וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטוגני, מעורר השראה ותיאבון: שולחן חג כמו שכתוב בספר

נמאס לכם משולחנות שגרתיים? הנה כמה עיצובים שסוד הקסם שלהם פשוט: לתת דרור לדמיון

טולמנ'ס דוט. עיצוב שולחנות חג. ראלה ביודו,
טולמנ'ס דוט. עיצוב שולחנות חג/ראלה ביודו

בעידן המדיה החברתית, כל אירוע הוא הזדמנות להפגין יצירתיות וסטייל. שולחן החג שלך הוא לא רק מקום לאכול בו - הוא קנבס ליצירתיות, ביטוי לסגנון שלך והזדמנות להתחבר לחברים ולעוקבים שלך.

כעת, כשעונת החגים מתקרבת, הגיע הזמן לתת דרור לדמיון, ולעצב את שולחן החג כסצנה מדהימה, כזו שלא רק העוקבים יתרגשו ממנה ויחסירו פעימה אלא גם האורחים ירגישו שהשקיעו בהם והערב יסתמן כחגיגה אחת מוצלחת וגדולה.

ועכשיו ברצינות, שולחן חג יפה וחגיגי מעיד לא רק על ההשקעה, הוא מקרב, ומהווה נושא לשיחה. מפלטות צבעים אופנתיות ועד לכלים המושכים את העין, הנה כמה רעיונות לשולחן חג פוטוגני ומעורר השראה.

טולמנ'ס דוט. מפה של מותג Iota בגוון מעודן ולא משתלט. יחצ,
טולמנ'ס דוט. מפה של מותג Iota בגוון מעודן ולא משתלט/יחצ
RENBY- שכבות של גוונים. יחצ,
RENBY- שכבות של גוונים/יחצ
RENBY . שילוב אלמנטיים מהטבע. יחצ,
RENBY . שילוב אלמנטיים מהטבע/יחצ
  • הגדירו את מצב הרוח עם האשטאג' ייחודי. לפני הצלילה לתוך העיצוב, צרו האשטאג' מותאם אישית לחג. זה מוסיף מגע אישי וכך גם האורחים יוכלו לשתף תמונות משלהם. השתמשו בהאשטאג' על כרטיסיות קטנות שיונחו על הצלחות. זוהי דרך נפלאה ליצר תחושה של אחדות סביב שולחן החג שלך.
  • בחרו לוח צבעים טרנדי. אינסטגרם עוסק בוויזואליה, ופלטת צבעים מחושבת היטב יכולה לגרום לשולחן החג לבלוט. בחרו צבעים המהדהדים את העונה תוך הוספת טוויסט רענן שיגרום לשולחן שלכם לבלוט. אין צבע שהוא נכון או לא נכון, פשוט שלבו את הכל בהרמוניה נעימה. מראה השכבות תמיד עובד, שכבות של גוונים שונים מאותו הצבע יוצרים תפאורה מרהיבה ששווה לאמצה.
  • הצהרה מרכזית Center peace. כל שולחן חג אינסטגרמי זקוק לאלמנט מרכזי מפואר. מעבר לסידור פרחים מסורתי, זה הזמן לשקול אלטרנטיבה יצירתית. סידור מדורג של נרות, או שילוב של פירות החג (רימונים, תמרים, תפוחים) בצורה מעוררת השראה ימשכו את תשומת הלב של כולם.
טולמנ'ס דוט. Center peace מעורר השראה. ראלה ביודו,
טולמנ'ס דוט. Center peace מעורר השראה/ראלה ביודו
RENBY - עמדת קינוחים מעוררת השראה. יחצ,
RENBY - עמדת קינוחים מעוררת השראה/יחצ
  • סידור כלי ההגשה והאירוח. חלפו הימים של כלי שולחן בהתאמה מושלמת. אמצו את הטרנד האקלקטי על ידי Mix & Match. בחרו צלחות, כוסות וסכו"ם המשלימים זה את זה באופן ויזואלי מעניין. כלי הגשה ואירוח לא תואמים גם מצטלמים נפלא וגם מייצרים תחושה של שיק לא מתאמץ.
  • מפה ומפיות. ההמלצה שלנו היא מפה בגוון ניטראלי כמו בז' או לבן. היא מעניקה רקע נקי ומאפשרת לעיצוב שבחרתם לזרוח. בנוגע למפיות, זה הזמן להשתולל על- ידי צבעים, משחק של קיפולים, או חבקים יצירתיים. תחשבו יצירתי. אלו אותם פריטים קטנים שמוסיפים הרבה קסם לעריכת השולחן וליצירת צילומי תקריב נפלאים.
  • שלבו אלמנטים טבעיים. הכנסת החוץ לפנים היא טרנד שעושה פלאים. השתמשו בענפים, עלים, ופרחים כחלק מהעיצוב. אלמנטים טבעיים בעיצוב שולחן החג גם מעוררים תחושת חג נעימה וגם מוסיפים מרקם, עומק ועניין.
  • הדגשים. השתמשו בהדגשים מתכתיים כמו זהב, כסף או פליז כדי להדגיש ולקשר את פלטת הצבעים שבחרתם. הדגשים אלו מוסיפים נופך של תחכום ומונעים מהצבע להשתלט על הפריים.
RENBY - MIx & Match. יחצ,
RENBY - MIx & Match/יחצ
  • תצוגת קינוחים ראויה. לא לשכוח את עמדת הקינוחים. צרו פינה ייעודית לקינוחיי החג. השתמשו במעמדים לעוגות, במגשים מדורגים ובמגשים דקורטיביים כדי להציג את הקינוחים שלכם בצורה סופר מזמינה. תחשבו יצירתי- אפשר להוסיף קצת נצנצים אכילים או עלי זהב אכילים ליצירת גלאם.
  • ללכוד רגעים. לבסוף, אחרי שהשולחן כבר מוכן והאורחים התיישבו, זכרו ללכוד את הרגעים. צלמו את האורחים מרימים לחיים, חולקים צחוקים ונהנים מהארוחה. הרגעים האמיתיים האלה הם מה שבאמת גורם לפיד האינסטגרם שלך להתעורר לחיים ומשקף את השמחה של חגיי תשרי.
  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully