וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה הי: השת"פ המסקרן עם מייסדת אימפריית העיצוב הדנית

מטה הי מייסדת אימפריית העיצוב הדנית, בביקור ראשון בישראל. היא הגיעה להכיר קצת יותר מקרוב את השוק המקומי, שהפך לחובב נלהב של העיצוב הדני

שירלי שוורץ, מטה הי, לירון שוורץ. יחצ,
שירלי שוורץ, מטה הי, לירון שוורץ/יחצ

פגישה עם יוצר שאת עבודתו מכירים ומוקירים היא תמיד מרגשת. זוהי הזדמנות להבין מה מניע אותו, לשמוע את מקורות ההשראה שלו ולספק את הסקרנות. אלא שהפגישה מטה היף מייסדת חברת העיצוב הדנית HAY המובילה בעולם, כאורחת של חברת טולמנ'ס דוט, השאירה את המוזמנים ללא מילים. לא פשוט לעמוד בקצב שלה, אבל המפגש עימה מבהיר מיד את סוד הקסם של HAY והצלחתו בכל העולם.

המותג הדני HAY אשר חגג לפני כשנה את שנת היובל ה-20 שלו, נחשב לאחד מהמותגים היותר משפיעים בסצנת העיצוב הבינלאומי העכשווי. עם למעלה מ-1.8 עוקבים באינסטגרם, רשימת מעצבי על נוצצת ופריטי עיצוב שנכנסו לפנתיאון העיצוב - מותג HAY כבר מזמן פרץ את גבולות דנמרק, כשהוא מביא את בשורת העיצוב הדני וחדשנותו לכל העולם. נכון להיום HAY נחשבת לאימפריה עולמית הפועלת ביותר מ-50 מדינות.

מותג HAY נוסד על ידי מטה ורולף הי בשנת 2002 בקופנהגן עם חזון ברור לייצר פריטי ריהוט ועיצוב שישדרגו את החיים. החל ממוצרי לייף סטייל, תאורה, עיצובים לחדר הרחצה, למטבח ולגינה. כל פריט בחברה נוצר משילוב ערכי הליבה הדניים של פשטות ונוחות באופן שישתלב בצורה הטבעית ביותר. סוד הקסם וההצלחה של המותג נשען על הנוסחה המנצחת, המשלבת בין עיצוב עכשווי ופונקציונאלי לבין מחיר אטרקטיבי. כל זאת מבלי לוותר על חומרי גלם איכותיים ועל תהליכי ייצור מוקפדים.

טולמנ'ס דוט HAY. יחצ,
טולמנ'ס דוט HAY/יחצ

מטה ורולף תמיד האמינו שעיצוב טוב הוא זכותו של כולם. לכן, כבר מההתחלה, רתמו לשורותיהם את המעצבים המובילים מכל העולם. שיתופי פעולה אלו משלבים בין ראשוניות וחדשנות לבין מסורת העיצוב הדני, ומסייעים לחברה להמשיך להיות חדשנית ומרשימה בשוק מוצף.

מטה, שנולדה ב-1978, ייסדה את HAY יחד עם בעלה רולף כשהיא בת 24 בלבד וכבר אמא לשתי בנות קטנטנות. היא גדלה במשפחה יזמית שניהלה את אחת מחנויות העיצוב הגדולות של דנמרק. היא למדה עיצוב גרפי, אך בחרה לעבוד בחברת העיצוב הדנית Gubi שם גם פגשה את Rolf שלימים הפך לבן זוגה ושותפה העסקי. כשייסדה את HAY כבר היה לה ניסיון, שניכר היטב בפרספקטיבה הייחודית שהיא מכניסה לתהליכי העיצוב והפיתוח.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
טולמנ'ס דוט. שת"פ HAY x Liberty Matin Table Lamp. יחצ,
טולמנ'ס דוט. שת"פ HAY x Liberty Matin Table Lamp/יחצ

בשני העשורים החולפים היא זו שתרמה ליצירת כל אותן שותפויות יצירתיות עם המעצבים המובילים מתוך הבנה עמוקה של הצרכים העיצוביים המשתנים בעולם היום.

מטה לא רק אוהבת עיצוב, היא מאוהבת בו, והתשוקה לתחום ניכרת בכל מילה שלה. וכשמוסיפים לכך גם שילוב בין יצירתיות, סקרנות, עומק מחשבתי, והבנה אינסופית בתחוםן כה דינאמי הרי שאי אפשר שלא להתאהב.

טולמ'נס דוט Tint Wine Glass family. יחצ,
טולמ'נס דוט Tint Wine Glass family/יחצ

לטולמנ'ס דוט שותפות עסקית עם HAY מאז היוסדה לפני 5 שנים. לירון שוורץ גילת ושירלי שוורץ קאופמן מייסדות טולמנ'ס דוט מצאו הלימה מושלמת בין שני המותגים המבוססת על עיצוב עכשווי, איכותי ומחיר נגיש.

לרגל הגעתה של Mette Hay לישראל, יוצעו כל פריטי העיצוב של HAY במכירה חגיגית ומיוחדת בסניפי טולמנ'ס דוט ובחנויות האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully