וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח פיליפינית: מתנות לחג בסגנון שלא הכרתם

ענת חפץ היא אחת הכוכבות העולות בעולם העיצוב. היא ייסדה את המותג KAWAYAN לאחר שהייה ארוכה בפיליפינים, ומשם גם נולדו הרבה יצירות שבהחלט יכולות לשרת את הסלון שלכם

רעפי במבוק מגולפים מעוצבים על ידי המעצבת ענת חפץ, 1,200 שקל. שיר דני,
רעפי במבוק מגולפים מעוצבים על ידי המעצבת ענת חפץ, 1,200 שקל/שיר דני

ענת חפץ, מרצה בכירה בשנקר, עוסקת בעיצוב וייצור אופנה במשך שנים רבות ובין לקוחותיה מעצבי על בינל"א כמו קלוין קליין, טומי הילפיגר הוגו בוס ומותגי אופנה כמו מרקס אנד ספנסר, פריימרק, צ'אמפיון, טופ שופ ואחרים.

משנת 2015 ועד שנת 2020 שהתה חפץ בפיליפינים שם גילתה את מוטות הבמבוק שהפכו על ידה לחומר גלם ליצירות אמנות מקוריות. העבודות זכו להצלחה גדולה בפיליפינים, שם הוצגו במוזיאון אילה במנילה בתערוכה BAMBOO ROAD TEL AVIV- MANILA. מאוחר יותר חזרה חפץ למקורות והדפיסה חלק מהדוגמאות שעל הבמבוקים על בדי משי שהיוו את הבסיס לקולקציה אישית ראשונה בשם KAWAYAN שמשמעו במבוק בטאגאלוג, היום מותג עצמאי, קטן כתפיסת עולם, המשדר איכות ויוקרה.

לדברי חפץ, בפיליפינים בלבד התגלו למעלה מ-5000 שימושים לצמח הבמבוק, אף אחד מהם לא היה קשור לעולמות העיצוב והאמנות. המוטות המאורכים הזכירו לה גלילי קרטון במפעל טקסטיל אחרי שהבד הוסר מהם. ההחלטה "להלביש" אותם מחדש הפכה להשראה וסטארטאפ האישי שלה.

לאחרונה קיבלה הזמנה להשתתף בביאנלה בוונציה 2024, מתערוכות האומנות העכשווית החשובות בעולם, בה מציגים אומנים נבחרים ממדינות רבות. חפץ תציג במסגרת התערוכה המקבילה של ה- center European cultural בה האומנים מייצגים את עצמם. מארגני התערוכה ביקשו מהאומנית להוביל את הקהל בכל שלבי היצירה שלה, החל מהחריטה והציור על הבמבוק ועד לעיצוב קולקציית הבגדים, האביזרים והכלים שתוכננו בהשראתם.

ואזות מקרמיקה במספר גדלים.  מחיר  870-1600 שקל. אביב פרסבורגר,
ואזות מקרמיקה במספר גדלים. מחיר 870-1600 שקל/אביב פרסבורגר

ומה באמתחתה לקראת ראש השנה?

הנה אנחנו שוב בטרפת ההכנות לקראת החגים ובראשן רכישת המתנות למארחים, ליקיריכם או סתם לעצמכם, כי השנה החדשה מזמנת לנו הזדמנות להתחדש גם בבית. קבלו כמה רעיונות למתנות דקורטיביות מקסימות ועל זמניות מבית המותג KAWAYAN שתרצו לשמור לעצמכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • רעפי במבוק מעוצבים, חלקם מגולפים ו/או מצויירים בידי המעצבת ענת חפץ, מחיר: 1200 שקל
  • כרית עם ציפית עשויה 100% משי איטלקי בהדפסים ייחודים, בעיצוב המעצבת ענת חפץ. מגיע בהדפסים שונים בגוונים אפורים. מחיר : 470 שקל.
  • הדפסים מקוריים ממוסגרים. יצירות מרשימות וייחודיות בעבודת יד של המעצבת ענת חפץ, כל יצירה one of a kind. מחיר: 2436 שקל.
  • רעפי במבוק מצוירים ממוסגרים. במבוקים מעוצבים מצוירים בידי המעצבת ענת חפץ. מחיר : 2436 שקל.
  • ואזות מקרמיקה במספר גדלים. עבודת יד, שיתוף פעולה עם האמנית אסתי קסטרו. מחיר : 870-1600 שקל.
  • חלוקי נחל ארוגים בחוטי במבוק, בגדלים ובגוונים שונים, להניח על שולחן האוכל הערוך או על שולחן התה. מחיר : 150 שקל ליחידה, 400 שקל לשלישיה.
  • סיכת ביטחון גדולה מכסף. הסיכה המעוצבת יכולה לשמש כאקססורי על צעיפים וסוודרים או על תיקים ווילונות. מחיר:280 שקל.
  • מחזיק מפתחות עשוי מבמבוק מצופה בכסף עם פרנזים מעור. יכול להתאים גם כפריט מעוצב שישדרג כל תיק. מחיר: 350 שקל.
  • להשיג באתר www.kawayancollection.com או בסטודיו רחוב הורדים 19 סביון
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully