וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריכת אינסוף: חילופי העונות לא צריכים לגרום לכם להפסיק לחלום

בריכה הידראולית שנעלמת כולה וחוסכת מקום, בריכה עם ג'קוזי בפנים ומפלסי רביצה, אינפנטי וראש גלישה רטוב - אלו חלק מהאלמנטים שיהפכו את הבריכה הביתית שלכם למושלמת ויהפכו את כל חוויית השחייה והאירוח בגינה שלכם לחלומית

אדריכלות ועיצוב רוזן ליננברג (חברת פלגים בריכה גודל 20 על 4 מטר 6). עודד סמדר,
כל בית צריך בריכה. אדריכלות ועיצוב רוזן ליננברג אדריכלים, בריכה פלגים/עודד סמדר

החופש הגדול הסתיים, הקיץ לאט לאט מתחלף בסתיו ואפילו זכינו לגשמים ראשונים, אבל זה לא אומר שלא צריך להתכונן לשנה הבאה. אם גם אתם מצאתם את עצמכם חולמים על בריכה פרטית בחום של יולי אוגוסט, עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון להתחיל לתכנן ולבנות בריכה ביתית חלומית, כך שהיא תהיה מוכנה עד האביב. כמובן שגם בחורף אפשר ליהנות משחייה ביתית הודות לבריכות המחוממות שיוצרות חוויה מפנקת ונעימה, גם בימי החורף הקרים.

שלא תטעו - גם בריכות פרטיות וביתיות יכולות להיות מהודרות, מפנקות ומיוחדות ובשנים האחרונות אנחנו רואים את התופעה הולכת ותופסת תאוצה. אבנר צדוק, מנכ"ל חברת "פלגים" המתמחה בתכנון ובניית בריכות שחייה ביתיות ומעוצבות, מסביר לנו על התהליך ועל כל החידושים והאופציות שיש בבריכות ביתיות. "מי שמעוניין לבנות בריכה זקוק קודם כל להיתרים מיוחדים, אותם מוציאים בתהליך מול העיריה שיכול לקחת חצי שנה ואף יותר. לאחר מכן - שלב הבנייה נמשך מספר חודשים, לפחות שלושה".

אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלים פלגים בריכות. שבי קדם,
המון אלמנטים. אבנר צדוק/שבי קדם

צדוק מדגיש בפנינו שתהליך התכנון המקדים לבנייה חשוב ביותר והוא ממליץ לא לוותר עליו ולהשקיע בו זמן למחשבה ותכנון מדוייקים כדי לקבל את התוצאות המרהיבות ביותר. "אנשים לפעמים חושבים שלבנות בריכה זה רק לחפור בור, אבל זה הרבה מעבר לכך - יש המון אלמנטים שצריך וכדאי לקחת בחשבון כאשר בונים בריכה כמו אדריכלות הנוף והצמחייה בגינה, מיקום הבריכה, בחירת החומרים ודיוקם, עיצוב האלמנטים השונים בבריכה ועוד ועוד".

כדי להבין על מה מדבר צדוק, צללנו ביחד איתו לשלוש בריכות ביתיות אותן הוא בנה ברחבי הארץ. כיום יש שלל פיתוחים, טכנולוגיות שונות ועיצובים שיכולים לשדרג את הבריכה שלכם ולמעשה את הגינה כולה. קחו לדוגמא את הבריכה הזאת שנבנתה באחד ממושבי השרון, תוך מחשבה והתייחסות לכלל חוויית האירוח בגינה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סוד הגן הנעלם - אדריכל ירון אטיאס בשיתוף פלגים

אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים. עודד סמדר,
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים/עודד סמדר
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים. עודד סמדר,
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים/עודד סמדר

על הבריכה הזאת (שנמצאת בחצר בית פרטי אותו עיצב ותכנן האדריכל ירון אטיאס) אי אפשר להגיד שקשה לפספס אותה. אמנם מדובר בבריכה מרהיבה ומפנקת שהושקעה בה מחשבה רבה, אבל בלחיצת כפתור אחת פשוטה היא פשוט יכולה להיעלם. כן, כן, מה שקראתם. מדובר בבריכה בעלת במנגנון הידראולי שבעזרתו אפשר להרים ולהוריד את במת הבריכה, כך שכשהיא סגורה לגמרי - לא רואים אותה ולמעשה מתקבל שטח מרוצף שאפשר לעמוד עליו. "מדובר במנגנון שמיועד למי שמעוניין בבריכה פרטית בגינה אך גם מעוניין לחסוך במקום ולנצל את שטח הבריכה לטובת אירוח", מסביר אבנר, "המנגנון הזה מאוד מיוחד, שכן הוא חוסך כסף רב - הכסף שהיה מיועד לקניית שטח נוסף לטובת הבריכה".

את הבריכה הזאת בנתה חברת "פלגים", בשיתוף עם משרד אדריכלות הנוף מור אבידן וניכר כי הושקעה מחשבה רבה בתכנונה ותכנון הנוף והצמחייה שמסביבה, כך שהכל ישתלב ויתחבר לחווייה הרמונית מושלמת - גם כשהבמה שקועה והבריכה נגלית לעין וגם כשהבמה מורמת והשטח הופך לרחבה מרוצפת.

בריכה דרמטית - אדריכל איתי גרשי בשיתוף פלגים

אדריכל איתי גרשי, באדיבות פלגים. עודד סמדר,
אדריכל איתי גרשי, באדיבות פלגים/עודד סמדר
אדריכל איתי גרשי, באדיבות פלגים. עודד סמדר,
אדריכל איתי גרשי, באדיבות פלגים/עודד סמדר

זו לא הפעם הראשונה שחברת פלגים ומור אבידן משתפים פעולה, וגם הבריכה הזאת שנמצאת בבית פרטי ברעננה (עליו אמון האדריכל איתי גרשי) היא פרי עבודתם המשותפת. את הבריכה הזאת, שאורכה כ-13 מטרים, הם בחרו לחפות בגרניט בצבע שחור כדי להעצים את המראה הדרמטי שלה. גם הבריכה הזאת כוללת מספר מפלסים והיא תוכננה תוך התייחסות לנוף ולאווירה בחצר של בית המשפחה. הבריכה המיוחדת הזאת כוללת ראש גלישה רטוב עם סף מאוד עדין ודק כדי ליצור מראה מרהיב, בעל עיניין ואלמנטים רבים.

כל הבריכות האלו הן דוגמא לחלק קטן מעולם בריכות השחייה הביתיות שהולך וצובר תאוצה רבה אצל הישראלים. כיום הולכת ורווחת ההבנה כי יש להשקיע במחשבה ותכנון הבריכה וסביבתה. כאשר מבקשים לתכנן בריכה, יש לקחת בחשבון את כל שטח הגינה שמסביב, לשים דגש על חווית האירוח וגם על הצמחייה שנגלית למי שנמצא בתוך המים, ומחוצה להם, כדי ליצור אווירה טבעית וקסומה.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully