וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול דבש: כלי דבש מעוצבים לראש השנה

בערב ראש השנה, נוהגים לקבל את השנה החדשה עם "סימנים", שהם הסמלים של סעודת ראש השנה. אחד המפורסמים והאהובים שבהם הוא לטבול תפוח בדבש ולברך "שתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה". את הדבש מגישים בכלי מהודר על שולחן החג

קולקציית כלי הדבש של הצורפים מגיעה במבחר סגנונות ועיצובים, כל כלי והייחודיות שלו. צחי קיבנשטיין,
קולקציית כלי הדבש של הצורפים מגיעה במבחר סגנונות ועיצובים, כל כלי והייחודיות שלו/צחי קיבנשטיין

חגי תשרי בפתח, ומותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג קולקציית כלי דבש מהודרת המשלבת מבחר דגמים בשלל סגנונות וחומרי גלם. עיצוב מלכותי לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. כל כלי והייחודיות שלו, כל עיצוב וההשראה שלו. מספר עיצובים מגיעים עם צלחות הגשה תואמות. כולם עם חותמת האיכות של הצורפים, חלקם נעשו בעבודת יד מוקפדת על ידי אמני הצורפים ועשויים כסף טהור, וחלקם בציפוי כסף ובשילוב חומרים נוספים, כמו קריסטל איכותי ברמה גבוהה.

קולקציית "MERDINGER BY HAZORFIM" - מותג מרדינגר נולד מתוך הרצון להביא תפיסה עיצובית חדשנית בהשראת העיצובים המקוריים של הצורפים, אוסף רחב ושלם של פריטים עשויים מתכות שונות בציפוי כסף וחומרים איכותיים אחרים. פרטי המותג משלבים בין פונקציונאליות לאסתטיקה, בין מסורת לחדשנות במחירים נגישים.

אז מה בתפריט לקראת השנה החדשה?

  • כלי הגשה תפוח חלק מצופה כסף - כלי הגשה לדבש יפיפה וייחודי מבית מותג הבית של הצורפים " MERDINGER". הפריט אלגנטי ומרשים בצורת תפוח ובציפוי כסף. מדובר בפריט מיוחד המשמר את הרוח והאמונה העתיקה של העם היהודי, במחיר נגיש - 582 שקל ( במקום 728 שקל).
  • כלי הגשה/דבש פסים מצופה כסף וקריסטל- כלי דבש בעיצוב פסים מצופה כסף וקריסטל ממותג הבית של הצורפים " MERDINGER" הפך עם השנים לפופולארי ומבוקש ביותר. צורתו המיוחדת מושכת את העין ומעוררת סקרנות. אמני הצורפים יצרו דבשייה בעיצוב קלאסי שתתאים לכל שולחן חג בפשטותה האלגנטית. מחיר 244 שקל (במקום 443 שקל).
  • דבשיית המרינג מצופה כסף גדולה - דבשיית המרינג מצופה כסף ממותג הבית של הצורפים "MERDINGER" מרשימה במראה טרנדי. הפריט יהפוך את מלאכת הגשת הדבש ליוקרתית וישדרג את מראה שולחן החג. הפריט יהווה מתנה מרשימה לבני משפחה והמארחים לחג. מחיר: 311 שקל (במקום 389 שקל)
כלי דבש המרינג מחיר 791 שקל במקום 1,130 שקל. צחי קיבנשטיין,
כלי דבש המרינג מחיר 791 שקל במקום 1,130 שקל/צחי קיבנשטיין
  • דבשיית תפוח אוורירית מצופה כסף - הדבשייה במראה תלת מימד ממותג הבית של הצורפים " MERDINGER" כשמה כן הוא - אוורירית. העיצוב הייחודי משלב תנועתיות במראה נקי ומפואר בציפוי כסף איכותי ועמיד. למרות המראה המינימליסטי לכאורה העיצוב הייחודי מעניק לפריט מראה של יצירת אומנות בת זמננו. מחיר מיוחד: 295 שקל
  • קולקציית "HAZORFIM" - פריטים מכסף טהור. מגלמת בתוכה אלפי שנות מסורת יהודית מפוארת של צורפות כלי כסף טהור, מלאכה המחברת את החומר אל הרוח, את הכלי אל הקודש ואת הנצחיות של מתכת הכסף הטהורה אל הנצח של המסורת היהודית.
  • כלי הגשה מריצה כפולה מאיורקה - כלי דבש אלגנטי במיוחד המעוצב בסגנון ייחודי מבית "HAZORFIM". הפריט עשוי מכסף טהור 925 ונעשה בטכניקת עבודת יד איכותית ומוקפדת. מדובר בפריט יודאיקה מרשים המגלם היסטוריה ענפה של אמנות יהודית. מחיר: 1,412 שקל (במקום 2,567 שקל)
  • כלי הגשה/דבש המרינג - כלי הגשה לדבש המרינג מבית "HAZORFIM" ממשיך מסורת נוספת של עיבוד כלי כסף. אמני הצורפים משתמשים בטכניקת המרינג - שיטת עיבוד ידנית הכוללת ריקוע על יריעות כסף בעזרת אלפי מכות פטיש קטנות. התוצאה המתקבלת היא כלי כסף עם מראה מבריק, מיוחד ויוקרתי, ומה יותר מתוק מלהחזיר עטרה ליושנה בכלי דבש טהור. מחיר: 791 שקל (במקום 1,130 שקל)
קערית דבש חן מחיר 2,470 שקל במקום 3,557 שקל. צחי קיבנשטיין,
קערית דבש חן מחיר 2,470 שקל במקום 3,557 שקל/צחי קיבנשטיין
  • דבש טרפורו עם צלחת - פריט הגשה מרשים מלא בקימורים רכים ועדינים של מתכת כסף טהורה עם עיטורי הכסף במראה תחרה. הפריט מעוצב עם נקבים יפיפיים ומעוגלים המעניקים לו מראה אלגנטי וחם. מחיר: 6,918 שקל (במקום 12,579 שקל)
  • קערית דבש חן - קערית דבש מבית "HAZORFIM" מרשימה המעוטרת בסלסולים מעודנים ועשויה מכסף טהור 925. מדובר ביצירת אמנות השואבת השראה עיצובית מן המסורת. הפריט יוצר בעבודת יד קפדנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. מחיר: 2,470 שקל (במקום 3,557 שקל)
  • אוסף "LEGACY" - הצורפים משיקים לקראת השנה החדשה ותקופת חגי תשרי, את אוסף הפריטים הנצחיים של "הצורפים". אוסף LEGACY מסמל את הצורפות העל זמנית, היהודית בארץ ישראל שכשמו כן הוא- נצחי ועל זמני ומאגד בתוכו את העיצובים המובילים של חברת "הצורפים", אלו שלא השתנו במשך השנים ומהווים נכסי צאן ברזל של החברה.
  • כלי הגשה קרלוס מוזהב - כלי דבש חלק מאוסף: HAZORFIM_LEGACY, עשוי מכסף סטרלינג 925 בשילוב זהב ,מלוטש ברבים מחלקיו בצורה ייחודית. המידות המיוחדות של ההפריט (גובה: 15.50 ס"מ קוטר: 26.50 ס"מ) מקנות לו מראה נדיר ביופיו. מחיר: 15,376 שקל
דבש טרפורו עם צלחת מחיר 6,918 שקל במקום 12,579 שקל. צחי קיבנשטיין,
דבש טרפורו עם צלחת מחיר 6,918 שקל במקום 12,579 שקל/צחי קיבנשטיין

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

המחירים תקפים בין ה-24.8.23 ועד ה-27.9.23 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully