וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון ענבל מציג - הסוכה המעוצבת ביותר במזרח התיכון

את הסוכה המושקעת ביותר במזרח התיכון (כחצי מיליון שקל) מקשטים מאות מטרים של בדי שיפון לבן ופשתן את הקירות, השולחנות והכיסאות, מאות גרילנדות עדינות מנצנצות ומחפות את הסככה באור יקרות ואלפי פרחים

מלון ענבל ירושלים. אילן מור,
מלון ענבל ירושלים/אילן מור

בלב ליבה של ירושלים, בנקודה האטרקטיבית ביותר בעיר, נמצא מלון ענבל הייחודי. "ענבל" טובל בנופיה המרהיבים של העיר, על חומותיה, צריחיה ומסגדיה ונושק לאתרי תרבות, מורשת והיסטוריה מפוארת. לרגל חגיגות חג הסוכות מציעים במלון לא פחות מארבע סוכות מעוצבות וייחודיות.

בסוכה המפוארת בחצר הירושלמית של מלון ענבל אותה עיצבו במלאכת מחשבת צוות מעצבים מוכשר, עתידים לארח מאות אורחים. לצידה יוקמו עוד שלוש סוכות- אחת בחזית המלון, שניה בחצר הירושלמית של המלון, השלישית במרפסת המלון שצופה על הבריכה והרביעית במרפסת נוספת שצופה אל העיר.

את הסוכה המושקעת ביותר במזרח התיכון (בהשקעה של כחצי מיליון שקל) מקשטים מאות מטרים של בדי שיפון לבן ופשתן את הקירות, השולחנות והכיסאות, מאות גרילנדות עדינות מנצנצות ומחפות את הסככה באור יקרות ואלפי פרחים, אשר חלקם יובאו במיוחד ואותם שוזרות כבר למעלה משבוע 12 שוזרות יעטרו כל שולחן וכל פינה לצד גופי תאורה שהוזמנו ועוצבו במיוחד.

מלון ענבל ירושלים בסוכות. אילן מור,
מלון ענבל ירושלים בסוכות/אילן מור

את ארוחת החג המפוארת עליה אמון שף המלון כפיר חדד, מתפעלים למעלה מחמישים טבחים, 100 מלצרים ו-20 מנהלים אותה ינהלו ביד רמה.

בין המנות תוכלו למצוא: שלל פתיחים כמו: כבד קצוץ מסורתי עם בצל מטוגן וריבת עגבניות שרי בניחוח כוכב אניס, גפילטע פיש חזרת פרחי גזר, סלט עגבניות שרי צבעוניות, עלי בזיליקום וצנוברים קלויים
ראשונות כמו : קרפצ'ו בקר ,קרם גזר וכוכב אניס ,איולי ,חרדל ,צנוניות, צלפים ,אבקת שמן זית ,קרוסטיני כמהין או פילה סלמון על ירקות מוקפצים עם ג'ינגר ,רוטב טריאקי ועלים ירוקים או קציצות קינואה ועדשים עם כוסברה על פירה בטטה ,סלסה פיקנטית וטחינת פיסטוק , מרק קונסומה עוף בניחוח ירקות שורש עם קרפלך או מרק כתומים אסיאתי בניחוח ג'ינג'ר וחלב קוקוס, צלע עגל חלב ירקות צלויים תפו"א אפוי ורוטב יין אדום או קונפי ברווז ברוטב צאטני אננס מתקתק או פילה דניס טרי זיתי קלמטה וסלסת עגבניות תמר & נענע ולסיום שלל מתוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully