וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 80% הנחה: יריד העיצוב הגדול בישראל יוצא לדרך

DCITY יארח בחול המועד סוכות את יריד העיצוב הגדולה בישראל עם מאות מותגים במבצעי ענק ומחירי עודפים

די סיטי מעלה אדומים. סטודיו  4040,
די סיטי מעלה אדומים/סטודיו 4040

DCITY, מתחם העיצוב והבילוי החדשני הגדול בארץ, המשתרע על שטח של כ-180 אלף מ"ר, יארח במהלך חול המועד סוכות את יריד הרהיטים הגדול ביותר שהתקיים בישראל. התערוכה, שאליה צפויים להגיע מעל חצי מיליון מבקרים, תאפשר מצד אחד בילוי משפחתי שכולל אירועי הפנינג שונים ואטרקציות לכל המשפחה, ומצד שני נלחמת ביוקר המחיה. מבקרים יוכלו לרכוש פריטי ריהוט, מוצרי חשמל ופריטים אחרים מתחום עיצוב הבית בהנחות חסרות תקדים ולחסוך אלפי שקלים.

המחירים שיוצגו השנה ביריד יגיעו עד להנחות של 80% דבר אשר אמור למשוך למעלה מ- 400,000 מבקרים. השנה ישתתפו ביריד גם עשרות דוכנים של אקססוריז, מתחם ילדים ענק, דוכני מזון והפנינג לכל המשפחה. באופן חד פעמי וכחלק מהאטרקטיביות של היריד, חלק ניכר מהמוצרים שיוצעו בתערוכה, יימכרו במחירי עלות. בנוסף, ייפתח ב-DCITY אאוטלט ענק שישתרע על כ-5,000 מ"ר במתחם שלם וקח. על מנת לשמור על הסדר ולהימנע מפקקים בדרך לתערוכה, נערכת משטרת ישראל לפתיחת חניונים נוספים באזור. בנוסף, תתוגבר התחבורה הציבורית באמצעות שאטלים שיצאו כל 15 דקות מבניני אומה לירושלים ליריד.

יריד עיצוב בדי סיטי. יחצ,
יריד עיצוב בדי סיטי/יחצ

פנינה רווח, מנכ"לית ה- DCITY: "אנו מזמינים את הישראלים גם השנה ליריד העיצוב הגדול בישראל והפעם בסימן המאבק ביוקר המחיה. לראשונה הצלחנו לרתום עשרות מותגים נחשבים מתחום עיצוב הבית ומכשירי החשמל למכור ביריד את מוצריהם האיכותיים במחירים סופר אטרקטיביים ולהציע מבצעי ענק המגלמים חיסכון משמעותי".

DCITY הוא מתחם העיצוב והבילוי הגדול בישראל ומשתרע על פני 180,000 מ''ר של רחובות מעוצבים. המתחם ממוקם בפארק ישראל במעלה אדומים עם כבישי גישה נוחים וחניון רחב ידיים. המתחם נפתח בשנת 2021 והוא מכיל כ-200 חנויות ריהוט, עיצוב ואבזור לבית, בהם מחסני חשמל, ביתילי, נטוצי, הולנדיה, פיטרו הכט, מיליון כיסאות ועוד.

מתחם DCITY, דרך ימית 10, מעלה-אדומים. התערוכה תתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 1-5 באוקטובר בין השעות 22:00 - 09:00

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully