וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבח עמיד למים? רגבה מנפצת את המיתוס העתיק

הדבר הגדול הבא בתחום המטבחים? על פי קובי מוטיב, מנכ"ל מטבחי רגבה, הגיע הזמן להתכונן למטבחים עמידים בפני לחות, רטיבות ומים

מטבחי רגבה. יחצ,
מטבחי רגבה/יחצ

באולם התצוגה של רגבה בראשון לציון, נרשמה התלהבות גוברת בקרב אדריכלים ומעצבי פנים מהמובילים בישראל. קובי מוטיב, מנכ"ל החברה, הציג את הדבר הגדול הבא בתחום המטבחים: מטבח על זמני, עמיד בפני מים ולחות השובר עוד מיתוס בתחום המטבחים.

מחלקת המחקר והפיתוח של מטבחי רגבה, ערכה במשך תקופה ארוכה ניסויים על סוגי עץ שונים, אשר הובילו למסקנה שאם חלקי המטבח אינם מכוסים מכל הכיוונים עם קנט ולא משנה באיזה סוג עץ מדובר, הוא בסופו של דבר יתנפח. מיטב המוחות התכנסו והגיעו לפיתוח חדשני בו כלל חלקי המטבח נעטפים ב-360 מעלות ובשיטת ייצור מיוחדת, כך שיהיו עמידים בפני האיומים הגדולים: מים, לחות, רטיבות ופגעי הזמן.

קובי מוטיב, דנה גרוצקי, רון יוחננוב, דניאל חסון. איציק בירן,
קובי מוטיב, דנה גרוצקי, רון יוחננוב, דניאל חסון/איציק בירן

"הצעת ערך אמיתית ומדויקת ללקוחות היא החזון שלנו, בייחוד בעידן של שפע בו הצרכנים חשופים לעשרות הצעות. בזכות טכנולוגיית RG360 אשר פותחה על ידנו, אנו יכולים לומר בלב שלם שהצלחנו", אמר קובי מוטיב וזכה לתשואות נלהבות, מהסוג שהיווה חימום מושלם להופעה המרשימה של הזמר והיוצר עידן חביב, אשר הגיעה מיד אחריו. לדברי מוטיב, "כדי להוביל את שוק המטבחים לא צריך רק לעצב מטבחים יפים, מה שרגבה כבר עושה מזה שנים - אלא להוות מצפן אמיתי באיכות, בשירות ובחוויית הלקוח.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

"מטבח על זמני"

משהו טוב קורה במטבחי רגבה", אמרה מעצבת הפנים עדי אדליס, שהגיעה לערב ההשקה. "אני עובדת עם רגבה שנים, מאז ומעולם החוויה שלי כמעצבת וחווית הלקוח, היו מצוינות, אבל זה הרבה יותר מזה, הצוות מקצועי, המוצר מוקפד ואיכותי, עמידה בלוחות זמנים ורמת שירות נהדרת, גם לאחר הקניה ולאחר ההתקנה".

קובי מוטיב מנכל רגבה, יפית יצחקי סמנכלית שיווק ופיתוח, עידן חביב, יוני גדיש מבעלי רגבה. איציק בירן,
קובי מוטיב מנכל רגבה, יפית יצחקי סמנכלית שיווק ופיתוח, עידן חביב, יוני גדיש מבעלי רגבה/איציק בירן

ואכן, אחרי תקופה אינטנסיבית של מחקר ופיתוח, הכולל מיכון חדש העומד בסטנדרטים אירופאים מחמירים, ניראה כי רגבה מצאה את הבידול שיעניק לה יתרון תחרותי בשוק מוצף ומתפתח: RG360 - טכנולוגיה חדשנית המונעת נזקי רטיבות ומאפשרת למטבחי רגבה להעניק הצעת ערך ללקוח, הכוללת מטבח על זמני המגיע עם 12 שנות אחריות.

הטכנולוגיה החדשנית הופכת את גופי הארונות לעמידים בזכות מעטפת חלקי המטבח מכל הכיוונים, ב-360 מעלות. השקת טכנולוגיית RG360 היא "צעד נוסף במחויבותה של חברת מטבחי רגבה כמובילה, והבטחה למוצר לא פחות ממעולה המאפשר לרגבה להתחייב ל-12 שנות אחריות, פי שניים ממה שמקובל ברוב החברות בענף".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully