וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם יודעים? אדריכלות משפרת את הישגי התלמידים

מחקר שנעשה בבריטניה העלה כי כיתות מעוצבות יכולות לשפר את הישגי התלמידים בכ-25 אחוז. בכפר סבא לקחו את זה ברצינות: "נפעל לשדרוג המבנים לטובת דור העתיד"

בית הספר גלילי. יחצ,
בית הספר גלילי/יחצ

בית ספר בכפר סבא. יחצ,
בית ספר בכפר סבא/יחצ

מחקר שנעשה בבריטניה מצא נתון מעניין: כיתות מעוצבות עשויות לשפר את הישגי התלמידים ב כ- 25%. צבעים, אקוסטיקה נכונה ומבנה הכיתה- לכולן השפעה על ריכוז ויכולות ההקשבה של התלמידים.

עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית ממשיכים בתנופת העשייה ובמהפכת החינוך שהחלה בעיר לפני כ- 4 שנים ובמהלך חופשת הקיץ ולקראת פתיחת שנת הלימודים נעשו חידושים ושדרוגים של מבני חינוך ישנים, בניית כיתות חדשות ומרחבי למידה חדשניים, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. בתי הספר במתכונתם המשודרגת יוצרים סביבת לימוד מזמינה ונעימה לעין, רחוקה שנות אור מהפורמט המיושן של לוח וגיר.

במסגרת השיפוצים לתיכונים כצנלסון וגלילי שהתבצעו לאורך כל חופשת הקיץ, ייהנו התלמידים מכיתות לימוד חדשות וייחודיות, שנצבעו בצבעים המשדרים רוגע ושלווה. בנוסף הורחבו הכיתות והמסדרונות והוקמו מרחבי לימוד חדשים.

בשורה נוספת לתלמידות ותלמידי העיר היא פתיחתו של קמפוס מדעי בשיתוף עם מכון ויצמן בהשקעה של 40 מיליון שקלים. מדובר במרכז מדעים אזורי, אשר ישמש את תלמידות ותלמידי בתי הספר העל יסודיים בעיר, שיוכלו ללמוד בהרחבה תחומים כמו פיזיקה וכימיה בשיטות הוראה חדשניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בית ספר בכפר סבא. יחצ,
בית ספר בכפר סבא/יחצ

ראש עיריית כפר סבא רפי סער: "בשנה האחרונה ביצעה עיריית כפר סבא שיפוצים נרחבים במוסדות החינוך בסכום הנאמד בכ- 120 מיליון שקל. אדריכלות ואסתטיקה נכונה בבתי הספר, טומנת בחובה פוטנציאל אדיר לשיפור ולשדרוג הישגי התלמידים ומעצימה את החוויה החינוכית. לילדינו מגיע ללמוד במבנים חדשניים המותאמים לעידן הנוכחי ואשר ישרו אווירה נעימה בין כתלי בית ספר. יחד עם החברה הכלכלית לפיתוח, אנו נמשיך לפעול לשדרוג כלל המבנים החינוכיים לטובת דור העתיד שלנו".

שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית: "אנו רואים חשיבות גדולה בהשקעה בחינוך עבור דור העתיד של כפר סבא. אנו מודים לראש העיר על השותפות והאמון בחברה הכלכלית כגוף המוביל את מדיניות העירייה, לשיפור פני העיר, לרווחת התושבים. השיפוץ נעשה בעלות של מיליוני שקלים, תחת חשיבה מעמיקה ופורה, בשיתוף עם מיטב האדריכלים בישראל, על מנת ליצור אווירה נעימה ותחושת שייכות ושמחה עבור ילדינו.

  • עוד באותו נושא:
  • כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully