וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל ראש השנה: ACE משיקה קולקציית חג לעיצוב הבית בהשראת הבמבוק

ACE ממשיכה את מגמת החיבור לטבע ובוחרת בבמבוק כחומר הגלם המרכזי של קולקציית חגי תשרי, שבה תוכלו למצוא שולחנות ומעמדי ישיבה מבמבוק, קערות וקעריות הגשה מבמבוק ואפילו עגלת מטבח וארגז לחם מבמבוק

שולחן חג על טהרת הבמבוק של ACE. יחצ,
שולחן חג על טהרת הבמבוק של ACE/יחצ

ACE, הרשת המובילה לשדרוג הבית, משיקה קולקציה חגיגית לעיצוב הבית לרגל חגי תשרי. בהמשך לקולקציית החג האחרונה שהשיקה הרשת בחג הפסח, שהיתה על טהרת העץ והחיבור לטבע ובה עץ המנגו היווה חומר גלם מרכזי בקולקציה, גם בחגי תשרי ממשיכה הרשת את החיבור לחומרים טבעיים, אך מחליפה את עץ המנגו בעץ הבמבוק, שהפך לחומר גלם מבוקש לפריטי עיצוב ואקססוריז בשל מראהו הטבעי, התאמתו למזג האוויר הטרופי וקלות החומר שמאפשרת להזיזו בקלות.

במרכז הקולקציה, כלי הגשה הכוללים קערות וקעריות הגשה מבמבוק, עגלת מטבח מבמבוק ואפילו ארגז לחם מבמבוק. להשלמת האווירה, הקולקציה כוללת גם שולחנות מבמבוק, כסאות ישיבה ומעמדי ישיבה (שרפרפים) מבמבוק, שמלבד ישיבה משמשים גם כמעמד לדקורציה, כגון עציצים, ומראות רצפה ותלייה מבמבוק.

לא על הבמבוק לבדו: לצד הבמבוק המהווה את המוטיב המרכזי של הקולקציה, ניתן להצטייד לשולחן החג בשלל מפות, החל ממפות אירוח בסגנון הכפרי ועד מפות צבעוניות מבד דוחה כתמים, ובמגוון סטים של צלחות, כוסות שתייה קרה וחמה, כוסות יין, שקופים, אלגנטיים וקלאסיים.

סיר מקלובה של ACE. יחצ,
סיר מקלובה של ACE/יחצ

הקולקציה כוללת גם כלי בישול, ל"מאסטר-שפים" מתחילים או מתקדמים, כשגולת הכותרת היא סיר מיוחד מבית נעמן למקלובה, הכולל מגש המאפשר להפוך בקלות את התבשיל.

לדברי דינה מיימן, מנהלת קטגוריית עיצוב הבית ברשת ACE: "כמו בכל חג, אנחנו מקפידים להביא את מיטב החידושים והטרנדים העולמיים בעולם עיצוב הבית במחירים האטרקטיביים ביותר ובהתאמה לטעם של הקהל הישראלי. גם השנה גובר הביקוש למוצרים טבעיים, ובעיקר לבמבוק, ולכן גיבשנו קולקציה מגוונת שעונה לצרכים העיצוביים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully