וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצורפים" משיקה חנויות פופ-אפ בוטיק בקניון איילון ובקניון מלחה

בהשקעה של מיליון שקלים: לרגל החגים מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" משיקה חנויות פופ-אפ בוטיק במחירים מיוחדים

חנות פופ אפ הצורפים קניון איילון. יחצ,
חנות פופ אפ הצורפים קניון איילון/יחצ

בהשקעה של מיליון שקלים מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" פותח לראשונה חנויות פופ אפ, בקניוני מלחה ואיילון בשטח של 15 מ"ר. חנויות הפופ-אפ יפעלו לרגל ראש השנה והחגים, החל מה 3 לספטמבר - עד ה 15 לספטמבר, הן יתנו מענה ופתרונות יצירתיים לעיצוב שולחנות חג, לחוויית אירוח, לעיצוב יוקרתי ואקסקלוסיבי בכדי לסלול את הדרך ליצירת חווית קנייה חדשה עבור הלקוחות. החנויות החדשות יאפשרו להנגיש את פריטי המותג "מרדינגר" לקהל רחב יותר, זו גם הזדמנות של המוזמנים לארוחות החג להעניק מתנה לא שגרתית, איכותית ומקסימה, כזו שידברו עליה הרבה אחרי החג ותשמח את מארחי ערב ראש השנה. בחברה זיהו ביקוש לפריטי מותג מרדינגר ובעקבות כך לראשונה החלו במכירת הפריטים בנקודות מכירה נוספות ומגוונות כמו רשתות יודאיקה, וחנויות לעיצוב הבית. המותג נותן מענה מסחרי רחב היקף בהגדלת מגוון המוצרים ובמחירים מונגשים למגוון רחב של קהלים. מותג "הצורפים" הנמצא בבעלות יעקב מרדינגר, האמן והצורף הראשי של החברה, שם דגש על יצירת חווית לקוח ייחודית ובלתי נשכחת.

החנויות החדשות יציגו מאות פריטים מובילים המשלבים מבחר דגמים בשלל סגנונות וחומרי גלם ב- 30%- 20% הנחה על מגוון פריטים לחג. עיצוב מלכותי לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. בציפוי כסף ובשילוב חומרים נוספים, כמו קריסטל איכותי ברמה גבוהה. בנוסף, תינתן תשומת לב לקולקציית החג עם מערכות אוכל מהודרות באיכות הכי גבוהה, כלי הגשה, כוסות לשתייה קרה וחריפה בעיצובים מרהיבים.

אביתיר חוגג , סמנכ"ל סחר: באמצעות חנויות הפופ-אפ אנו מנגישים את המותג לקהל רחב יותר בלוקיישנים חדשים שלא היו קודם. אנו מאמינים שחנויות הפופ אפ בקניוני איילון ומלחה יסייעו למותג להגיע ללקוחות חדשים וותיקים כאחד. בחנויות הפופ-אפ ישווקו בעיקר פריטים מבית המותג הצעיר "מרדינגר" מבית הצורפים המציע פריטים בעיצוב מקורי ועדכני, בציפוי כסף וחומרי איכות נוספים במחירים נגישים".

  • עוד באותו נושא:
  • הצורפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully