וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין Gems of Jerusalem הישראלית ונסיך מונקו?

חברת Gems of Jerusalem המפתחת ומייצרת פרטי אומנות ייחודיים מאבן ירושלמית נבחרה כיצרנית התשורות לגאלה יוקרתית בה גויסו תרומות לטובת פעילותה של קרן היסוד המגבית המאוחדת לישראל. מוצר הדגל של החברה יוענק לתורם בסכום הגבוה ביותר

Gems of Jerusalem. יחצ,
Gems of Jerusalem/יחצ

אמש, יום רביעי, נערכה גאלה יוקרתית בנסיכות מונקו, במסגרתה הוענק דגם מוקטן של הכותל המערבי המורכב מ-392 אבנים מירושלים, של החברה Gems of Jerusalem הישראלית. אירוע הגאלה נערך בנוכחות פילנתרופים ואנשי עסקים רבים כאשר כלל התרומות יתרמו לקרן היסוד. נוסף על דגם הכותל, החברה יצרה ותכננה בהזמנה אישית את כלל התשורות שהוענקו לתורמים בכנס ועליהם חתימתו של נסיך מונקו, אלברט השני.

במסגרת הגאלה נערכה הופעה מיוחדת של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הכסף שנאסף נתרם לטובת פעילות קרן היסוד אשר אמונה על גיוס כספים עבור עלייה וקליטה, חיזוק החברה הישראלית והקשר בין הקהילות היהודיות ברחבי העולם וישראל.

חברת Gems of Jerusalem הוקמה השנה (2023) על ידי ערן הלר, יזם ישראלי בן 27, במטרה להפיץ ולחלוק את היופי והמשמעות של ירושלים עם העולם, מתוך אמונה שירושלים אינה רק מקום פיזי, אלא תחושה חוצת גבולות.

כלל פרטי האומנות שהחברה מייצרת עשויים מאבן ירושלמית והיא מחזיקה בקטלוג נרחב של פריטים השואפים השראה מן העיר, נופיה ותרבותה. ממוצרים לעיצוב הבית, דרך קלאסיקות ירושלמיות כמו גרסה ייחודית למשחק 'חמש אבנים' ועד חפצי מורשת יהודית מסורתיים. מלבד פרטי הקטלוג, החברה מייצרת גם מוצרים בהתאמה אישית עבור לקוחותיה.

קרן היסוד. יחצ,
קרן היסוד/יחצ

סאם גרונדוורג, יו"ר עולמי קרן היסוד: "האירוע שקיימנו אמש במונקו בהשתתפות נסיך מונקו, יו"ר הסוכנות היהודית, התזמורת הפילהרמונית ומנהיגות הקהילה היהודית המקומית הינו בעל חשיבות עצומה, ומחזק את הקשר והמחויבות ההדדית שיש לישראל עם התפוצות. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Gems of Jerusalem ועל המתנה המדגישה את חשיבותה של ירושלים כלב הפועם של עמנו."

ערן הלר, מנכ"ל החברה: " אנו גאים לקחת חלק במאמץ לאיסוף תרומות למען מדינת ישראל ולקידום מעמדה של ירושלים בעולם. הבחירה בנו כיצרני המתנות מרגשת אותנו מאוד, זו זכות ענקית לסייע לקרן היסוד במטרותיה הכה חשובות".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully