וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נגיעה ועוד: כדי להתחדש לא צריך לעבור דירה

השנה החדשה כבר כאן, וזה הזמן לחדש את הבית בנגיעות קטנות שיעשו טוב על הלב ויתנו תחושה של התחדשות. אקססוריז הם בדיוק כל מה שנדרש כדי לשדרג את מראה החלל ולהעניק לו look & feel שונה

ניסו רהיטים. אלעד גונן,
ניסו רהיטים/אלעד גונן

רוצים לחדש את הבית? לפעמים כל מה שצריך זה אביזר אחד או שניים כדי לשדרג את החלל לגבהים חדשים. כאשר אתם רוצים לעשות שינוי מהיר בעיצוב הבית שלכם, הדרך הקלה ביותר היא למשוך את תשומת הלב לפריט חדש שלא רק מעלה חיוך על הפנים, אלא גם גורם לאורחים לדבר עליו. ממראות רצפה באורך מלא ועד כורסאות סופר מסוגננות. אביזרים נועדו למשוך תשומת לב ולהיראות כאילו החללים האישיים שלכם קיבלו נגיעה ממעצב ברמה גבוהה. כל מה שאתם צריכים זה להחליט היכן למקם את הפריטים הנחשקים.

האדריכל גיא וליקסון, וי סטודיו אדריכלים במספר טיפים לעיצוב ותכנון הבית: "יש בימנו מספר רבדים לעיצוב ותכנון הבית. לרוב אנו מתייחסים לעיצוב האדריכלי, לפונקציונליות ולעיצוב הפנים כדברים העיקריים שיש להתייחס אליהם. אבל ישנו עוד רובד אחד משמעותי במיוחד שדווקא בחגים אנו שמים עליו דגש אבל בחיי היומיום שלנו לעיתים נוטים לשכוח או להתעלם ממנו - סטיילינג ואקססוריז.

ניסו רהיטים. אלעד גונן,
שולחן קפה "פרח עור" זוכה לחיפוי עור והוא נעטף בתחכום במעשה אומן. מחיר: החל מ- 9,600 שקל/אלעד גונן

הרשתות החברתיות התמלאו בתמונות שכולנו העלנו משולחן החג היצירתי שערכנו: יצירות אומנותיות מלאות חן, כישרון וסטייל שעשינו ויצרנו בעצמנו. ומה בחיי היומיום? - גם שם לא יזיק לרובנו קצת סטייל. ואיך נקבל את הסטייל הזה במקסימום נראות ובמינימום עלויות? - אקססוריז/

שימוש בכדים, ואזות, צנצנות, מרבדים, כריות שטיחים, כלי הגשה, קערות, מנורות עמידה, נרות, ואפילו פרחים ( כן… לא לרוב לא מחזיקים לזמן רב אבל עושים את העבודה מצויין) - הם 'כלי העבודה' שלנו ואפילו לא צריך הכשרה של אדריכלות, עיצוב או סטיילינג כדי לגרום לנו להרגיש יותר טוב עם הסביבה הכי קרובה שלנו, עם הבית שלנו ולעשות שינוי גדול במאמץ קטן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניסו רהיטים. דרור עינב,
ניסו רהיטים/דרור עינב

שמונה אביזרים שתוכלו להוסיף לבית שלכם לשדרוג הסגנון ברגע

  • מַרְאָה - מראה בגודל מלא. אידיאלי להצבה בטרקלין, במסדרון, בחדר השינה, בחלק העליון של כמה מדרגות או אפילו בחדר האמבטיה שלכם, מראות גדולות מושלמות ליצירת חלל גדול יותר.
  • כּוּרסָה - רכישת כורסה יפה היא הדרך הבטוחה לשדרג כל חלל פנים ממשעמם למהמם. תחליטו על צבע, חומר וסגנון וודאו שהיא משלימה את העיצוב אך מוסיפה לו משהו ייחודי בו זמנית. האורחים ילחמו על מקום במושב הנחשק.
  • שָׁטִיחַ - שדרוג שטיח או הוספת שטיח במקום בו לא היה אחד בעבר יכול לשנות את מראה החדר ברגע. האפשרויות הן אינסופיות, מצורות משתנות, גדלים, חומרים, דוגמאות, צבעים וכדומה, לעולם לא יחסרו רעיונות.
  • מנורה - לא רק שמנורה מסוגננת תיראה נהדר בבית שלכם, יש לה גם את היכולת ליצור אווירה שונה לחלוטין. בין אם תבחרו במנורת שולחן, בגרסה רצפתית, יהיו לכם שפע של אפשרויות בכל הנוגע להארת החלל שלכם.
  • צמחים - צמחים מוסיפים חיים, צבע ועניין לחלל הפנים שלכם, תוך שהם מספקים גם כמה יתרונות בריאותיים. צמח אחד גדול ייראה נהדר בכל חדר או אוסף של צמחים על מדף או אדן חלון יחיו כל חלל. רק שימו לב לדרישות של הצמחים שתבחרו, צמחים אוהבי אור.
  • ספרים - בין אם אתה תולעת ספרים ובין אם לא, הצגת מבחר ספרים יוסיפו עניין לחלל הפנים שלכם ותיצור שיח בין האורחים, שישמחו לבדוק את הטעם שלכם. שלבו מדפי ספרים מומלץ לסדר לפי צבע את הספריה ליצירת אסתטיקה לעין.
  • שולחן - שולחן סלון או שולחן קפה סופר מסוגנן ובולט יכול לשדרג כל חלל פנים, ויש לו יתרון נוסף שהוא לא רק נראה נהדר, אלא גם שימושי במיוחד. ניתן לשלב מנורה, כמה ספרים או צמח. מה שבטוח, אתם תשאלו את עצמכם מדוע לא רכשתם שולחן מעוצב מוקדם יותר.
  • נרות - יוקרה לא נובעת רק מחפץ שניתן לראות, אלא גם ממשהו שאתם יכולים לחוות תוך כדי הנאה של כל החושים. זה יכול להיות נר ריחני שבאמת ישפר את האווירה בבית שלכם. בחרו כמה נרות בעלי ריח יוקרתי שתוכלו להדליק, הנרות ישדרו ניחוח יוקרתי ברחבי הבית ויגרמו לתחושה נינוחה לאורחים שלכם.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully