וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מעצבים, שולחן אחד: סיפורה של זוגיות מיוחדת

רגע לפני ראש השנה, יש כאלו שמכניסים את העבודה לבית ואת הבית לעבודה. הם עובדים לאורך כל השבוע, מאחדים כוחות בחייהם המקצועיים, בוחרים לעבוד ביחד ולחוד, ובראש השנה הם ישימו את העבודה בצד וישבו ביחד עם המשפחה

ניצן הורוביץ ודורית סלע - סלפי. באדיבות המצולמים,
ניצן הורוביץ ודורית סלע - סלפי/באדיבות המצולמים

כשבוחנים את זירת האדריכלות והעיצוב העולמית, מעטים הם המקרים בהם זוגות בוחרים לתרגם את הסימביוזה שעובדת נפלא בחייהם הפרטיים לכדי קריירה מקצועית משותפת. ובכל זאת, ממש כשם שזוגות כמו ריי וצ'ארלס איימס וצמד האדריכלים הסיני-בריטי Neri&Hu הצליחו לרתום את הקשר הזוגי המוצלח לכדי יצירה מופתית, גם כאן אצלנו בישראל, יש זוג שאיחד כוחות, ועושה זאת בדרך נפלאה ואיכותית.

אחרי למעלה מ-15 שנים במהלכן ניהלו קריירה עצמאית, הכירו דורית סלע וניצן הורוביץ תוך כדי עבודה על פרויקט בו שניהם נטלו חלק, והתאהבו. מאז החלו לשתף פעולה וכיום עובדים ביחד ובנפרד: דורית בעלת משרד המתמחה במתן שירותי אדריכלות ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים וניצן בעל משרד לעיצוב פנים המתמחה בדירות, בתים ומגוון פרויקטים מסחריים, משרדים ואולמות תצוגה של חברות מהמובילות במשק. השניים חולקים חלל רחב ידיים משותף כשבניהם מפריד קיר, בעוד עובדי שני המשרדים חולקים חלל משותף.

עיצוב דורית סלע וניצן הורוביץ. יחצ,
עיצוב דורית סלע וניצן הורוביץ/יחצ
עיצוב דורית סלע וניצן הורוביץ. יחצ,
עיצוב דורית סלע וניצן הורוביץ/יחצ
עיצוב ניצן הורוביץ ודורית סלע. עודד סמדר,
עיצוב ניצן הורוביץ ודורית סלע/עודד סמדר

עד כה הזוגיות האישית מתנגשת בזוגיות המקצועית ומהם היתרונות של זוגיות בעבודה משותפת?

"גם בפרויקטים המשותפים שלנו, לכל אחד מאיתנו יש נישה מאוד ספציפית", מסביר ניצן. "אני איש של פרטים ודורית היא אשפית הקומפוזיציה והפרופורציה. היא גם רעיונאית גדולה וכל פעם אני מתרשם מחדש מהיכולת שלה לעמוד על הרגליים האחוריות ולא להתפשר או לוותר. העקשנות שלה מובילה בפועל לתוצרים מדהימים".

"אני מצידי מרגישה שהודות להיכרות ולעבודה המשותפת שלי עם ניצן העיצוב שלי הפך לרך ומכיל יותר", מוסיפה דורית, "ניצן לימד אותי להקשיב ולא רק לדבר ומעבר להיותו מעצב מוכשר יש לו יכולת מופלאה להבין את הלקוח ולתכנן עבורו את החלל האפקטיבי ביותר. לפני שחברנו יחד תמיד העדפתי תמיד לעבוד לבד, לא חשבתי שיש מישהו שיוכל באמת להוסיף או לחדש לי. כיום אני מבינה עד כמה סיעור המוחות מרחיב את הדעת ויכול להעשיר מאוד את התוצר הסופי. יצרנו לעצמנו כלל ואנחנו בוחרים לעבוד על פרויקט במשותף כשאנחנו מזהים ששנינו יחד יכולים לתרום לו- ששילוב הכוחות יוביל לתהליך בו שנינו נמצה את עצמנו לטובת הפרויקט".

ניצן הורוביץ ודורית סלע. עודד סמדר,
ניצן הורוביץ ודורית סלע/עודד סמדר
ניצן הורוביץ ודורית סלע. עודד סמדר,
ניצן הורוביץ ודורית סלע/עודד סמדר

מה הפרויקט הזוגי הכי מוצלח שלכם?

"יש רבים. לאורך השנים יצרנו יחד הרבה מאוד פרויקטים פרטיים, מסחריים ומשרדים שאנחנו מאוד גאים בהם. אחד האחרונים הוא דירתם של כוכבת העונה האחרונה של 'הישרדות' דורין דותן-פרקש ובעלה. יחד הפכנו את דירת הקבלן לסביבת מגורים נעימה ומכילה שמשדרת אווירת חופשה במלון בוטיק 365 ימים בשנה. עיצבנו אותה בסגנון אותו אנחנו מכנים 'מטרו סטייל' שמורכב מאנסמבל של סגנונות- חיברנו בין האקלקטי למודרני ועבדנו עם אלמנטים מיוחדים כדוגמת קירות מעוגלים וניתוקים בקירות שיוצרים מראה הרמוני, מהוקצע ונקי".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully