וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביזרים המקוריים שישדרגו לכם את שולחן החג

HAPPY LEMON מציגים קולקציית חג מודרנית, שופעת ומגניבה, מעוצבת ומלאה בסטייל. קבלו הצצה

HAPPY LEMON שולחן חג. ערן סלם,
HAPPY LEMON שולחן חג/ערן סלם

ראש השנה הוא החג שמסמל, התחלות חדשות, תקוות, ציפיות, הזדמנויות וברכות מרובות. זה החג בו משפחה וחברים מסבים אל השולחן החגיגי מברכים ומבקשים "שנה טובה", ולכן עיצוב השולחן הוא מורכב. כולנו רוצים לחדש ולהפתיע עם עיצוב מרענן, מקורי וחגיגי, עיצוב שיכיל את מיטב האיחולים והברכות לשנה החדשה וייצור אווירה מיוחדת שתיזכר לפחות עד שנה.

HAPPY LEMON מציגים קולקציית חג מודרנית, שופעת ומגניבה, מעוצבת ומלאה בסטייל. כמותג לייף סטייל חדשני, איכותי ואופנתי הקולקציה מאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הפריטים והאביזרים שיאפשרו עיצוב שולחן מקורי, אלגנטי, מודרני ובמחיר נגיש. הקולקציה מאפשרת לכל אחד ואחת לבחור את הסגנון המתאים לו, כך לדוגמא יש אפשרות לשלב בין צלחות עם דוגמא לצלחות חלקות, גביעי זכוכית עם תבליט רטרו לגביעים בעיצוב מודרני, פמוטים מעץ במראה טבעי, פמוטי זכוכית צבעוניים או פמוטים לבנים, קראפים בשילוב קש או בזכוכית חלבית. כך שכל שנבקש לו יהי.

HAPPY LEMON שולחן חג. ערן סלם,
HAPPY LEMON שולחן חג/ערן סלם

שולחן החג במראה הקלאסי של HAPPY LEMON, משלב סט צלחות וכלי הגשה בצבעי השחור לבן בקווים נקיים ומודרניים מעוטרים באלמנטים גרפיים, עם מבחר כוסות וגביעי זכוכית בסגנונות שונים, נגיעות של זהב בסכו"ם, שילוב של פמוטים בגבהים שונים ועוד. זהו שולחן מודרני - קלאסי ויוקרתי, שופע ומאיר עיניים.

שולחן במראה ים תיכוני - כפרי, משלב סט צלחות וכלי הגשה בצבעי הכחול לבן, בשילוב אלמנטים של קש בקראפים, קרשי הגשה וחיתוך מעץ, פמוטים מעץ או בלבן שמכניסים את האלמנט הטבעי ויוצרים שולחן במראה מהודק עם אמירה.

הייחודיות בקולקציית HAPPY LEMON היא שמעבר לכך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את העיצוב המתאימים להם, מדובר בכלים מאוד ורסטיליים שאפשר "לשחק" בהם לסגנונות שונים. כך למשל בקולקציית השחור- לבן קיימים מאגים, מלחייה ופלפלייה שבהכנסת צבע עם מפה או אקססוריז יכולים ליצור מראה שונה לחלוטין.

מחיר החל מ-9.90 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully