וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, לקפל: איך מעצבים את הארון בעונת המעבר?

עדיין חם מאוד, אבל בקרוב יתקרר וזה הזמן להציע רעיונות לשיפור ולארגון

עיצוב ותכנון עדי הנפלד ונטלי רויזין, באדיבות דלקוב. IRES,
עיצוב ותכנון עדי הנפלד ונטלי רויזין, באדיבות דלקוב/IRES

נכון שעדיין חם מאוד, אולם לעתים אפשר לתפוס בריזה קלילה ומרגישים באוויר שהסתיו אוטוטו מתרפק על חלוננו. אז איך מארגנים ומסדרים ומתכננים ארון מושלם? תמיר רז, מנכ"ל דלקוב, מסביר.

"תכנון ארון מתבסס בראש ובראשונה על התאמה למשתמש ולצרכיו האישיים. כמות נעליים, חליפות, בגדי ספורט, מגפיים, כל אלו משתנים מאחד לאחד. בהתאם לכך אנו מכינים פרוגרמה ספציפית ותכנון נקודתי לכל משתמש. החוכמה נמצאת בלשאול את השאלות הנכונות. הרי כמות וסוג הבגד שברשותנו אינם מספיקים, חשוב לדעת את אופן השימוש, התדירות, העמדת הריהוט שבחלל, הסגנון המועדף, גובה המשתמש, העדפות המשתמש מבחינת סוג הארון - בין אם דלתות הזזה או פתיחה - וכמובן התקציב".

לדבריו של רז, המטרה היא שהארון ישמש אותנו לאורך זמן: "נבחנים הרבה מאוד פרמטרים, ארון הוא מוצר שעתיד לשמש אותנו לאורך עשורים והתכנון מביא לידי ביטוי לא רק את הצרכים כיום אלה מתבסס על ראייה שנים קדימה".

עיצוב ותכנון עדי הנפלד ונטלי רויזין, באדיבות דלקוב. IRES,
עיצוב ותכנון עדי הנפלד ונטלי רויזין, באדיבות דלקוב/IRES

"בין המגמות הבולטות כיום בתחום נמנים הארונות וחדרי הארונות השקופים - מוצר שעושה רושם ששייך לנועזים, אך לא כך הדבר. אנשים אוהבים לראות מה שקורה בתוך הארון. כמובן שעדיף שהוא יהיה נחלת המסודרים ומאורגנים, כדי שהמראה שיתקבל יהיה נעים. דלתות הזכוכית מגיעות בשקוף, שקוף-חום ושקוף-אפור, מה שמעניק להם את הברק הטבעי ומראה דרמטי, אפל ומאוד יוקרתי. בגוף הארון אנחנו מתקינים תאורה פנימית עם דימר, כך שניתן לשלוט בעוצמתה ולייצר תאורת אווירה שמחמיאה למרחב".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
באדיבות דלקוב. יחצ,
באדיבות דלקוב/יחצ

"הארונות הם אלמנט בולט בעיצוב החלל. הרי הארון הוא הפריט שתופס את הנפח הגדול ביותר וככזה הוא פריט עיצובי לכל דבר. החלוקה הפנימית היא אינדיבידואלית, עם תכנון משתנה לשטחי תלייה, קיפול, ארון עם או ללא נעליים, הרבה או מעט אקססוריס וכו , כאשר לפרקטיקה יש תפקיד מהותי בתכנון הרהיט".

פרופיל מעוגל, באדיבות דלקוב. יחצ,
פרופיל מעוגל, באדיבות דלקוב/יחצ
תמיר רז מנכ"ל דלקוב. יחצ,
תמיר רז מנכ"ל דלקוב/יחצ

בהתייחס לנעליים מסביר רז: "אחת מנקודות המוצא בתכנון ארון היא סוגיית הנעליים. האם האחסון בתוך הארון או לא. מאחר ואנחנו מתכננים מגירות ייעודיות לנעליים ומשם ממשיכים לתכנן את השאר. לא בכדי שמים דגש לפתרונות אחסון נעליים, מאחר ויש אוכלוסייה רבה עם שפע עצום של זוגות נעליים, עבורם אנו מספקים פתרונות ייעודיים לאחסון בצורת מגירות, מתקנים נשלפים, מדפים וכו'. במידה ומדובר בארון גדול כדאי להפריד את הנעליים וליצור עבורם יחידה ייעודית שהיא חלק מהארון ועדיין נפרדת. הלקוח הישראלי אינו מתפשר על עיצוב, על נוחות ועל פרקטיקה. מבחינתו הארון הוא מוצר שעתיד לשרת אותו לאורך עשורים ובצדק".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully