וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפריצת דרך: האם צרכני חשמל ביתי ייהנו מאנרגיה ירוקה?

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט מאחדות כוחות במהלך שצפוי לשנות את מפת שוק החשמל הביתי: יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה ירוקה לצרכנים ביתיים

חן מלמד מנכל אלקטרה פאוור. דור סבג,
חן מלמד מנכל אלקטרה פאוור/דור סבג

חברת אלקטרה פאוור וחברת אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעות היום כי חתמו על מזכר הבנות להקמת תאגיד ייעודי משותף שיתמקד בשיווק ובאספקת חשמל ירוק לצרכנים ביתיים ולצרכנים עסקיים קטנים.

בהתאם למזכר ההבנות, אלקטרה פאוור תחזיק ב-65% במיזם המשותף ואילו אנלייט תחזיק ב-35% הנותרים. לאנלייט תינתן הזכות להגדיל את שיעור אחזקותיה במיזם המשותף ב-5% נוספים, כנגד העמדת מקורות ייצור נוספים על ידיה לטובת המיזם המשותף וכן כנגד תשלום חלקה היחסי בהשקעות הישירות שהושקעו עד כה במיזם המשותף.

בכוונת שתי החברות להביא לידי ביטוי את היתרונות היחסיים של שתיהן על מנת להפוך את המיזם שיוקם לשחקן משמעותי באספקת חשמל ירוק לשוק הביתי.

מנכ"ל אנלייט גלעד יעבץ. יחצ,
מנכ"ל אנלייט גלעד יעבץ/יחצ

חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור: "ההתקשרות במזכר ההבנות מהווה צעד משמעותי בביסוס פעילות אספקת החשמל של אלקטרה פאוור, בדגש על אספקת חשמל ירוק לצרכנים, תוך הכנסת אנלייט, גורם משמעותי ובעל מוניטין בתחום האנרגיה ואמצעי ייצור חשמל כשותף בפעילות זו

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט: "שוק החשמל בישראל נכנס לעידן חדש של תחרות בחברת החשמל במכירת חשמל ישירות לצרכנים. אנלייט החליטה להיכנס באופן אסטרטגי לשוק זה, המגלגל במגזר הביתי בלבד מחזור של כ-10 מיליארד ש"ח בשנה. אלקטרה פאוור הייתה השותף הטבעי והנכון מבחינתנו למהלך".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully