וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בראש השנה: המטבח שיפנק את האורחים שלכם בעתיד

קבלו הצצה לעתיד חווית הבישול המקצועי בבית עם תנור שמזהה את האוכל, מדיח כלים שמסיים משימה בדקות בודדות, לקינוח מכונת ג'לטו מפנקת ומכונת קפה מהמתקדמות בעולם

באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

העובדה שהמטבח מהווה את לב הבית בתפיסת התכנון המודרנית מובילה רבים מאיתנו להשקיע בעיצוב, בבחירה מושכלת של חומרים ובשילוב מכשירים ואביזרים באיכות עילאית שיאפשרו גם למי שלא זכה בכוכב מישלן להגיע לתוצאות לא פחות ממצוינות. יתרה מכך, המטבחים משמשים פרט לבישול גם כמקום התכנסות לזמן איכות משפחתי מלכד, לארוחות קז'ואליות קצרות וכמרחב אירוח חוויתי ואחר. כך גם בדירת הפנטהאוז של משפחה צעירה ודינמית מצפון הארץ: זוג הורים חובבי בישול מושבעים, ושלושת ילדיהם.

הפן הקולינרי מהווה חלק חשוב ומשמעותי בחייהם, כך גם החיבה לחדשנות וטכנולוגיה, לכן בחרה המשפחה במטבח יוקרתי וייחודי מבית המותג האיטלקי Alpes Inox, המיובא ארצה בלעדית על ידי חברת ניגא שף For Home, בו משולבים מוצרי חשמל חכמים שהופכים את הבישול והאפייה לחוויה מקצועית .

באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

המטבח עוצמתי ודומיננטי בבית, משמש כחולייה המקשרת בין החלל הציבורי לפרטי, וככזה הוא רוחש פעילות ותנועה. המטבח ממוקם במרכז הבית ומשמש כציר מעבר מרכזי בין פינת האוכל והסלון, שממוקמים מעברו האחד, לבין פינת המשפחה שתוכננה בצידו השני. לשם כך י תוכננו מעברים רחבים משני צידי האי. למטבח שולב עץ אגוז בגוון חם ומודרני המתאים לקבוצות חומרים בעיקר מטאליים כמו הנירוסטה שהיא חומר דומיננטי במטבח.

"המטבח מחולק לשלושה חלקים ארוכים באורך 5 מטרים. כל אחד משמש כפונקציה פני עצמו ובעל משמעות משלו: יחידת ארונות גבוהים, אי עבודה מרכזי ודלפק שמשקיף לנוף אורבני ומלא ירוק מבחוץ", מסבירה יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי ניגא שף For Home, יבואנית המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן
באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

יחד עם האדריכל צבי גרש נבחרו שלושה חומרי גלם שחוזרים גם בחללים נוספים בפרויקט: עץ אגוז מסוג קנלטו, אבן מסוג קלקטה דה ברזיל ונירוסטה בגימור משי חלק, ייחודי למטבחי Alpes Inox המשמש ליצירת משטחי עבודה ופנים הארונות, חלקם עוברים גימור בעבודת יד. משטח האי עשוי גם הוא נירוסטה בשל היותה פרקטית ואנטי בקטריאלית, עליה ניתן להניח כלים חמים ללא חשש.

בחזיתות שולבו ידיות נירוסטה מבית Alpes Inox המזוהות כחתימה ייחודית של המותג. הידיות בעלות מבנה שקוע שאינו בולט מקו החזית ומאפשר אחיזה של הידית מלמעלה, למטה וכן מהצדדים. כך נשמרת אחידות עיצובית בכל חלקי המטבח, במגירות, בארונות העליונים והתחתונים ובדלתות. שטחי האחסון מנוצלים בצורה אידאלית הודות למגירות נסתרות, בתוכן חלוקה מעץ טבעי עבור כלים וסכו"ם, השומרת על קו מינימליסטי ואחיד.

באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן
באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

ניתן דגש מיוחד לטכנולוגיות המתקדמות ולמכשירים שנבחרו עבור המטבח לטובת משפחה שמשתמשת בטכניקות בישול ואפייה מגוונות ואיכות המזון חשובה לה.

דוגמה לכך היא תנור קומבי סטימר מקצועי של המותג הגרמני MKN, שמשנה מקצה לקצה את חוויית הבישול והאפייה. התנור המקצועי, הכולל מערכת נידוף מובנית למניעת אדים וריחות בזמן הבישול והאפייה, הוא בעל נפח גדול ומערכת הפעלה חכמה שיודעת לזהות על פי סוג המזון מהי צורת הבישול האידאלית עבורו. המערכת המתקדמת מודדת באמצעות חיישנים את כמות המזון ומגדירה עצמאית את זמני הבישול, אחוזי הלחות והטמפרטורה הנדרשת לתוצאות מושלמות בבישול ובאפייה, תוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים של המזון, צבעו ומרקמו. לתנור מערכת ניקוי אוטומטית המאפשרת ניקיון יסודי המבוצע ללא מגע יד אדם, על-יד טבלית ניקיון.

באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

מדיח הכלים של המותג הגרמני MEIKO מהווה גם הוא תצוגת תכלית לחדשנות ואידאלי במיוחד לבית בו מרבים לארח. פעולתו אורכת כ-4 דקות בלבד וצריכת המים נמוכה במיוחד,האי במרכז צופה לנופי הכרמל והמרחב הפתוח מאפשר להנות מנוף דינמי שגולש פנימה ומוסיף מימד חוויתי נוסף.

מכונת קפה מקצועית של חברתla Cimbali האיטלקית, מהמובילות בתחום שזכתה למקום של כבוד שכן בני הזוג משתמשים בה באופן תדיר. היא עשויה נירוסטה, מקצועית לחלוטין ועדיין מתאימה בגודלה וצורתה למטבח הביתי. לצידה ניצבת מטחנה אוטומטית הטוחנת פולים טריים במקום ומודדת במדויק את כמות הקפה ועובי טחינת הפולים, להכנת האספרסו המושלם.

באדיבות ניגא שף FOR HOME. אלעד גונן,
באדיבות ניגא שף FOR HOME/אלעד גונן

את הקו ממשיכה מכונת גלידה מבית Carpigiani, מהחברות המובילות בתחום, שכמו מכונת הקפה גם היא נמצאת בשימוש תדיר של בני הבית. המכונה מאפשרת להכין גם במטבח הביתי ג'לטו איטלקי אמיתי עם מרכיבים טבעיים לפי בחירת המשתמש תוך 7 דקות.

"המטבח בדירת הפנטהאוז הזאת הוא דוגמה מובהקת למגמה שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, במסגרתה מטבחי היוקרה זוכים לקו עיצובי צעיר ומרענן - יותר שימוש בנירוסטה ופחות בזכוכית ושיש", אומרת מוסקוביץ. "במטבחי הדור החדש הולך ופוחת הצורך במטבחים אחוריים, What you see it's what you get. העבודה כולה מתבצעת בלב המטבח שפתוח לכיוון חללי האירוח והמגורים, מתוך רצון להציג בגאווה את החידושים הטכנולוגיים מבלי להסתיר אותם מבעד לחזיתות אטומות או מאחורי פאנלים אינטגרליים".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully