל הלימודים

כיסאות ארגונומיים, מזרן איכותי, פינת עבודה מותאמת, כרית איכותית, תיק ועוד. הסטודנטים חוזרים לספסל הלימודים, ויש כמה דברים שהם צריכים לדעת כדי להרגיש בבית

כיסא מנהלים מעוצב ומהודר מבית גט קומפי. גט קומפי,
כיסא מנהלים מעוצב ומהודר מבית גט קומפי/גט קומפי

להיות סטודנט זה כיף. אמנם הלימודים לעיתים מעיקים, אך יחד עם זאת החיים קלילים וכיפיים. בעת שלומדים יש לקחת בחשבון את הישיבה הממושכת על הכיסא מול המחשב למשך שעות רבות. חשוב מאוד לדאוג לכיסא ארגונומי נוח ומעוצב ,למיטה שתשרת היטב את שעות השינה, כדי למקסם את ההישגים ולאפשר לגוף לנוע בתוך מערכת החיים. יש לשים לב גם לארונות ומידוף הולם לנוחות טוטאלית לצד השולחן, ומעל הכול כדאי לדאוג פריטים אסטטיים ומרשימים על מנת לאפשר גם לנפש ולעיניים ליהנות בעת השקידה על המחשב, המאמרים והמחברות.

חברת גט קומפי, משווקת כיסאות SIHOO, נותנת דעתה על עיצוב הכיסאות כך שהם ייראו מעוצבים באמצעות סגנון אוורירי ומיוחד הגורם לכיסא להראות כמו סוג של יצירת אומנות. כיסאות סטודנט כיום לא תמיד מותאמים לישיבה ממושכת. כשיש לקרוא חומר לימודי שמצריך ריכוז, הגשת עבודות, מטלות, מצגות ואחד הדברים החשובים ביותר בחיי הסטודנט חושבים על מחשב יעיל ונוח. לא תמיד חושבים על הריהוט הנילווה המוצרים שמסביב שיכולים להפוך את החיים לקלים יותר ומרגיעים מבחינה ויזואלית.

יש כסאות ספציפיים שיהפכו את חיי הסטודנטים לטובים יותר, בריאים יותר ומפחיתי לחץ.

כיסא מבית גט קומפי 798 שקל. שיהו ישראל,
כיסא מבית גט קומפי 798 שקל/שיהו ישראל

כיסא סטודנט - איך יודעים כיצד לבחור את הכיסא הנכון מבחינת נוחות ומבחינת מראה?

עבור הסטודנטים שילוב של לימודים , עבודה ובילויים יוצרת לחץ, שמתבטא לעיתים גם בלחץ פיזי בגוף שמוביל למצב נפשי קשוח. בסופו של דבר, כדאי להישאר רגועים. כך שהדבר היחיד שבעצם שיכול להביא להם את הנחת כרגע, זו ההשענות לאחור, עצימת עיניים ומנוחה. כיסא סטודנט יכול להיות גם כיסא ארגונומי נוח, או כיסא אורטופדי איכותי. למעשה, מומלץ שכל אותם כסאות המחשב בין אם במשרד, בלימודים או בבית יהיו איכותיים ומשפרי בריאות ואיכות חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

איך בוחרים בכיסא?

מושב ומשענת ארגונומיים - כסאות סטודנט ארגונומיים חייבים שיהיה להם מבנה של מושב ומשענת בכוונון. המשענת צריכה להישאר לאחור וגם שתהיה לה נעילה. ההישענות תגרום לשיפור בזרימת הדם וכך הסטודנט יחוש עירני יותר, ובעל מוטיבציה. כיסא סטודנט ארגונומי, כמו כל כיסא משרדי איכותי, חייב להיות כזה המונע הזעה ובעל אווריריות. הוא כן צריך להיות מספיק יציב כדי למנוע לחץ וכאבי על הגוף. יש לוודא שהריפוד אינו מעור וכדאי לבחור כיסא אוורירי מרשים שייראה גם טוב.

משענות ידיים - יש לוודא שמשענות הידיים הן מתכווננות וגם מתאימות לגובה של המקלדת, העכבר והשולחן. מצב זה יוצר איזון שלא מפעיל לחץ וכאבים במקומות ספציפיים בגוף.

קימורים - ברכישה של כיסא ארגונומי בין אם אלו כסאות סטודנט ובין אם לא, חשוב לשים לב לקימור במשענות הגב. הקימור מסייע בתמיכה בגב ובמותניים ומונע נזקים פיזיים משמעותיים לטווח הארוך.

מזרן סוויס סיסטם טוקיו. יחצ,
מזרן סוויס סיסטם טוקיו/יחצ

רשת סוויס סיסטם מציגה ספה נפתחת דגם מיני במחיר נוח מאוד של 4319 ש', מתאים לסטודנטים. הספה הנפתחת כוללת מזרון איכותי ללא קפיצים ובפתיחה קלה הופך למיטה זוגית .עת הצורך המיטה משמשת כספה יפה ובשעות הלילה משמשת כמיטה נוחה. המיטה מוצעת בשלל צבעים עליזים כמו חרדל, אדום, אפור בהיר, תכלכל, ואפור כהה . הצבעוניות יוצרת מראה שמח בדירת הסטודנטים , אלמנט המוסיף רוגע.

עוד מציעים בסוויס סיסטם מזרן זוגי דגם טוקיו הכולל שכבת ויסקו ויש לו שני צדדים האחד רך ואילו השני קשיח. המזרן תוכנן במיוחד עבור נבחרת הספורטאים האולימפית של ישראל מתוך הבנה למצב עייפות ותשישות. המזרן מאפשר לשנות את רכותו עפ"י צדדיו ובהתאם לצרכים הפיזיולוגיים של הישן. איכות שינה שמתאימה לספורטאים ולסטודנטים יגעים במיוחד.

פינה לסטודנטים רהיטי דורון. יחצ,
פינה לסטודנטים רהיטי דורון/יחצ

רהיטי דורון מציגים שלל מוצרים שהולמים את העיצוב בדירות הסטודנטים שיאפשרו להם מקם את שלל הפריטים הנלווים למחשב באופן ראוי, בסגנון עיצובי, בקווים נקיים אך עם נוכחות דרמטית. רהיטי דורון מציגים שלל כוורות אותן ניתן למקם מעל לשולחן העבודה או לצדו כך שניתן לשלוף את הפריטים בקלות יתרה. הצבעים מעניקים נופך חגיגי ועליז או נקי כמו לבן וגרפיט שילובי לבן וצהוב, לבן וכחול ועוד.

במקום מדפים קיימת האפשרות לשלב שידה רצפתית, אותה ניתן לדחוס מתחת לשולחן גם היא מוצעת בוורוד עתיק, כחול, צהוב ועוד. ברהיטי דורון חושבים על כל המכלול ומציעים גם מערכת ייחודית הכוללת משטח עבודה גדול, שידת 3 מגירות ניידת וכוורת והכול באותו הסגנון.

כרית סופט מבית גטה, 420 שקל. גטה,
כרית סופט מבית גטה, 420 שקל/גטה

רשת חנויות גטה מציעה כריות לטקס טבעי המעניקות תמיכה אולטימטיבית ונוחות, כך שהסטודנטים יכולים להמשיך את השינה בנוחות מקסימלית ולהתעורר בבוקר רעננים לקראת הלימודים האינטנסיביים. הכריות נושמות, אווריריות ותורמות לוויסות חום הגוף. הכריות כוללות בד סרוג ונמתח עם נקודות אוורור, ידידותיות לסביבה.

תיק גב Bestlife, משווק בתיק התיקים. יחצ,
תיק גב Bestlife, משווק בתיק התיקים/יחצ

רשת תיק התיקים מציעה שלל תיקים לסטודנטים, כאשר תיקי bestlife מספרד מעניקים את הטאץ' הסופי לעיצוב לקראת החזרה לאוניברסיטה, שילובי הצבעים ביחד עם חלוקה מתוחכמת יוצרים שואו שלם גם על הגב, הרבה אחרי שדלת דירת הסטודנטים ננעלת.

  • עוד באותו נושא:
  • כיסאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully