וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום ראשון בתחרות פרסי האיור העולמית AOI הוענק למרצות מבצלאל

אורית ברגמן וענת ורשבסקי, מרצות במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, זכו במקום הראשון (best proffesional overall) בתחרות פרסי האיור העולמיים world illustration awards היוקרתית של איגוד המאיירים האנגלי (AOI)

אורית ברגמן, ענת ורשבסקי. יונתן מעוז ברגמן,
אורית ברגמן, ענת ורשבסקי/יונתן מעוז ברגמן

אורית ברגמן וענת ורשבסקי, מרצות במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, זכו במקום הראשון (best proffesional overall) בתחרות פרסי האיור העולמיים world illustration awards היוקרתית של איגוד המאיירים האנגלי (AOI).


התערוכה "מה יותר צהוב או פיל?" בעיצובן של ברגמן וורשבסקי היא העבודה הזוכה של מתוך עבודותיהם של 5000 מאיירים שהגישו מועמדותם מכל העולם.

בתערוכה לילדים שנוצרה עבור חלל הגלריה של בית הנסן בירושלים, יצרו ברגמן וורשבסקי שפה חדשה ומשחקית המעודדת את הצופה להתבוננות אקטיבית, בעזרת חיתוך וחיבור של לוחות שטוחים בצבעי יסוד.

בתערוכה מוצגת מפלצת צהובה מרחפת המלווה בלהקה של יצורים תלת ממדיים שהתפזרו על הקירות במצעד עליז. הביקור בתערוכה מאפשר לצופים הקטנים להביט על איור מחוץ לכרונולגיה של הספר ולהתמקד במערכות היחסים בין הדמויות, לפרום את הקשר ההדוק בין המילה הכתובה לאיור המלווה אותו ולכתוב אותה מחדש בראשם של המבקרים הצעירים.

מנימוקי השופטים: "פלטת הצבעים, הגיוון של היצורים והטכניקה. האלמנטים המרכיבים את התערוכה ייחודים, אך בו זמנית עובדים בצורה מושלמת יחדיו ויוצרים עולם הרמוני ומשחקי. חגיגה מושלמת של כוחו של הדמיון".

אורית ברגמן, ענת ורשבסקי. יונתן מעוז ברגמן,
אורית ברגמן, ענת ורשבסקי/יונתן מעוז ברגמן

תחרות ה-world illustration awards של איגוד המאיירים האנגלי (WIA) מעניקה מדי שנה פרס עבור עבודות בולטות בעשר קטגוריות שונות ובהן, איור לספרי ילדים, פרסום, עיצוב מוצר ואריזות, טכנולוגי, ואיור למרחבים ציבוריים.

תחרות זו, על גרסאותיה השונות, מתקיימת זה 48 שנה ובגרסה הנוכחית שלה משנת 2015. מעל 5000 מאיירים מכל העולם הגישו מועמדות מתוכם נבחרו 20 עבודות זוכות. מתוך 20 העבודות הזוכות נבחרה העבודה של ענת ואורית כזוכה הגדולה של התערוכה, בקטגוריה המקצועית.

התערוכה מוצגת בימים אלו בתיאטרון הקרון.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully