וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם רצו בית פרקטי. איך הופכים אותו למעניין?

שיפוץ מאסיבי של דירת 6 חדרים שהפכה לדירת 5 חדרים עם סוויטת הורים מפנקת. פתרונות אחסון וארונות בהתאמה אישית המאפשרים שמירה על סדר מופתי וקו עיצובי אסתטי ונקי

סלון מונכרומט - ארון נסתר וגדול בגב פינת האוכל- ארונות ריביירה. עיצוב פנים ניקול וי. ערן טיירי,
סלון מונכרומט - ארון נסתר וגדול בגב פינת האוכל- ארונות ריביירה. עיצוב פנים ניקול וי/ערן טיירי

עיצוב פנים: ניקול ויינברג.

ארונות: ריביירה.

צילום: ערן טיירי.

דיירים: זוג + 2

שטח: 120מ"ר בנוי + מרפסת 17 מ"ר

בני הזוג בגיל 30 עם 2 ילדים פנו למעצבת הפנים ניקול ויינברג לאחר שרכשו דירה חדשה וביקשו שיפוץ מאסיבי מייק אובר אמיתי. הדירה במקור היתה דירת 6 חדרים שהוסבה ל 5 חדרים במטרה להפוך את חדר ההורים לסוויטה מפנקת ומרווחת. לאחר פגישה עם הלקוחות , איסוף מידע והבנת הצרכים וטעמם האישי נבחר סגנון עיצוב קלאסי ונקי תוך שימוש בצבעים מונכרומטיים על זמניים של שחור, אפור ולבן המשתלבים באופן הרמוני וקסום עם גוון העץ ויוצרים תחושת חמימות ביתית.

תשומת הלב המרבית בפרויקט ניתנה ליצירת מקומות אחסון רבים נוחים ונגישים ככל הניתן, ארונות שהפכו לרהיט עיצובי פרקטי ויפה בחלל, לחילופין הפכו למעין קיר לבן וחלק כדוגמת ארון מוסתר שאינו נראה לעין אך מאוד שימושי.

סוויטת הורים מפנקת - עיצוב פנים ניקול ויינברג - ארונות ריביירה. ערן טיירי,
סוויטת הורים מפנקת - עיצוב פנים ניקול ויינברג - ארונות ריביירה/ערן טיירי
מטבח- ארון פרקטי - כתוספת למטבח - עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
מטבח- ארון פרקטי - כתוספת למטבח - עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי
חדר רחצה, עיצוב פנים ניקול וינברג. ערן טיירי,
חדר רחצה, עיצוב פנים ניקול וינברג/ערן טיירי

חלל ציבורי - מטבח וסלון והרבה אחסון

מכאן, כחלק מהמטבח במעבר לחדרים, ניצלתי את דופן המטבח לטובת ארונות גבוהים לבנים ויפים בשילוב מדפי עץ פתוחים לדקורציה. ארונות אלו מהווים תוספת מושלמת ופרקטית לחלל המטבח. בלב המטבח יצרתי משטח עבודה רחב ובחרתי סניטריה ומוצרי חשמל בצבע שחור התואמים לכסאות הבר המקיפים את האי המרכזי. בתקרה, בחרתי בפרופילי לד בכדי לספק תאורה מקסימלית תוך שילוב שילוב גופי תאורה מעוצבים המוסיפים גוון אור נוסף ומראה אלגנטי מנצח.

עוד בהקשר של ארונות ואחסון, בקיר פינת האוכל הממוקמת מול המטבח והסלון, יצרתי נישה ובה ארון קיר 4 דלתות פתיחה בצבע לבן, ארון זה שמסווה ואינו נראה לעין ומיועד לאחסון מפות, כלי הגשה ומכיל המון.

ארון פרקטי - כתוספת למטבח - עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי, ארונות ריביירה,
ארון פרקטי - כתוספת למטבח - עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי, ארונות ריביירה
מטבח, עיצוב פנים ניקול וינברג. ערן טיירי,
מטבח, עיצוב פנים ניקול וינברג/ערן טיירי
חדר משפחה- ארון קיר משולב טלוויזיה - ארונות ריביירה -  עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
חדר משפחה- ארון קיר משולב טלוויזיה - ארונות ריביירה - עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי

סלון ופינת אוכל- חלל ציבורי : במרכז הסלון מיקמתי ספה רחבת ידיים במראה קטיפתי, הדום ישיבה גדול, שולחן מלבני שחור וכורסאות ישיבה שחורה. כל אלו מונחים על שטיח בוהו מודרני ומוספים לתחושת החמימות, מול מזנון עץ המשלב תאים פתוחים וסגורים לאחסון. לצד כל אלו קיר שלם של וילונות לבנים היורדים היישר מהתקרה, באלגנטיות מופתית ומעניקים מראה יוקרתי ועשיר לחלל, תוך שמירה על כניסת אור נעימה ורכה.

סוויטת הורים: את חדר ההורים כאמור, הגדלנו על חשבון חדר אחר שהיה צמוד, בתהליך התכנון והשיפוץ, הפכתי את חדר השינה לסוויטה מפנקת. שילבתי פרקט עץ למשחק חומריות בתוספת וילון, המעניקים חמימות לחלל. יצרתי נישות לשני ארונות קיר בתכנון עם אנשי המקצוע של ארונות ריביירה. האחד, ארון קיר ענק באורך של 3.5 מטר, ובצד השני ארון קיר של 1.5 מטר. במרכז מיטה קטיפתית אפורה ויפה ושידות צד לבנות תוך שמירה על ניקיון החלל ומינימליזם במראה מודרני.

ארון קיר בפינת אוכל - ארונות ריביירה-  עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
ארון קיר בפינת אוכל - ארונות ריביירה- עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי
חדר משפחה - ניצול נישה לטובת אחסון - ארונות ריביירה-  עיצוב פנים ניקול ויינברג. ערן טיירי,
חדר משפחה - ניצול נישה לטובת אחסון - ארונות ריביירה- עיצוב פנים ניקול ויינברג/ערן טיירי
חדר ילדים- ארון בשילוב שידת מגירות לתינוק - עיצוב פנים ניקול ויינברג - ארונות ריביירה. ערן טיירי,
חדר ילדים- ארון בשילוב שידת מגירות לתינוק - עיצוב פנים ניקול ויינברג - ארונות ריביירה/ערן טיירי

מקלחת הורים: מקלחת קטנה שהיתה צמודה לחדר ארונות קיבלה נוכחות ומרחב מדויק בהנדסת אנוש פרקטית ע"י שבירת הקיר וביטול חדר הארונות. נפתח מרחב נעים לתנועה שכלל פתרונות והתאמה לתנאי השטח. המקלחת גדלה משמעותית, גדולה מהסטנדרט, שכללה מדרגה שחוצצת בין חלל חדר הרחצה לבין המקלחת עצמה למניעת יציאת המים לפי בקשת הלקוח ובנוסף נישה ופתרון מידוף שתואמים את החיפוי. הריצוף והחיפוי של הקירות זהים ויצרו קופסא אחידה שקיבלה רכות על ידי השימוש בעץ בארון הכיור ובגוף התאורה. נוצר חדר רחצה שנתן מענה לכל דיירי בית באווירת בית מלון.

שירותי אורחים: חדר קטן ולא פחות חשוב בבית. החדר שנמצא בשימוש על ידי אורחים, שבהצצה קטנה ניתן להבין את אופיו של הבית .אותו ריצוף שמלווה את הבית, מלווה גם את שירותי האורחים וחיפה את הקירות עד התקרה ויצר מרחב אינטימי. יצור נישות שמשתלבות עם החיפוי עבור אקססוריז, ארון כיור שעשוי מעץ צר וארוך על מנת לאפשר תנועה בחלל החדר ושילוב עם גוף תאורה מאותו החומר. ולסיום תאורת לילה צמודת קיר, שקטה ונעימה.

ספקים: ארונות ריביירה, ספה ופינת אוכל: ביתילי, מטבחי: זיו, וילונות: BLINDS US. תאורה: תומס תאורה. קרמיקה ואינסטלציה: נגב.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully