וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות כל אחד ואחת מכם אנחנו ממשיכים לגדול מדי שנה"

יוני אביבי, מבעלי אביבי מטבחים ויצחק אביבי בעלים ויו"ר אביבי מטבחים, השיקו את הטרנדים במטבח לשנה החדשה עם הופעה של נסרין קדרי

אירוע אביבי מטבחים עם נסרין קדרי. דנה קופל,
אירוע אביבי מטבחים עם נסרין קדרי/דנה קופל

באחרוע של "אביבי מטבחים" לכבוד השנה החדשה ולהשקת הטרנדים והבשורות החדשות בעולם המטבחים, שנערך ב"רוקח 101" ת"א בהשתתפות של מעל ל-400 אדריכלים ומעצבים, שותפים, עובדים וחברים, הוצגו החדשנויות לצד שיתופי פעולה עם חברת בירמן בעלת המותג XSTONE וחברת ניופאן בעלת המותג הצרפתי "שולטס". כולם זכו בהופעה אינטימית במיוחד של הזמרת, שרגילה בדרך כלל בהופעות בפני אלפי צופים, נסרין קדרי.

בחוגגים: יוני אביבי ואסתי אביבי-לוי מבעלי אביבי מטבחים, אביהם יצחק אביבי הבעלים ויו"ר החברה, חיים משען מנכ"ל אביבי מטבחים, רועי לוי חבר הנהלה, שלומי כהן מנהל העיצוב הראשי אביבי מטבחים, דודי מצנר סמנכ"ל ניופאן, מוטי בירמן סמנכ"ל משותף בחברת בירמן, אדריכלים ומעצבי פנים.

לדברי יוני אביבי: "אנו נרגשים לפתוח את השנה החדשה בארוע המסורתי שלנו. בזכות כל אחד ואחת מכם אנחנו ממשיכים לגדול מדי שנה ולהיות שותפים היום בכמעט כל פרויקט מגורים חדש בישראל."

מימין אסתי אביבי ויוני אביבי. דנה קופל,
מימין אסתי אביבי ויוני אביבי/דנה קופל

קבוצת אביבי מטבחים, חברת המטבחים הישראלית המובילה בישראל כבר מעל לחמישה עשורים, מייצרת מטבחים ומעודדת תעשייה ישראלית כחול-לבן, במפעלים ומרכזים לוגיסטים בארץ, המייצגים את האני מאמין הירוק של החברה, בטכנולוגיה מתקדמת, לפי התקנים המחמירים ותוך קידום האג'נדה לקידום תעשיה ישראלית כחול-לבן.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully