וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשלבו אמנות מתכת בעיצוב הבית

הן מרשימות, ייחודיות והופכות כל קיר לנעים להכיר. עם זאת, מיקום לא נכון של יצירות מתכת עלול לגרוע מהקסם שלהן ולפספס את המטרה. כך תעשו את זה נכון

אמנות ממתכת לעיצוב הבית -להשיג בגלריית EVA METAL ART. נבו שמיר,
אמנות ממתכת לעיצוב הבית -להשיג בגלריית EVA METAL ART/נבו שמיר

אתם כבר הרבה זמן מתכננים לשדרג את הבית ולקשט את הקירות עם פריטי אומנות ממתכת. חשבתם על רעיונות, חיפשתם איפה לקנות, והנה מצאתם את התמונה המושלמת. אבל רגע לפני שאתם ממהרים להשוויץ ולתלות, אספנו לכם כמה טיפים כדי שתעשו זאת נכון.

צרו סביבה סטרילית. אל תעמיסו בפריטים. מינימליזם חותר למרחב נקי מפריטים ונמנע מאלמנטים צבעוניים, אך באמצעות שילוב נכון של פריטי אומנות ממתכת תוכלו ליצור עיצוב מינימליסטי מלא סטייל ואופי, עם פחות אבק לנקות. סגנון מינימליסטי שואף לבטל כמה שיותר קישוטים מהחלל, לצמצם כמות של פריטים ומשתמש בתאורה הטבעית כאלמנט עיצובי.

"יצירה ממתכת לא אוהבת שגונבים לה את הפוקוס. היא כל כך מיוחדת בפני עצמה, שהיא לא צריכה אלמנט דקורטיבי נוסף שישמש כשחקן חיזוק על הקיר. הימנעו לתלות לצדה תמונות נוספות או מדפים, ודאגו שרקע הקיר יהיה צבוע בלבן או בצבע אחיד ולא בעל טקסטורות או טפט מקושקש." מסבירים המומחים מטעם גלריית EVA METAL ART.

כמאמר הביטוי הידוע Less Is More, אחד הקווים המנחים עליהם מתבסס עיצוב מינימליסטי הוא ניקוי אלמנטים מיותרים מהסביבה הביתית. מומלץ שהפריטים המעטים יהיו אחידים בצורתם וללא עיטורים. תוכלו לשלב פרזול דקורטיבי לקיר בסגנון ONE-LINE מינימליסטי, צורות גיאומטריות ועוד.
חשוב להדגיש כי עיצוב מינימליסטי הוא לא עיצוב פשוט שניתן להשיג אותו בקלות, ההפך הוא הנכון, צריך להשקיע בתכנון נכון כדי שהתוצאה תהיה אסתטית ולא דלה וסגפנית.

BOHO - להשיג בגלריית EVA METAL ART. נבו שמיר,
BOHO - להשיג בגלריית EVA METAL ART/נבו שמיר

חשבו את גודל היצירה ביחס לקיר ולחלל עצמו. לפני שאתם תולים את תמונת המתכת, בדקו את היחס שבין הגודל שלה לבין הקיר המיועד, בין אם זה בסלון, בחדר השינה או הילדים וכן הלאה. תמונה ממתכת גדולה מדי ביחס למידות הקיר תיצור מראה דחוס ועמוס ואילו תמונה קטנה מדי תלך לאיבוד. במידה והקיר ניצב מאחורי רהיט גדול, היצמדו לרוחב תמונה זהה לרוחב הרהיט או קטן ממנו. דאגו שהשוליים שווים משני צדי התמונה ביחס לאותו רהיט, לפחות 30-40 ס"מ.

על פי רוב, מקובל להתחשב בכלל הרווח, שעל מרכז התמונה להיות בגובה של כמטר וחצי מהרצפה. אך במקרים בהם התקרה גבוהה או כשיש רהיט גדול ודומיננטי, כלל זה פחות רלוונטי. לכן, מקמו את היצירה כשאתם מפעילים שיקול דעת תוך התחשבות בגובה של כלל הנתונים בחלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מוצר זוגי פרונטB.jpg - להשיג בגלריית EVA METAL ART. נבו שמיר,
מוצר זוגי פרונטB.jpg - להשיג בגלריית EVA METAL ART/נבו שמיר

מבחינת ריהוט - שאפו לצמצם את מספר הרהיטים בחלל לפריטים הכי דומיננטיים שקיימים אצלכם. העיצוב המינימליסטי יכול גם להסתפק בשני רהיטים בלבד - לדוגמה, ספה רחבה המתאימה לכל המשפחה, ומזנון טלוויזיה עם מקומות אחסון.

התחדשות-  להשיג בגלריית EVA METAL ART. נבו שמיר,
התחדשות- להשיג בגלריית EVA METAL ART/נבו שמיר

צייתו לחוקי הפרופורציות (או שלא). חוקי הפרופורציות מדברים על אורך תמונה של לפחות 50% - 60% מאורך הספה, מזנון או כל רהיט גדול אחר. אבל אם אתם לא טיפוסים שמצייתים לחוקים ובא לכם לצאת מהמסגרת הסימטרית, אז דווקא מיקום בצדי הקיר, יכול להוסיף לחלל מראה מעניין, שונה ויצירתי.

אם בכל זאת אתם רוצים לאזן את חוסר הסימטריה, שלבו אלמנט דקורטיבי או אביזר אחר, דוגמת גוף תאורה מיוחד, או כריות מעניינות על הספה.

אמנות ממתכת -  בגלריית EVA METAL ART. נבו שמיר,
אמנות ממתכת - בגלריית EVA METAL ART/נבו שמיר

EVA Metal Art - אמנות ממתכת. עיצוב ישראלי ייצור מקומי.

לפעמים יש תחושה שכבר ראינו הכול, אבל כשנכנסים לגלרייית EVA מתרגשים ונזכרים כמה אמנות זה דבר שנוגע ללב. כמה עיצוב מוקפד מדוייק עם אמירה מייצר חוויה ומשפיע על סביבת החיים שלנו. החוויה מתחילה כבר בשביל הרחוב ההולנדי הקסום בו ממוקמת הגלריה, רבי חנינא בשוק הפשפשים ביפו, מסביב בתי קפה ובנייני שימור קסומים ויפים, ואז... מבעד לויטרינת זכוכית ענקית כמו בחו"ל נמשכים פנימה לעולם של אווה, מגוון יצירות, צמחיה ירוקה, שילוב בין פרקטיקה וניקיון, יצירות מהחי ומהטבע, אבסטרקט ושת"פים מרתקים עם מאיירים כגון קוקטית מקשטים את הקירות. בחלק הפנימי סטודיו בו יושבות המעצבות הגרפיות, לצד מנהל השיווק וכולם באוירה צעירה, כייפית שעושה חשק לבלות שם שעות ולקחת הכל איתך הביתה.

כל יצירה מספרת סיפור, לוקחת למחוזות שונים ונוגעת ברגש, ממש כך, היא גורמת לך להתבונן, להעמיק, לבחון ולהשתהות. וכך גם בבית, כאשר היצירה שאתה בחרת תלויה על הקיר, מרגשת תמיד, זוכה לאינספור מחמאות והופכת להיות הפריט הדומיננטי שגונב את ההצגה, וזו בדיוק המטרה.

EVA Metal Art היא גלריה פורצת דרך לאומנות ממתכת בהשראות שונות ומגוונות, שקיעה באוקיינוס, שדה פספס, ריקוד זוגי, צורות אבסטרקט, נופים, צורות גרפיות וגיאומטריות, קולקציית בוהו, בוטנית ועוד מגוון עולמות תוכן ממנו שואב המותג השראה אותה יוצק אל תוך אמנת מהפנטת ששובה את הלב.

לצד יצירות אמנות במגוון גדלים לתלייה, מציע המותג מגוון אקססוריז סופר מדליקים ונגישים החל משעון קיר, כלי אחסון, קערות הגשה, אגרטלי מתכת, כמו גם מיתוג לעסקים, ספריות, מדפים, וקולקציית רהיטים חדשה, שהולכת ומתרחבת כיאה למותג שלא נח. חולם ויוצר.

גלריית EVA - רחוב רבי חנינא 9, ת"א ובאתר. לעמוד האינסטגרם לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully